Hakutulokset

1. M

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

No niin sitä olisi ensimmäinen PAS taputeltu loppuun pettymyksen saattelemana. Ei tullut haamuja, roskishaamuja, ei mitään muuta kuin kirkkaana huutava nega. Nyt sitten jäädään odottelemaan uuden kierron alkua. Varmaankaan seuraavasta kierrosta ei päästä yrittämään, kun näyttää siltä, että...
  2. M

@kop kop mä tein tänään kans testin ja aivan puhdas nega. Tiedän, tosi aikaista tehdä, mut silti tuntuu, että se oli siinä. Tuntu et vähäisetkin oireet katosi testin jälkeen eli olivatko vaan psykologisia. Olin jotenkin yllättävän positiivinen tähän asti, mut nyt on kyllä niin nega fiilis. No...
  3. M

@Iiris80 oi, varovasti sanon, että kuulostaa hyvältä:love: Toivottavasti jatkaa nousuaan!
  4. M

@Ckk Meillä siirrettiin 5 pvän ikäinen niin siirto laskettiin ovis plussa + 6vrk eli mulla esim nyt oli plussa la niin siirto oli seuraava pe. Näissä näyttäisi kyllä olevan 1-2 päivän heittoa, mitä oon keskusteluja seuraillut. Täällä pp3 menossa. Nippailut jatkuneet silloin tällöin joka pvä...
  5. M

@Piinailija hyvältä näyttäisi(y)
  6. M

Tänään haettu 5 päivän vanha kyytiläinen mukaan. Eka sulatettu ei selvinnyt, mut toinen sulatettu lähti mukaan. Kuulemma 14.2 vois jo näkyä, viim 16.2. Nyt sitten pitäis vaan rennosti ootella, miten käy..niin varmaan! Viimeksi tunsin kiinnittymisvihlontaa.. nyt vaan oottaa tuleeko mitään...
  7. M

Lapselliset lapsettomat joilla haaveissa pikku sisarus

Perjantaina ois eka PAS, ICSI:n tuoresiirrosta syntyi poika 11/2016. Ollaan oltu ilman ehkäisyä 07/2017. Syynä lapsettomuuteen on ainakin miehen saamat sytostaattihoidot kivessyöpään. Itseltä löytyy endometrioosi.
  8. M

Niin ja mutkin voi listalle lisätä eli mmmoi#07/17#2.#siittiöt#1.ICSI/1.PAS
  9. M

Uutena liityn keskusteluun. Vähän meidän tarinaa eli miehellä todettiin 03/2015 kivessyöpä jota hoidettiin sytostaateilla ja toinen kives poistettiin. Ennen hoitojen aloitusta pakastettiin siittiöitä, joita tosin oli vähän, ne olivat huonosti liikkuvia. Aloitimme yrittämään luomuraskautta...

Yhteistyössä