Hakutulokset

  1. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tyttö syntyi rv39+1 13.12 klo 03.02, 4010g, 49cm ja py 38cm. Vauvan kaksi sokeriarvoa tippui vähän rajojen alle, joka siis pitää olla yli 3, perjantai-iltapäivänä. Aloitettiin lisämaito ruiskulla 3h välein 20ml imetyksen lisäksi. Seuraavat arvot oli yli 3 ja kaksi viimeistä lauantaina 4.4 ja 6.3...
  2. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Voiko vitutukseen kuolla? Tänään aamulla mentiin siis käynnistykseen ja otettiin käyrää ja priimaa pukkasi. No sitten jäätiin odottaa lääkäriä, että miten lähetään käynnistämään. No sehän homma pääty sit siihen, että mut potkastiin pihalle synnäriltä. Ruuhkaa käynnistyksessä ja kun mulla vaan...
  3. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kävin tänään äippäpolilla lääkärissä ja kuten pelkäsinkin niin vauvan kokoarvio oli nyt jo 4kg. Joten käynnistys ensi viikon tiistaina 11.12. Ei siis tarvinnut kinata käynnistysaikaa, teki kyllä mieli sanoa, että mitä mä sanoin..mitä jos oltaisiin vasta ens viikon lopulla ruvettu miettimään...
  4. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mulla siis esikoinen 4,3kg, silloinkin oli radi mut paljon helpompi hoitoinen ja pelkät tabletit riitti. Nyt tabletit aloitettiin n. rv 14 ja insuliinit n. rv22 ja insuliinia jouduttu koko ajan nostamaan kun ei anna riittävää vastetta. Mulla tuli edellisestä synnytyksestä trauma joka liittyi...
  5. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea hyvistä ultra-uutisista:) Toi alku on kyllä se rasittavin ja pelottavin vaihe, mutta kuten sanottu niin ei se pelko häviä mihinkään, muuttaa ajan myötä vain muotoaan. Nenän tukkoisuuteen voi käyttää Otrivinia tai Nasolinia myös raskausaikana, kunhan ei ylitä annostusohjeita...
  6. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Launataina oli esikoisen 2v synttärit. Meni synttäripäivä vähän erilailla kuin suunnittelin. Alkoi siinä aamulla etomaan, kun tein synttäritarjottavia loppuun. Sit kun sain ne valmiiksi oli pakko mennä lepäämään hetkeksi ennen vieraiden tuloa. No olo ei helpottunut vaan etova olo jatkui...
  7. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Mandala esikoinen oli 4360g ja 52cm, päänympärys tais olla jotain 37cm. Pään puskeminen oli tuskaa, loppu tulikin sit helposti perässä. Eilen illalla alko särkemään tosta navan kohdalta sivuille, aamuyöllä en meinannut enää saada unta, kun särki mahaa niin paljon. Oli sellanen kestosupistus...
  8. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @-dino- tsemppiä odotteluun, toivotaan että loput tutkimukset ei tois lisähuolia. @Mandala Mietin kanssa tota samaa, että kun eka raskaus meni hyvin, niin voiko sama tuuri enää käydä. Takana ei ole yhtään keskenmenoa esimerkiksi, niin odotin että kyllä niin mullekin käy vielä. Ja toki aina...
  9. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Choco coco voi että, kuinka ihanan kuuloinen synnytys. :love:Kumpa mulla menisi edes pikkasen lähelle tota, niin olisin tyytyväinen. Edellisessä aloitettiin käynnistys ti-aamuna ja poika syntyi to-iltapäivänä. Esikoisesta saatto alkuviikoilla vuotaa vähän haalean punaista verta seksin jälkeen...
  10. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Torstaina oli pelkopolikäynti sairaalassa. Jäi ihan hyvä fiilis siitä. Kätilö oli mukava ja pahoitteli edellisessä synnytyksessä tapahtuneita tapahtumia. Sanoi, ettei näin saisi käydä. Sanoin myös, että kaikki henkilöityy tähän yhteen kätilöön ja en haluaisi häntä seuraavaan synnytykseen mukaan...
  11. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnea ihanista ultra-kuulumisista ja onnea ja pitkää pinnaa niihin vielä odottaville. Mulla oli siis viime pe äitiyspolilla kokoarvio. Samalla ultrasi rakon, kun sanoin, että ei musta kyllä tyhjene kunnolla. No mittasi rakon koon joka oli 3,5dl, laitto mut käymään vessassa ja mittasi uudelleen...
  12. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Onnittelut kaikille uusille plussanneille! Jännittäviä hetkiä odotella niitä ensimmäisiä ultria ja jännittää, mitä mikäkin oire tarkoittaa. Tosin mulla toi oireiden tarkkailu ja pohdiskelu on jatkunut edelleen.. No sitten tuleekin tällänen valitus-omanapa, sori jo etukäteen. Mulla siis viime...
  13. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @-dino- onnittelut plussasta ja tervetuloa tälle puolelle! @lullaby voi että noi viimeiset viikot/päivät on rasittavia. Mulla meinasi esikoisen kohdalla ihan mennä hermot siihen odotteluun ja kun rv36 eteenpäin mietittiin viikko kerralla käynnistystä. Pitkiä hermoja sinne ja toivottavasti vauva...
  14. M

    Lapselliset lapsettomat joilla haaveissa pikku sisarus

    No meillä meni niin, että pakkasessa ollut viimeinen alkio nappasi kiinni ja nyt siis menossa rv23+2. Meille olisi tulossa tyttö nyt esikoispojan jälkeen. Olin kyllä jo niin toivoni menettänyt ja viimeiseen siirtoon menin vaan ajatuksella, että saadaan pakkanen tyhjäksi ja sitten aloitetaan...
  15. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mulla oli esikoisessa kans streptokokki. Sain vaan antibiootteja kalvojen puhkaisusta, oli siis käynnistetty synnytys, lähtien muutaman tunnin välein tipan kautta. Lapselle ei aiheuttanut mitään, eikä lasta kyllä millään lailla käsittääkseni edes tämän puitteissa tarkastettu. Eli ei vaikuta...
  16. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @marrasmai Ihania uutisia, tsemppiä pikku-taistelijalle ja vanhemmille paljon voimia! Meillä mies sairastui nyt sit enterorokkoon. On kyllä ollut ihan hirveän kipeä. Ensin kova kuume, sitten alkoi kämmenet kutisemaan ja se on niin pahaa ettei pysty nukkumaan eli valvonut kaksi viimeistä yötä...
  17. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Ismundo eka ultra taitaa olla noin rv11-13. Neuvolan ensikäynnillä lähinnä keskustellaan, sit riippuen paikkakunnasta niin näytetään paikat/mitkä mittaukset tehdään itse aina ennen neuvola-aikaa eli painon mittaus, virtsanäyte, verenpaine. Mulla ei oo sydänääniä yritetty kuunnella vielä ekalla...
  18. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Tänään käytiin virallisessa rakenneultrassa, kaikki siis hyvin ja tyttö oli pari päivää pienempi. Painoarvio 367g. Mua jotenkin henkisesti helpottaa, että koko vähän pienempi, veli kun oli yli viikon edellä tässä vaiheessa. Jospa tämä jäisi vähän pienemmäksi, niin ei tarttis niin "jätti"vauvaa...
  19. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Toiveikas81 4d-ultra oli Helsingin Femedassa 228€ kela-korvausten jälkeen. Jotenkin miehen kanssa muisteltiin, että esikoisesta ois ollu kalliimpi, yli 300€.. Mut vaikea sanoa pettääkö vaan muisti(n) Mentiin tonne, kun tuntui että kattoi niin paljon tarkemmin kuin rakenneultrassa kaikki...
  20. M

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @marrasmai Toivottavasti kaikki on hyvin, on teillä rankka alku kyllä ollut. Me käytiin yksityisellä maanantaina 4d-ultrassa. Rakenteet oli kunnossa ja vastasi viikkoja. Suurin yllätys olikin sitten ettei musta tulekaan 2 pojan äitiä vaan meille onkin tulossa tyttö! :love:Nyt yritän sulatella...

Yhteistyössä