Hakutulokset

  1. P

    mirena hormonikierukka

    Mirenasta en saanut kelakorvausta ja maksaa 157?. Minulle on ainakin sopinut oikein hyvin. Ei mitään sivuvaikutuksia eikä mitään muutakaan valittamista. Kertaostoksena aika kallis, mutta minulle se maksaa vuodessa itsensä takaisin jos vertaa pillereiden hintaan. Eli jos pitää 5v niin tulee...
  2. P

    mitä serkulle 30v lahjaksi

    keksiskö joku jotain erikoista lahjaa?
  3. P

    mitä serkulle 30v lahjaksi

    auts jäi oleellinen asia kertomatta eli hän on nainen jolla on kaksi lasta. Hän juhlii harvoin ja yleensä vapaa ajan hän haluaa viettää lastensa kanssa.
  4. P

    mitä serkulle 30v lahjaksi

    Eli antakaa idooita mitä voisin ostaa serkulleni 30v. lahjaksi? Juhalat ovat ihan kaveripiirissä.
  5. P

    Imetys loppu/Kauanko maitoa tihkuu?

    No mulla on vuosi imetyksen lopetuksesta ja vieläkin, jos puristaa nänniä, niin sieltä tulee pieni tippa. Lopeta vaan se puristelu, niin kyllä se siitä.
  6. P

    Perunan keitto mikrossa?

    Mä oon tehny niin, että oon kääriny perunan talouspaperiin ja sitten pitäny mikrossa pari minuuttia. Kokeile itse sopiva aika. Peruna on valmis, kun talouspaperia puristamalla tuntuu pehmeältä. Se perunassa itsessään oleva neste höyrystää perunan pehmeäksi.
  7. P

    Petin miestäni, mahdollinen abortti ja suhdesotkuja

    \ Aikuisena varmaan tiedät, että lapsia ei ikinä anneta (paitsi adoptiossa vähintään 2 vuoden odotuksen jälkeen) vaan lapset tulevat, jos ovat tullakseen. Olisi mukava kuulla alkuperäisen kirjoittajan kommentteja, että onko tehnyt päätöksiä ja mihin suuntaan.
  8. P

    Petin miestäni, mahdollinen abortti ja suhdesotkuja

    \ Huomio 1: Raha kyllä kelpaa yksinhuoltajalle kuten kenelle tahansa, mutta jostakin syystä miehet tuppaa unohtamaan, että se lapsi ei ole ilmainen ja sen kasvattamiseen menee rahaa. Lapsethan myös syövät ja niillä pitäisi olla vaatteitakin päällä. Tuleva äiti voi myös kieltää isyyden...
  9. P

    Petin miestäni, mahdollinen abortti ja suhdesotkuja

    Hei Milla! Sellaisen neuvon minä vaan antaisin, että elämässä sitä selviää aina lopulta. Teet sitten minkälaisen päätöksen tahansa tulevaisuutesi suhteen, niin tulet siitä selviämään. Tärkeintä on nyt vaan tehdä päätös ja elää sen päätöksen kanssa pää pystyssä. Minä itse tuossa tilanteessa...
  10. P

    mietityttää toi päivähoito

    Ollaan tässä pari päivää oltu tutustumassa päivähoitopaikkaan pojan 1v2kk kanssa ja kovin on poikaa ujostuttanut ja ollut mussa kiinni ja tuntuu, että jää siellä isompien jalkoihin. Uskon, että alkaa kyllä viihtyä siellä lopulta, koska siellä on mukavat lapset ja hoitotädit ja kaikki... mutta...
  11. P

    rasvan puute?

    Meillä juodaan rasvatonta maitoa ja olen antanut rasvat silleen, että lisään aina pojan ruokaan rypsiöljyä lorauksen. Se on terveellisempääkin kuin margariini tai voi.
  12. P

    Puheen kehitys/ 1 v

    Meillä poika on 1 vuotta ja 2 kuukautta ja oppi sanomaan "äiti" joskus 10 kuukauden ikäisenä. Sen jälkeen onkin ollut hiljaista tuossa oppimisessa, mutta ainakin "heihei" on oppinut sanomaan. Sitten on joku sana, joka on vähän niinkuin "ukki", mutta en ole varma tarkoittaako se ihan oikeasti...
  13. P

    Kokemuksia Brio Double Wave

    Haluaisin kokemuksia Brion Double Wave rattaista kaksosille. Erityisesti askarruttaa niiden sisäleveys ja sen riittävyys. Myös vertailuja esim Oran tai Emmaljungan vastaaviin rattaisiin olisi kiva saada.
  14. P

    Uhmaikä jo nyt?

    Poikani on 1 v ja 2 kk:tta ja osottaa sellasia oman tahdon elkeitä, että tässä alkaa jo ihan itseäkin jännittää, että tätäkö se sitten on seuraavat 4 vuotta! Nytkin veti ruokapöydässä sellaset raivarit, että lopputulos oli se, että sai mennä tyhjällä vatsalla nukkumaan päikkäreitä. Ei suostunut...
  15. P

    Lastenhuone

    Ehdottomasti ei telkkua eikä tietokonetta omaan huoneeseen! Juu, se meidän peipi syntyy vasta keväällä, mutta nyt ollaan jo säännöt rakennettu mieheni kanssa. :D Eihän siitä tule mitään, jos kaikki lapsen toiminnot tapahtuu lapsen huoneessa. Siellä se nököttäisi yksin ja ehkä jopa luulisikin...
  16. P

    saako antaa?

    Saako antaa cheerios aamiaismroja alle 2v lapselle vai onko siitnä jotain mitä ei suositellä?
  17. P

    Suosiiko isovanhempanne joitain lapsenlapsia?

    meillä isovanhemmat ovat miehen puolelta tasaisen kylmiä/viileitä kaikkia kohtaan...poika tykkää kyllä käydä siellä kyläilemässä, mutta tuskin suostuisi yökylään jäämään. Minun vanhempien kanssa onkin sitten toisenlaiset välit..se vaan on niin että ensimmäinen lapsenlapsi...varsinkin jos on oman...
  18. P

    Paras farkkumerkkisi?

    Freesoul:n farkut ovat toistaiseksi ainakin miellyttäneet silmääni ..hinta puoli tosin ei...119 euroa per farkut.
  19. P

    BUMBO-TUOLISTA HUOLESTUNUT

    Joo. No en mä kyllä tuollaiseen pottaan laittaisi lastani muutenkaan istumaan... :laugh:
  20. P

    Ponnistaminen

    \ No mut oli niin hyvin puudutettu, mutta silloin tunsin aina supistuksen aikana painetta jalkovälissä ja siitä tiesin, että supistus tulee. Ilmoitin asian kätilölle, että nyt alkaa supistus ja aloin ponnistaa. En kyllä ikinä siinä ponnistaessa tiennyt koska se supistus loppuu, joten ponnistin...

Yhteistyössä