Hakutulokset

1. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@Ckk onnea ensimmäisestä kyytiläisestä, jännittävää(y) Toivottavasti ens viikolla plussa-aalto pyyhkäisee täällä.:) Täällä tuli ovulaatio keskiviikkona, mut sit tajusin et se olikin Ok, kun laskin siirtopäiviä aluksi väärin eli ens tiistaina pääsiäisen jälkeen pitäis sit olla vika siirto jos...
  2. M

@Ckk ekassa siirrossa olin noin 3h pidättänyt, oli rakko kuulemma vähän liian ”tyhjä”, mut saivat kyl siirron tehtyä. Edellisessä olin useamman tunnin kun en ehtinyt käydä ja olin räjähdyspisteessä siirrossa ja rakko todella täynnä. Oli aika tuskaa kun ultrailivat mahan päältä. Mut lääkäri...
  3. M

Täällä aika hyvä kuvaus noitten blastojen luokittelusta, jos jotakuta kiinnostaa:) https://www.advancedfertility.com/blastocystimages.htm
  4. M

@Amagara82 Onnea hirmuisesti pienen sykkeen näkemisestä. Eilen kävin ultrassa, 14mm folli löytyi ja limis päälle 7mm. Nyt sit ootellaan milloin ovis plussa tulisi, aikaisintaan sais tulla torstaina, että siirtoon päästään. Toistaseksi viivat ollut kyllä ihan olemattomia, että kai sitä toivoa...
  5. M

@Jantzu onnittelut plussasta:) Lomalla kävin välillä lukemassa viestejänne, mutta niitä on sen verran tullut, etten nyt enää muista kenellä oli mitäkin. Joten tasapuolisesti kaikille tsempit ja pahoittelut pettyneille eri hoidon vaiheissa. Jospa se tästä joskus iloksi muuttuisi.(n) Täällä alko...
  6. M

@Ckk Ei oo vuoto vielä alkanut, päätin pelata noilla lutinuksilla joita pariksi päiväksi jäljellä ja yrittää siirtää parilla päivällä menkkojen alkua, että pääsisi pääsiäisen yli. Nyt jos alkaisi niin osuisi siirto niin pahasti keskelle pääsiäistä. Kaikkensa tässä siis yritettävä, ettei tulisi...
  7. M

Pikatiedotus lomalta, negaanhan se tämäkin yritys päättyi☹️
  8. M

Aamulla tehty testi, negaa näyttää puhtaasti. Okei, ma virallinen testipäivä, mutta alan jo heittää toivoa kankkulan kaivoon. Tänään lähtö Lappiin lomalle. Teen sit ens ma vielä testin ja sit luovutan. Eipä siinä, istun sitten ens viikon viinilasi kädessä. Laskeskelin jo mahdollista viimeistä...
  9. M

@atvk87 Mä ajattelin ennen ensimmäistä icsi:ä, että ei kukaan kyllä ekasta yrityksestä raskaudu. No niin vaan kävi, että ensimmäinen tuoresiirto nappasi kiinni ja saatiin poika kotiin. Turha murehtia etukäteen, sitä ehtii tehdä tarvittaessa myöhemminkin;) Esim. nyt toista yrittäessä on...
  10. M

Taisi olla vaan nirhaisu asettimesta, kun vuoto loppui samana iltana eikä tänään oo tullu asettimeenkaan verta enää. Eli piinailu jatkuu toistaiseksi ennallaan.
  11. M

@love- Asettimen päässä oli vähän verta ja limaa. Sen jälkeen jonkun verran vuotanut vaaleanpunaista Lutinus mössön mukana. Toivottavasti ois vaan limakalvot kuivat ja joku nirhasu sit vaan. Vuotojahan mulla oli myös sillon alkuraskaudessa esikoisesta, mut ei viel tässä vaiheessa. Mulla nyt ekan...
  12. M

Onko kellään tullut verta Lutinus-asettimeen Lutinuksen laiton yhteydessä? Oliko tää tässä sitten, että sieltä alkaa menkat puskee jo läpi...
  13. M

Lapselliset lapsettomat joilla haaveissa pikku sisarus

@Haaveilijavain Kiitos. Tolleenhan se ajatuksen ja tunteiden kaari tässä menee. Ei sais vielä luovuttaa, mutta pessimistin on niin vaikee pitää ajatukset positiivisina. Mites tuliko teille selville jatko?
  14. M

Tsemppiä kanssa piinailijoille! Toivottavasti mahdollisimman moni saisi plussan.:love: @Ckk oon sun kanssa samoilla linjoilla, varmaankin kun tausta vähän sama. Ensinnäkin endo todettiin joskus noin 20v. joten tiesin siitä lähtien, että jos joskus lapsia haluaisin niin voisin joutua hoitoihin...
  15. M

Lapselliset lapsettomat joilla haaveissa pikku sisarus

Täällä toinen pas menossa, pp2. Alussa ollaan, mutta jotenkin oon jo menettänyt toivoni. Tuntuu ettei kukaan ikinä milloinkaan onnistu.
  16. M

@Ckk Viime pas:ssa meillä oli testipäivä kans toi kaks viikkoa siirrosta, sama kuin tuoresiirrosta 2vrk ikäisellä. Nyt vaihtu lääkäri niin se laski suoraan tosta alkion iästä (5vrk blasto) testipäivän. Jotenkin tuo, että huomioidaan alkion ikä tuntuu itsestäni järkevämmältä, mut vaihtelua näissä...
  17. M

@kop kop Toi vuotaminen on niin hirveetä. Mulla oli myös ensimmäisessä raskaudessa enemmän ja vähemmän vuotoa viikoilla 5-12. Enimmäkseen mulla oli ruskeaa, mutta välillä ihan punertavaa. Oli ihan hirveetä aikaa henkisesti, vaikka kaikki ultrassakin näytti hyvältä. Täällä käytiin hakemassa...
  18. M

@Orapihlaja89 Näköjään meillä samanlainen alku eli täältäkin löytyy ekasta icsi:stä marraskuussa 2016 syntynyt poika. Nyt sit yksi pas takana. Meillä kans 3 alkiota jäljellä joista 2 alkiota samassa oljessa. Pakkasessa myös pari olkea vielä jäljellä. Mahtava, että pääsitte nopeasti ainakin...
  19. M

@An1z81 voi ei:( Tsemppiä ja toivottavasti tyhjennys tapahtuu nopeasti ja menee suunnitellusti.
  20. M

@marrasmai voi ei, toivottavasti saatte ensi viikolla mahdollisimman hyviä uutisia. Voin vaan kuvitella, mikä huoli teillä on pikkuisesta.

Yhteistyössä