Testattu ilta pissasta tyyli puhdas nega Se siitä plussa-aaltoon pääsystä vatsaa jomottelee myös, vaikka kp vasta 23, tuleekohan lyhyempi kierto ...
Aiemmin menkat epäsäännölliset, mutta raskauden jälkeen säännölliset ja aloin tunnistaan ovulaation. Lisäksi ovulaatiot meni kipeämmiksi ja menkat runsastu ja kipeytyi.Te joilla on raskaus/raskauksia takana, onko kierron pituudet, luteaalivaihe, ovulaatiokivut ja - ajankohta, pms-oireet ym. Olleet samanlaisia kuin ennen vai ovatko jotenkin muuttuneet?
Mulla on aina melkein kipeemmät ne ekat piinapäivät. Se on varmaan se kehittyvä keltarauhanen siellä joka kipuilee!Täällä dpo2 ja kovin ihmetyttää oma olotila. Tänään selässä ja lantion seudulla on tuntunut yllättäviä kipeitä vihlaisuja sekä paineen tunnetta. Tässä spekuloin voiko ovulaatio olla vasta nyt. Mutta vv ei ole enää kirkasta taikka venyvää. Onko muilla repäiseviä kipuja ovulaation jälkeen? Ehkä sitä pitää talletella vielä varmuuden vuoksi...
Niinpä. Jännästi sitä voi vauvan kaipuu iskeä myös vähän yllättäen kypsemmällä iällä.Täällä kanssa yksi +41vee vauvasta haaveileva... toivotaan et saadaan molemmat omat pienet syliin ♡
Kiitos kysymästä, voisin tulla listoille ja myös piinailemaan. En ole koskaan ovista tikuttanut, Flon mukaan se olisi ylihuomenna mutta epäilen sen olevan jo huomenna. Ainakin edellinen lapsi sai alkunsa ihan kierron ekoina päivinä.Tervetuloa! Haluatko listoille? Yritysalkanut kk/vvvv, kierron päivät?
Täällä myös vahvasti taustalla myötäelää, haaveilee ja joskus kommentoi yksi 41v lisää, kesällä 42, ja vielä tahkotaan niin kauan kun menkat ja ovikset ilmaantuu!Täällä kanssa yksi +41vee vauvasta haaveileva... toivotaan et saadaan molemmat omat pienet syliin ♡
No vielä on aikaa. Pidetään loppuun asti toivo yllä!Testattu ilta pissasta tyyli puhdas nega Se siitä plussa-aaltoon pääsystä vatsaa jomottelee myös, vaikka kp vasta 23, tuleekohan lyhyempi kierto ...
Moikka!Unohtui aiemmasta viestistä, että @Wintersun olen niin iloinen, että saitte pienen syliin sen pitkän odotuksen ja vastoinkäymisten jälkeen! Myös se, että kun vihdoin pääsitte aloittaa hoidot niin onnistui heti!
Onko muuten teillä muilla, jotka olette hoidoilla onnistunut, tausta ja pitkä yritys vaikuttanut raskauteen ja vauva-aikaan henkisesti?
Itse olen huomannut, että vaikutti todella paljon!
Aikamoinen yllätys! Tsemppiä odotteluun, toivotaan parasta pienilleSISÄLTÖVAROITUS
Jatka seuraavaan kommenttiin, jos raskausasiat aiheuttavat huonoa mieltä.
Haluan jakaa tämän nyt jonnekin ja joillekin. Liityin vauvaryhmiin mutta pelkään siellä jonkun tunnistavan ja kertovan asioitamme eteenpäin. Siksi haluan jakaa tämän teille, kun teistä tuli tuttuja.
Plussatestin räikeät viivat saivat eilen selityksen. Meille tulee kaksi.
Jouduin eilen päivystykseen kovien, useita päiviä jatkuneiden kipujen ja eilisen pienen verenvuodon takia. Raskaus ei vastannut viikkoja mutta tästä en suunnattomasti epäsäännöllisen kiertoni vuoksi pelästynyt. Toki olen paniikissa mutta toivoa on, sillä aiemminkin la on siirtynyt jopa 10pv eteenpäin. Tein armottomia todennäköisyyslaskelmia hedelmöityksestä, kiinnittymisestä ja kestosta. Kierrollani voi ajatella vastaavan viikkoja. Lääkäri oli toiveikas (pyysin rehellisyytt) ja sanoi näyttävän säännönmukaisilta ja hyvin kiinnittyneiltä. Ei kuulema kannata vielä heittää kirvestä kaivoon. Kontrolli viikon kuluttua maanantaina.
Aikamoinen pommi..
Kiitos, tää on ny sun hetki ja mua harmittaa että mun viesti tuli heti sun viestin perään.Aikamoinen yllätys! Tsemppiä odotteluun, toivotaan parasta pienille