Ihania kuulumisia
@marrasmai ja
@Lumitalvi ! Älä marrasmai stressaa tuota alkion pienuutta, jos kasvu kuitenkin koko ajan on lineaarista, se on hyvä. Jos lähtis oikeesti jätättää, se ois varmaan eri juttu. Uskon olevan kaikki hyvin! Mulla tosiaan oli sama homma näiden edellisten kans, molemmat hitusen pienempiä 1-2 päivää ultrissa alussa, mut terveitä lapsia tuli.
Täällä olot kävi sairauslomasta huolimatta sen verran ällöiksi että aloitin lääkityksen. Sain vinkin, että Martzine ja Postafen nimiset matkapahoinvointilääkkeet auttaa myös raskauspahoinvointiin ja on turvallisia käyttää,kyseessä antihistamiini lääkkeet ilman reseptiä apteekista. Multa löytyikin jälkimmäistä ihan lääkekaapista, koska oon toivoton autossa istuja pitkillämatkoilla. Mulla on todella herkkä pahoinvointi, kaikissa kulkuvälineissä, huvipuistossa ja esim pirueteissa

Eli siihen tämäkin varmaan liittyy, jotain tuolla tasapainopahoinvointi”keskuksessa” on vinksallaan ja sama homma lapsilla, autoa on tullut eräänkin kerran siivottua... mut nyt näyttää että tuolla lääkkeellä tämän saa jollain lailla aisoihin ja nyt pystyn oleilemaan myös pystyasennossa enkä vaan kylkimakuulla sängyssä, selällään alkoi aiemmin heti oksettaa

harmi vaan että tuo väsyttää, mut oon ottanut puolikasta suositellusta annoksesta niin se ei väsytä niin paljon ja pystyn syömään jne. Ajattelin ens viikolla mennä töihin ja toivottavasti pystyy olemaan loppuun saakka sitten. Kuulin eilen hetken aikaa sydänääniä dopplerilla, ei tullut näytölle asti, mutta selvästi erottuva nopea laukka, kesti kyllä ikuisuuden löytää ja kovin kauaa en saanutkuunneltua. Mut tuli hyvä mieli ja ihan samaa mietin , että en nyt kuuntele hetkeen, ettei pikkuinen kuumene liikaa

mulla kans viime viikolla vuoteli, mut nyt on vähemmän. Estrogeeni on loppunut, enää yks luge päivässä! Ihanaa päästä siitä eroon, se on ihan hirveän oksettava se makea haju mikä siitä tulee