Hakutulokset

1. M

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@Helios... Nehän saattaa silloin myös tehdä magneettikuvauksen ja arvioida sitten lantionkokoa että miten mahtuu tulemaan. Musta yleensä viimeistään laskettunapäivänä käynnistetään, jos ei muuten itse käynnisty. Ja varmasti aikaisemminkin jos arvioivat vauvan koon tosiaan äitiin nähden isoksi...
  2. M

Joulukuiset 2018

Jospa sitä itsekin siirtyisi tänne puolelle. Eilen siis sain digitestiin raskaana 2-3vkoa. Raskaus on siis hoitoalkuinen eli pakastealkion siirto. Tämä oli viimeinen pakkasessa ollut alkio, samasta "sarjasta" on siis esikoinen joka oli tuoresiirto ja syntyi 11/16. En oikein vieläkään voi uskoa...
  3. M

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

Ehkä mä uskallan hiippailla tänne puolelle vaikka olen todella tuore tapaus eli aamulla testi näytti 2-3vko raskaana. 3.4 siirrettiin 5pvän blasto ja tänään siis pp10. Varhaisultra olisi 8.5, joka muuten on mun ja mieheni tapaamispäivä, toivottavasti se tuo hyviä uutisia:love: Jos tämä raskaus...
  4. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Ehkä mä alan uskomaan. Ei voi tietää, mitä tuleva tuo tullessaan, mut yritän olla stressaamatta sitä just nyt. Katotaan sitten seuraavaksi, miten varhaisultrassa käy, mitään kun ei voi itse sen eteen tehdä. Tässä nyt vielä kuvasaastetta tältä aamulta. https://aijaa.com/eE0VS4...
  5. M

@Ckk No siis olen kipuillut tän testaamisasian kanssa jo pari päivää, tekiskö vai ei. Se, että tulee nega on niin lopullista ja musertavaa. Ihan hirveetä pelkoa liittyy testin tekemiseen tällä kertaa. Nyt sit äsken heräsin päiväunilta ja aattelin, et hitto mä teen nyt ekan testin. Pissin...
  6. M

@gemmy Toivottavasti tää ois se onnistunut siirto. Meillä kans oli vikat 2 samassa ja kävin päässäni kans tota keskustelua, et siirtääkö 1 vai 2, kun toiveena ei ole kaksoset. Lopulta ajattelin, et varmaan ottasin sen kaks ettei jäis mietityttään se roskiin mennyt. No lopulta päätöstä ei...
  7. M

@Toivo2016 onnittelut ja toivotaan että verikokeesta saat hyvät lukemat kuitenkin.(y) @Ckk Onnea plussasta!! Turha sitä on etukäteen kaikkea murehtia vaan yritä nauttia joka hetkestä:love:
  8. M

@Ckk näkyy kyllä selvästi. Toivotaan, että lähtee tummumaan!(y)
  9. M

@Piinailija Toivottavasti saat positiivisen kevät yllätyksen. @Carinem Voi paska! Sitä ui kyllä niin syvissä tuolloin testipäivän nega-tuloksen kanssa. Yleensä siitä parin päivän jälkeen nousee sieltä kuopasta taas vähän ylöspäin ja alkaa miettiä uutta hoitoa. Toki itestäkin tuntuu et onko...
  10. M

@Ron_Da Pahoittelut negasta:( @-dino- Voi harmi:( @Carinem mahtavaa, että oot osannut elää normaalisti! Noinhan se on, että ihan normaalimenoahan sen alkion pitäisi kestää. Rautahermot kun maltat olla testaamatta. Tosin itsellä alkanut mennä tähän suuntaan vaan, koska en jaksa sitä puhdasta...

Yhteistyössä