Ihanaa, onnea hyvistä ultrakuulumisista
@love- ja
@Ihanapa
Mulla tuli seulan tulokset muutamassa päivässä omakantaan, vaikka kyllä ultraaja puhui jossain vaiheessa jotain 'parista viikosta'. Eiköhän nekin tulokset ole sitten ihan hyvät sulla!
@atvk87 mullakin ollut sykkeet saman suuntaista nyt, nt-ultrassa ja neuvolalääkärissä 150 hujakoilla. Kotona en sen mun laitteen lukemiin luota kauheasti ku se voi näyttää mitä tahansa. Muistelen kyllä, että pojasta oli alussa jossain vaiheessa ihan 170 hujakoillakin. Vai oliko tästä myöhemmin, en oo varma.
Toisaalta on olo, että enhän mä osaa muita ku poikia tehdä/kasvattaa, ollut itekin aina vähän poikatyttö. Mutta toisaalta nyt ei ole mitään kivaa pojan nimeä vaikka kuinka miettisi ja etsisi, joten ei kyllä voi olla poika
@kettuperhe mulla kun poika kääntyi oikein päin joskus rv32 tienoilla ehkä niin en huomannut sitä, mutta olin toiveikkaana osannut jo vähän toivoa kun hikka tuntui alhaalta ja liikkeet tuntui ihan eri paikoissa. En muista kuuntelinko dopplerilla silloin, että kuuluiko sekin eri paikassa. Mutta jospa sielläkin oltaisiin käännytty ja neuvolassa vahvistaisi tämän!
Tänään kun kuuntelin aamulla dopplerilla niin kun anturia piti paikallaan niin kuului sellasta muksimista laitteen kaiuttimesta. Viime raskaudessa jo mietin sitä, että voisiko se vauva siihen potkia? koska mitään muutakaan en keksi mistä se ääni voisi tulla.
@Ismundo Mitä isommaksi vauva tulee niin sitä enemmän se liike tuntuu möyrimiseltä kun tilaa ei ole enää älyttömästi.
Mun mielestä se sokerirasitusjuoma oli jopa ihan hyvää ku oli tosi kylmää
ensi viikolla joudun ekaa kertaa tässä raskaudessa siihen taas.
Olette olleet ihailtavan järkeviä ostosten suhteen
Mä ekassa raskaudessa oletin olevani ekaa ja vikaa kertaa raskaana niin laitettiin rahaa palamaan ihan tajuttomasti kaikkeen tavaraan. Harva mitä ostettiin oli turhaa loppu peleissä, mutta en ostanut mitään käytettyä
Vauvan vaatteet olisi kyllä silloin ollut niin järkevää ostaa käytettynä kun ei ne kulu tai ehdi muuttua miksikään sen lyhyen ajan mitä on käytössä.
No nyt onneksi toiselle kierrokselle isommat ostoksen säästössä niin ei tarvi kaikkea uutta. Paitsi vaatteita varmaan tulee ostettua lisää kun niitä laittanut eteenpäin ja maut muuttuu, varsinkin jos sukupuoli vauvalla vaihtuu.
14+5