~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Josia mitkä viikot sulla nyt on? Voisithan sä klinikaltasi kysyä voiko niitä jatkaa vielä vaikka ihan pienellä annoksella jos meinaa tuhruttaa.
Menkkajomot yms mahatuntemukset kuuluu kyllä asiaan raskaudessa.

Mutta pakko sanoa kyllä, että huoli ei kyllä lopu edes synnytykseen ;) vaan jatkuu varmasti koko elämän ajan siitä lapsesta. PItää vaan oppia käsittelemään sitä eihän siinä muu auta.
 
@vipe1986 Onnea hyvistä ultranäkymistä! :love: tosi hyvää palvelua oot saanu. Säästö se on pieniki säästö :)

@Josia voi kurjuus :( ei varmaan nyt helpota mutta tääläki on enemmän niitä joilla vuotanu jotain ku niitä jotka ihan vuodottomia. Ja menkkajomot kuuluu asiaan, mulla ainaki ihan alussa oli välillä tosi kipeeki maha. Tsemppiä ultran odotukseen. ❤ Toivottavasti vuodot loppuu. Tuo alku on ihan piinaa mutta ei ne huolet tosiaan siihen lopu :(
 
@Mandala @-dino- Viikot on nyt 5+1. En usko, että suosittelevat jatkamaan, kun hoitaja nimen omaan käski ajaa alas. Ei siitä toki haittaa ole, jos kysyy.:) Mutta hyvä, kuulla, että ei ehkä oo nyt pahin tilanne vielä tässä. :)Ja kyllä vaan huoli jatkuisi toki loppu elämän :D Mutta silti toivoisi, että olis vähän pidempään tätä onnen tunnetta ja hyvää mieltä, kun on niin raskas projekti muutenkin ollut. Ettei aina näitä pettymyksiä ja huolia. :unsure:
 
@Josia olen kuullut aiemmin, että on annettu lupa jatkaa lääkkeen ottoa jos on ollut todella huolissaan raskauden jatkumisesta, tuhruista yms. tyyliin mielummin käyttää lääkettä vähän pidempää kuin stressaa itsensä hajalle asian kanssa. Eihän niistä lugeista ymmärtääkseni mitään haittaakaan ole vaikka eihän ne myöskään mitään estä jos niikseen on käymässä.

Yhden raskauden alusta loppuun asti ja nyt toisen raskauden ekan kolmanneksen kokeneena voin kertoa, että alku on ehdottomasti se kaikken raastavin aika. Huoli ja murhe ei meinaa väistyä, päivien kulumista odottaa tunti tunnilta. Onhan niitäkin naisia ketkä voivat vaan olla onnellisia ekasta plussasta eikä murehdi, mutta meillä hoitotaustaisilla taitaa olla harvinaisempaa sellainen stressivapaa raskaus.
Mutta siitä kun niitä päiviä ja viikkoja kuluu, hitaasti mutta varmasti, eteenpäin niin varmasti sullakin helpottuu fiilikset. Tuleehan niitä huolenaiheita raskaudessa pidemmälläkin, kuka mistäkin huolehtii, mutta varmasti tunnelma helpottuu kun todennäköisyydet raskauden jatkumisesta kasvaa.
Toivottelen sulle kylmiä hermoja!
 
@Mandala kirjoittikin hyvin peloista! @Josia toivottavasti ultrassa käyminen hieman rauhoittaa. Itse olin tosi huolissani ultran jälkeenkin, mutta kyllä se sitten silti lieveni, kun raskaus kuitenkin jatkui. Varmaan noin 10-viikolla alkoi jo hiukan luottamaan asiaan ja nt-ultra sitten sai jo iloitsemaan asiasta.
Nyt ollaankin jo aika hyvillä numeroilla!
Tsemppiä, ei se huoli välttämättä väisty, mutta hiukan saattaa helpottaa aina välillä. Se menettämisen pelko on kamala, kun on tuohon saakka päässyt.
Mulla oli lääkkeellinen pas ja sain jatkaa lääkkeitä pidempään, kun oli suunniteltu, kun vähennysvaiheessa alkoi tiputteluvuoto. Kannattaa ainakin kysyä, toisaalta jotkut lääkkeet voi aiheuttaakin vuotoa.

Flunssa ollut nyt muutaman päivän, nenä tukossa ja niistää saa koko ajan, aivastuttaa. Onneksi ei oo kuumetta, mutta hyvää matkaa meille vaan. :cautious: Töistäkään viitti olla pois kun tulee jo pitkä poissaolo reissun takia.
Kävin apteekista hakemassa jotain merivesipohjasta nenäsuihketta, mutta se auttaa noin 10 minuuttia laitosta.
Huomenna on neuvola ja oisin saanu influenssarokotteen, mutta en taida ottaa sitä nyt, vaan vasta matkan jälkeen, jos se vaan onnistuu.

Syke on nyt ollut 144-145, uskotteko noihin sykealueen perusteella sukupuolen arvailuihin?

15+0 :love:
 
@atvk87 no voi kökkö, että pukkasi reissuflunssaa päälle. Jos on niin tukkoinen olo, että haittaa jo unia ja töitä yms niin suosittelen kyllä ottamaan järeämmät aseet käyttöön. Tuolta teratologisesta tietopalvelusta voi tutkia mitä saa käyttää. Ns. kunnon nenäsumutteitakin voi käyttää. Toki eihän nekään niin pitkään vaikuta kuten esim Duact mikä on ihan taivaan lahja flunssassa, mutta ei vaan raskaana voi käyttää :unsure:

Monet flunssalääkkeet toimivat paikallisesti eivätkä silloin aiheuta haittaa. Ja jos sun yleiskunto niiden avulla nousee niin se on parempi kaikille osapuolille!
http://www.hus.fi/sairaanhoito/sairaanhoitopalvelut/teratologinen-tietopalvelu/Sairastaminen/nuhayskakuume/Sivut/default.aspx

Toivottavasti paranet pian!

14+4
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Onnea hyvistä ultra-uutisista:) Toi alku on kyllä se rasittavin ja pelottavin vaihe, mutta kuten sanottu niin ei se pelko häviä mihinkään, muuttaa ajan myötä vain muotoaan.

Nenän tukkoisuuteen voi käyttää Otrivinia tai Nasolinia myös raskausaikana, kunhan ei ylitä annostusohjeita (T:farmaseutti)

Täällä saavutettu täysiaikaisuus eli tänään 37+1. Nyt en muista kävinkö täällä avautumassa viime äitiyspoli käynnistä, joten sori jos tulee uudelleen samaa asiaa. Kävin siis taas kokoarviossa radin takia 35+2 j rvio oli vähän päälle 3kg, insuliinin määrää nostetaan koko ajan kun aamupaastot ei nostoista huolimatta pysy. No tämä lääkäri oli sitä mieltä, että seuraava käynti 39+1 vasta. Joten vauvan annetaan siis kasvella ihan rauhassa isoksi ilman seurantaa..:mad: Tuo seuraava käynti on vielä torstaina ja ei siis ole mikään käynnistysaika. En usko, että pe käynnistävät joten varmasti menee maanantaille ja sitten ke onkin jo laskettuaika..eli ihan yhtä tyhjän kanssa. Pelkään, että sitten syntyy semmonen 4,5 kg vauva..
Tänään varmaan vika neuvola. Nyt sitten yritän jotenkin saada tän lähtemään syntymään itsestään. Turha toivo, mut kaikkeahan voi yrittää. Meille tuli anoppi maanantaina ja on sitten apuna niin kauan kuin tarvitsee, niin synnyttämäänkin ois helppo lähteä koska vaan kun esikoiselle hoitaja paikalla. Vatsa kyllä herkästi kovenee eli harkkasupistuksia tulee. Mutta oikeastaan hirveemmin ei muuta. Tänään aloittelen lypsämisen, jos saisi jotain aikaiseksi.Vauva liikkuu paljon ja välillä tekee kyllä kipeetäkin se riehuminen. Mutta täällä siis hyvin turhautunut olo jo. Mutta eipä tässä voi tehdä muuta kuin odottaa vaan..
 
  • Tykkää
Reactions: An1z81 ja atvk87
@mmmoi sori kun en tiedä sun taustaa tai edellistä synnytystä, ei toki ole mikään pakko kertoakaan. Mutta onko sulla jotain ongelmaa ollut vauvan mahtumisessa ulos tai tullut jotain vaikeuksia synnytyksessä kun pelkäät vauvan kokoa? Vai onko se juuri RAD:n takia?

Valitettavasti kuulostaa kauhean tyypilliseltä julkisen puolen toiminnalta, että yksi sanoo toista ja toinen sanoo toista :mad: Toivottavasti voisit vielä päästä aiemmin kontrolliin! oletko harkinnut käydä yksityisellä tässä välissä?

Ei kai siinä muu kuin vadelmalehtiteetä, 3 S:ää ja muut keinot käyttöön.

@kettuperhe muistin juuri Spinning Babies sivuston https://spinningbabies.com/ Siellä on muun muassa neuvottu liikkeitä joilla saisi vauvaa kääntymään mahassa optimaalisempaan asentoon synnytystä varten. Jos siellä vauva vielä väärinpäin majailee niin ehkä kannattaa tutustua? ei niistä haittaa ainakaan ole. Suomestakin löytyy paljon spinning babies kouluttautuneita ihmisiä joilta voi apua saada (ostaa).
 
@mmmoi Kiitos farmaseutti vinkistä, kävin hakemassa Nasolinit!
Duacti ois tosiaan paras, mutta jätetään se nyt väliin. Muuta ei oo, kuin aivastelen koko ajan ja räkää tulee kuin Tammerkoskessa virtaa vettä. Menee paketillinen nenäliinoja parissa tunnissa.

Kiitos @Mandala :love:

Haluun vinkata, ku ostin eilen lentoa varten Vilasta leggingsit ja sieltä löytyi sellaset napakat joustovyötäröiset kivat! Ei ny varsinaisesti mitkään äitiyshousut mutta leveä vyötärökaistale ja molemmissa sivuissa joustopalat.
Tuskin tää maha matkallakaan pyöristyy, niin ei varmaan tartte ottaa pakkaamisessa huomioon. Huomenna lähtö.

Ja kyllä mun ystävällä käynnistettiin perjantaina vuos sitten, vauva syntyi lauantai-iltana. Toivotaan että pääsisit viimeistään sillon sitten tositoimiin.
Tsemppiä @mmmoi!
 
  • Tykkää
Reactions: mmmoi
Mä istun sokerirasituskokeessa. Eihän se juoma ollut edes pahaa. :)

Viikon ajan vauva on liikkunut mahassa eri tavalla kuin aikaisemmin. Semmosta pyörimistä kyllä tuntuu, mutta ei niin kovia ja selkeitä potkuja kuin aikaisemmin? Onko muilla vaihdellut liikkuminen näin? Tiistaina on onneksi neuvola ja voin siellä kysyä asiasta.

Ostettiin eilen jo vaunut, kun loytyi Torista se malli, joka haluttiin ja olivat vielä lähellä. Ostettiin samasta perheestä myös turvakaukalo ja telakka. Hieman ajoissa tuli ne nyt hommattua, mutta ei tarvi niitäkään enää sitten miettiä. Kävin myös lastenvaate kirpparilla ja muutamat vaatteet lähti matkaan. :whistle: Ei noita kyllä kannata juuri uutena ostaa, kun kirpparilta sain 8 vaatetta kahdeksalla eurolla!

Nyt en kyllä voi enää ostaa vaatteita, jotta vaimollekin jää jotain, mitä hän saa valita. :whistle::rolleyes:

Rv 25+6
 
@Mandala Joo luin jostain noita asentojuttuja vauvan kääntöön. Mun mielestä se on edelleen väärin päin, mutta en olet ihan satavarma. Tiistaina alkoi aamuyöllä kovat mahakrampit, jotka jatkui iltaan asti. Otin panadolia pariin kertaan ja soitin jo äitipolille. Vauva liikkui tosi hurjasti,.että oisko yrittäny itse kääntyä. Oltiin jo melkein menossa, kun sanoivat että saa tulla käymään, mutta sitten se loppui. Seuraavan päivän maha oli rauhallisempi ja liikkeet pehmeämpiä. Dopplerilla kuuntelin, että syke oli ihan tasainen. Ja nyt taas myllätään. Meinas jo tulla paniikki, kun ei ole mitään sairaalakassiakaan pakattu vielä.
Tänään seurana on taas lisääntynyt turvotus. Pistin siitä neuvolaan viestiä, mutta ei ole täti vastaillut.

Mulla on ollut syke vauvalla samaa luokkaa kun sulla @atvk87 ja tyttö pitäis olla tulossa.

35+3
 
@mmmoi tsemppiä! toivotaan ettei vauva pääse kasvamaan liian isoksi (y)

@atvk87 mulla kanssa yhet vilan leggarit sekä yhdet perushousut, olleen ihan huippuja! Perushousut kans kivan joustavat nii menee tän turvotuksen kanssa kun on korkeempi vyötäröiset :)

@Ihanapa oi, ihanaa! Onnea hyvistä uutisista :love:

Tänään oli nt-ultra. Kaikki ok, tyyppi oli vähän isohko, mut muuten mitoissaan. LA ei muuttunut ja niskaturvotus oli lääkörin mielestä normaali, tulokset sit seuloista tulee viikon sisään. Ohjeisti joko odottamaan neuvolaan tai sit kattomaan oma kannasta. Soittaavat jos on jotain hälyttävää. Nyt sitä voi siis huokaista ja iloita siitä että on jo vähän varmempaa :love::love: vahvasti raskaana siis :LOL::love:
voisin nyt sinne listallekkin survoutua :) (katson vähän myöhemmin litanjan ja laitan tähän perään sen, annan jonkun taitavamman lisätä sitten kun joutaa :p)

Love- ... 3.ivf/icsi 1.PAS ... Ensimmäinen ... 10.6

12+4
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa, onnea hyvistä ultrakuulumisista @love- ja @Ihanapa :love:

Mulla tuli seulan tulokset muutamassa päivässä omakantaan, vaikka kyllä ultraaja puhui jossain vaiheessa jotain 'parista viikosta'. Eiköhän nekin tulokset ole sitten ihan hyvät sulla!

@atvk87 mullakin ollut sykkeet saman suuntaista nyt, nt-ultrassa ja neuvolalääkärissä 150 hujakoilla. Kotona en sen mun laitteen lukemiin luota kauheasti ku se voi näyttää mitä tahansa. Muistelen kyllä, että pojasta oli alussa jossain vaiheessa ihan 170 hujakoillakin. Vai oliko tästä myöhemmin, en oo varma.
Toisaalta on olo, että enhän mä osaa muita ku poikia tehdä/kasvattaa, ollut itekin aina vähän poikatyttö. Mutta toisaalta nyt ei ole mitään kivaa pojan nimeä vaikka kuinka miettisi ja etsisi, joten ei kyllä voi olla poika :ROFLMAO:

@kettuperhe mulla kun poika kääntyi oikein päin joskus rv32 tienoilla ehkä niin en huomannut sitä, mutta olin toiveikkaana osannut jo vähän toivoa kun hikka tuntui alhaalta ja liikkeet tuntui ihan eri paikoissa. En muista kuuntelinko dopplerilla silloin, että kuuluiko sekin eri paikassa. Mutta jospa sielläkin oltaisiin käännytty ja neuvolassa vahvistaisi tämän! (y)

Tänään kun kuuntelin aamulla dopplerilla niin kun anturia piti paikallaan niin kuului sellasta muksimista laitteen kaiuttimesta. Viime raskaudessa jo mietin sitä, että voisiko se vauva siihen potkia? koska mitään muutakaan en keksi mistä se ääni voisi tulla.

@Ismundo Mitä isommaksi vauva tulee niin sitä enemmän se liike tuntuu möyrimiseltä kun tilaa ei ole enää älyttömästi.

Mun mielestä se sokerirasitusjuoma oli jopa ihan hyvää ku oli tosi kylmää :D ensi viikolla joudun ekaa kertaa tässä raskaudessa siihen taas.
Olette olleet ihailtavan järkeviä ostosten suhteen (y) Mä ekassa raskaudessa oletin olevani ekaa ja vikaa kertaa raskaana niin laitettiin rahaa palamaan ihan tajuttomasti kaikkeen tavaraan. Harva mitä ostettiin oli turhaa loppu peleissä, mutta en ostanut mitään käytettyä :whistle: Vauvan vaatteet olisi kyllä silloin ollut niin järkevää ostaa käytettynä kun ei ne kulu tai ehdi muuttua miksikään sen lyhyen ajan mitä on käytössä.
No nyt onneksi toiselle kierrokselle isommat ostoksen säästössä niin ei tarvi kaikkea uutta. Paitsi vaatteita varmaan tulee ostettua lisää kun niitä laittanut eteenpäin ja maut muuttuu, varsinkin jos sukupuoli vauvalla vaihtuu.

14+5
 
  • Tykkää
Reactions: love- ja Ismundo
@atvk87 Hyvää lomaa flunssasta huolimatta (y) toivottavasti lääkkeillä vähän helpottais :)

@mmmoi Ompa kurja että seuranta jätetään noin :( jospa pieni kuitenki ymmärtäis lähteä itekseen tulemaan vähän aikasemmin, toivotaan ainaki :geek:

@Ihanapa ja @love- Onnea hyvistä ultrakuulumisista :love::love:

Meillekki tuli vihdoin lopulliset tulokset ja terveet kromosomit tytöllä :love: Ihanaa saada hyviä uutisia, välillä meinaa ihan unohtaa että ai nii onhan tässä vielä matkaa ennenku kotiin päästään. :rolleyes: Tiistaina eka lääkärineuvola ja toinen neuvola. Tiistaina myös Oulusta soittelevat millon seuraava ultra.

16+6
 
  • Tykkää
Reactions: Josia ja mmmoi
Mulla siis esikoinen 4,3kg, silloinkin oli radi mut paljon helpompi hoitoinen ja pelkät tabletit riitti. Nyt tabletit aloitettiin n. rv 14 ja insuliinit n. rv22 ja insuliinia jouduttu koko ajan nostamaan kun ei anna riittävää vastetta. Mulla tuli edellisestä synnytyksestä trauma joka liittyi lähinnä siihen, että mun kipua ei otettu oikeen tosissaan eikä sitten hoidettu myöskään. Meinasi luottamus mennä koko juttuun. Sinäänsä mitään vaaraa ei vauvalla ollut, mutta ponnistusvaihekin kesti sen 1,5h. Lähinnä tässä varmaan mulla tunteita nostaa juurikin tuo, että tuntuu ettei mun huolta oteta todesta/ mua ei taas kuunnella ollenkaan.

No eilen olin neuvolassa ja mulla on kyllä niin ihana neuvolatäti. Se kuunteli mun huolen ja sanoi laittavansa lähetteen sairaalaan mun huolesta koon suhteen. Sf-mittakin mulla huitelee taivaissa eli 41cm nyt..Kysy vielä, että saako vähän liioitella, johon tietenkin annoin luvan. No tänään aamulla tuli soitto äitiyspolilta, että aikaistetaan sitä mun seuraavaa käyntiä eli nyt ois sit 4.12 seuraava arvio. Vähänkö helpottaa henkisesti paljon. Mietin siis jo, että meen yksityiselle käymään jos en tuota aikaa saa muuten.

@Ismundo joo vauvan liikkeet voi hyvinkin muuttua viikkojen myötä. Monesti just eivät mahdu niitä potkuja enää tekemään niin selkeästi vaan enemmän puskevat ja möngertävät.

@atvk87 mulla esikoinen poika jolla sykkeet oli matalammat eli 130-145 välillä ja nyt tyttö tulossa ja sykkeet 140-155 välillä.

@-dino- onnittelut terveistä kromosomeista, ihan mahtava juttu!
@Ihanapa ja @love- onnea hyvistä ultra-uutisista.
 
  • Tykkää
Reactions: love- ja atvk87
Heijee! Paljon hyviä uutisia ja ultrakuulumisia! Hienoa :love:

Tänään oli tosiaan neuvola ja aika epäkiinnostava käynti, paino ja verenpaine katottiin ja saatiin ne influenssapiikit. Pissanäyte oli kontaminoitunu, nii sen joudun antaa uusiks matkan jälkeen. En sillon tienny et siihen pitäis tehdä alapesu, ku noi kaikki muut näytteet on ilman pesua :ROFLMAO: voi kauhee. :oops:
Sikiön syke oli nyt 140.
Ekassa neuvolassa tosiaan 178, siitä ilmeisesti ihan normaalisti tullu alaspäin.

@-dino- nyt rynnistät johonki isolle ostarille ja nautit! (y):love:

Nii ja mä en oo ostanu mitään, mut haluisin osan uutena kuitenkin. Osa kelpaa käytettynä! :LOL:

15+1
 
Mielenkiinnosta kyselen, että miten ootte töissä esimiehelle kertoneet ultrista ja etenkin nuo varhaisultrat siis kiinnostaa. Kun raskauden seurantaan liittyvät käynnit saa hoitaa työaikana, jos ei muutoin ole järjestettävissä. Itsellä pakko hoitaa työaikana ja joutunut jo paljon korvaamaan tunteja sairausloman ajalta ja hoitokäynneiltä. Varhaisultra tulossa ja mietin, että kai sen voisi jo työajalla hoitaa? Pomo tietää hoidosta, kun oli jo pakko kertoa kaiken ramppaamisen ja säätämisen takia... Muuten en olisi vielä tohtinut.
 
Mahtavia uutisia tosiaan @-dino- :love: olisitko voinut silloin uutiset NT-ultrassa saatuasi kuvitella, että tässä olette nyt? :love: Kai nyt olet käynyt ne äitiyshousut ostamassa?? :D

@Josia riippuu varmasti todella paljon työpaikasta ja sen säännöistä että voiko käydä omalla ajalla. Esim mulla on tosi rento toimistotyö ilman kellokortteja joten voin mennä ja tulla miten haluan kunhan hommat on tehty. Olen kyllä töissä kertonut, että vielä helpompaa ettei tarvi keksiä milloin mitäkin valkoisia valheita jos on neuvolaa yms.

@mmmoi ihanaa että terkka oli noin mahtava ja sait hommat etenemään asianmukaisesti! :love:
 
@Mandala Raskauden seurantaan liittyvät tutkimukset, neuvolat jne ovat kvtes-sopimusten mukaan mahdollista työajalla suorittaa ellei työnantaja pysty järjestämään työntekijälle sellaista vuoroa, että voi omalla ajalla käydä. Eli ei ole työpaikan sisäisesti päätettävä vaan kyse on myös työntekijän oikeudesta :) Teen virastotyöaikaa, joten ei ole mahdollisuutta itse vaikuttaa :)
 
@Josia onhan se varhaisultraki jo raskauden seurantaa ja jos ei voi omalla ajalla käydä niin aika selväähän se on että työajalla sitte :) omaa kokemusta ei oo kun en pysty lähtee töistä kesken päivän joten pakko omalla ajalla mennä. Kaksvuorotyö nii onnistuu :)

@Mandala en todellakaan :D olin ihan valmistautunu keskeytykseen koska en uskonu että puhdasta seulaa saatais. Tänään oli yks tapahtuma johon oli pakko mennä ja ennen lapsivesipunktiota mietin että miten jaksan jos on keskeytys just takana yms. Mut turhaan sitäki murehti :love: housuja en oo vielä kerenny ostaa :D shoppailureissu venyy varmaan pakostikki ensviikkoon, mut sitte :love:

Huomena sitte jo 17+0
 
Hello!
Eilen oli meillä neuvolalääkärin käynti, ja olipa kiva kun lääkäri vilautti poikaa ultrallakin, varmistettiin vauvan asento, ja niin hän siellä köllötteli pää alaspäin, niinku epäiltykin jo monta viikkoa :love: Kohtu on kuitenkin vielä aika ylhäällä, ettei ainakaan ole ihan heti tulossa...4 viikkoa sais vielä olla, vaikka hänet jo kovasti haluaisimme nähdä! :D
Kaikki on kotonakin ollut jo valmista kauan aikaa, niin meinaa välillä käydä aika pitkäksi :LOL: mutta oompas askarrellut joulukortteja, ja nähnyt kavereita monta kertaa viikossa, ja ihan vaan ottanut iisisti, koiran lenkityksiä lukuunottamatta.

Ihania uutisia täällä ollut teillä!! :love: Onnea @Ihanapa , @love- , @-dino- !!! <3

@atvk87 Hyvää lomaa teille!(y) Toivottavasti pystyt nauttimaan flunssasta huolimatta. Kiva myös kuulla että siellä raskaus sujuu hyvin:love:
Meidän vauvalla ollut aina sykkeet suunnilleen tota samaa luokkaa, ja poika on tulossa. Entiiä onko niillä silleen mitään merkitystä kumpi tulee.

@mmmoi Hui, siellä ollaan jo ihan loppusuoralla! Tsemppiä ihan hirmusesti, ja toivotaan että synnytys menee hyvin :love: Tsemppiä tohon Radi hommaan myös! Pian sekin on ohi (y)

@Ismundo Munki mielestä se kylmä vadelmalitku oli yllättävän hyvää :D Ekassa rasitustestissä meni sukkana alas, ja toisessa melkein yhtä hyvin...oli helpompi homma kun kuvittelin. Pidetään peukkuja, että arvot olisi sulla normaalit (y) Mullakin tuntui keskiraskaudessa vauvan liikkeet vähän erilaisilta. Riippuu varmaan paljon vauvan asennosta...välillä tuntuu tosi hyvin ihan kunnon potkut sivuilla, ja välillä taas hiljasempaa. Neuvolassa toki sitten kertoo hoitaja asiantuntevammin :)

Anzu ja "Otso" 35+2 :)
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87

Yhteistyössä