Hakutulokset

1. M

~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

@marrasmai ihanaa, että leikkaus meni hyvin. Toivottavasti toipuminen sujuu yhtä hyvin. Mulla helteet pahentaa huonoa oloa mikä johtuu metformiinista. Ihmeen vähän on turvottanut, ei sen enempää kuin normaalistikin kesällä. Närästystä ollut nyt parina yönä. Täytyy hakee siihen kunnon...
  2. M

@Zoona ja @marrasmai toivottavasti teillä kaikki kunnossa ja pikkuiset ovat turvallisesti maailmassa. @Ismundo onnittelut plussasta. Noi vuodot on kyl niin tylsiä, mullakin oli ekasta mut nyt toisessa raskaudessa pysyneet poissa. Silti jokainen vessakäynti alkuun ahdisti kun odotti vaan, että...
  3. M

Onnea kaikille uusille alkuraskauden viikkoihin, kyllä ne ultrat sieltä yllättävän nopeasti tulee, vaikkei aina siltä tunnukaan. @marrasmai Täällä yritettiin kyllä kaikki kotikonstit, mitä vastaan tuli esikoisen kohdalla ja en kyllä saanut niillä mitään aikaiseksi. Käynnistykseen meni lopulta...
  4. M

Joulukuiset 2018

Käytiin nt-ultrassa pari päivää sitten. Kaikki hyvin, koko vastasi 4 päivää vanhempaa eli samoin kasvaa kuin esikoinenkin. Kovasti pyöri ympyrää ja touhusi kovasti eli eloisa tapaus oli. Saatiin 5 kuvaa mukaan eli oli innokas ultraaja. Muutenkin osui sellainen ultraaja joka katsoi ja esitteli...
  5. M

@Zoona tsemppiä lepoon. Varmasti tosi tylsä juttu, mutta toivotaan, että auttaa ja vauva pysyy vielä mahdollisimman pitkään mahan suojissa. Käytiin nt-ultrassa pari päivää sitten. Kaikki hyvin, koko vastasi 4 päivää vanhempaa eli samoin kasvaa kuin esikoinenkin. Kovasti pyöri ympyrää ja touhusi...
  6. M

Isot onnittelut kaikille pienen nyytin syliin saaneille! Se alku on kyllä niin ihmeellistä aikaa, kun vauvaa voisi vaan tuntitolkulla tuijottaa. :love: @marrasmai Raskaita aikoja elätte, toivottavasti mummon tilanne kääntyisi vielä parempaan. Niin ja onnittelut kaikille tuoreille...
  7. M

Pitkästä aikaa jaksoin kahlata edelliset viestit läpi. On ollut niin huono olo, varsinkin iltaisin, ettei oo vaan jaksanut tulla lukemaan. Nyt vähän parempi olo onneksi. Pinna kyllä on niin lyhyt, että huhhuh.. Jotenkin on taas ruvennut takaraivoon tulemaan se huoli, jos kaikki ei olekaan...
  8. M

Joulukuiset 2018

Täällä ois kans ekassa neuvolassa käyty. Mulla muuttuu toisin päin kuin useammalla eli ekassa raskaudessa toisella paikkakunnalla tein verenpainemittaukset, virtsatestit ja punnitukset itse ja nyt ei tartte kuin punnita, muut tekee terkkari. Mä kans varailin tänään ultrat eli 13.6 ois nt-ultra...
  9. M

Tervetuloa uusille, onnea synnytyksiin niille joille se rupee olemaan jo todella lähellä.(y) Mulla kans oli ekassa raskaudessa tuhruvuotoja vk 5-12, ei mitään syytä löytynyt. Nyt tässä raskaudessa taas ei oo ollut vuotoja. En tiedä sitten mikä siihenkin on vaikuttanut. Oisko esim. tuo fyysinen...
  10. M

Joulukuiset 2018

Eilen varhaisultrassa löytyi päiviä vastaava kaveri sykkeellä. Miehen kanssa tuli eilen 6 vuotta täyteen ensi tapaamisesta eli mukavia uutisia saatiin vuosipäivänä. Siskolleni kerroin tänään, oli epäilyt jo viime perjantaina kun nähtiin. Kuulemma oli ajatellut, että ehkä mulle nyt ei nyt noin...
  11. M

Eilen varhaisultrassa löytyi päiviä eli 7+6 vastaava kaveri. Kaikki näytti kuulemma olevan kunnossa. Kerroin tänään siskolleni, sanoi että oli jo viime pe epäilyt. Kuulemma oli miettinyt et ehkä mulle nyt ei oo kuitenkaan ihan noin hyvin vappuna munkit maistunut. Joten "pientä" turvotusta...
  12. M

@#hope Onnea pienestä neidistä:love: @An1z81 Onnittelut plussasta:love: @kettuperhe No johan tuli pientä extra tapahtumaa tosiaan. Et varmasti ole kuitenkaan ensimmäinen raskaana ollut jolle käynyt noin eli osaavat varmasti hommansa ja tekevät tarvittavat suunnitelmat leikkaukseen. Tsemppiä...
  13. M

@kettuperhe onnittelut plussauksesta! Toivottavasti, et saa pahaa hyperiä. @#hope Jännittäviä aikoja, tsemppiä synnytykseen! @Helios... Onnittelut pienestä pojasta. Voi, että mikä tuuri teillä on käynyt, että olitte oikeassa paikassa oikeaan aikaan! Toivottavasti kaikki jatkuu yhtä...
  14. M

Joulukuiset 2018

Tervetuloa uusille mukaan! Paljon taas hyviä uutisia tullut ultristakin. Itse pitäisi vielä vajaa pari viikkoa jaksaa odotella. Täällä alkoi sitten tänään huonovointisuus. Etova olo ollut aamusta asti kun heräsi. Tästä se siis varmaan lähtee taas eli seuraavat 6 viikkoa krapula. Mulla ei...
  15. M

Joulukuiset 2018

@Ludo Mulla oli radi ekassa raskaudessa, aluksi hoitu ruokavaliolla, mutta sit n. 5kk eteenpäin jouduin metformiini-lääkitykselle. Varmasti radi todetaan tälläkin kertaa, en oo ite mittaillut vielä, mut aattelin kans ruokavaliolle jo ryhtyä. Huomasin, et jos syö jotain makeeta esim. suklaata...
  16. M

Joulukuiset 2018

Tervetuloa uusille:) Täällä ei onneksi joka päivä vielä oo etova olo, mut tänään taas oli just ennen kun oli tapaaminen pt:n kanssa. Aattelin jo, et noniin nyt menee treeni ihan pyllylleen, mut ei se siinä sit meni ohi onneksi. Nyt on illan närästänyt. Saatoin minäkin tehdä digitestin...
  17. M

Eilisen hcg-veritestin tulos oli 862, pp13 ja blasto. Eli kai sitä sitten oikeasti raskaana ollaan. Ensimmäiset etomiset alkoi tänään ja hajuihin reagointi. Puuh, oispa alkanut vasta myöhemmin:sick: Arvon koko ajan, kun pitäisi soittaa pojalle ens kuuksi 1,5v neuvola, että sanonko mitään...
  18. M

Joulukuiset 2018

Verikoetulos oli 862 eli raskaana ollaan kunnolla. Tänään päikkäreiden jälkeen oli ekan kerran etova olo ja oikeastaan jatkunut vähän väliä pitkin iltaa. Aattelin eka et on vaan liian pitkä aika syömisestä, mut syöminenkään ei oikein auttanut. Lisäksi haistoin keittiössä sellasen makean hajun...
  19. M

Joulukuiset 2018

Onnea pienistä sykkeistä niitä tänään nähneille @Santso , @kirpsakka, @phoeben, @mammaksii :love: @Lellu-80 On teillä kyllä raskas tilanne. Toivottavasti löytäisitte yhteisen päätöksen. @Tsiro pahoittelut, että tilanne kääntyi näin ikävästi. Kävin tänään verikokeessa, huomiseen saa tulosta...
  20. M

Joulukuiset 2018

@Baabi pahoittelut:( @Santso Toivottavasti huomenna saisitte kuitenkin positiivisia uutisia. Jaksamista ja tsemppiä huomiseen(y) Päädyin nyt kuitenkin, että meen huomenna verikokeessa käymään. Saa tietää vähän missä liikutaan. Heräsin viime yönä joskus klo4-5 välillä pohdiskelemaan kaikkea...

Yhteistyössä