Paras farkkumerkkisi?

Kaipailisin vinkkejä kivojen farkkujen ostoon (lantiomalli ja levenevä lahje). Kerro vielä vartalotyyppisi, niin saan jotain kuvaa sopisiko farkkumallisi pitkälle ja hoikalle (vähän löysää raskaudesta). Joskus jymähdin Levis 501 merkkiin ja nykyään se tökkii ja pahasti.. Kaupoissa en jaksa ravata yhtenään ja sovittaa ja taas sovittaa, joten tästä kyselystä toivon olevan apua. :)
 
Mä pidän enemmän noista cargopöksyistä, mutta ainakin Espritillä on ollut hyvänmallisia farkkuja. Olen 176cm ja 66kg, hoikka ylävartalo, mutta reitevä ja pepukas =) .

Mulla on usein ongelmana se, että selkään jää sellanen tyhjä tila noissa matalavyötäröisissä farkuissa. Pitäis olla isompi maha. :/ ;) Ainakin H&M farkut on tosi epämukavia mulle.
 
Ostin laivalta just Mic-merkkiset tosi pehmeää ja mukavaa stretch-kangasta olevat vaaleat, Mic-merkkiset farkut, jotka sain 20 eurolla alkuperäisen hinnan ollessa vähän yli 70 euroa. Tein kyllä todella hyvät kaupat.
 
mulla Esprittiä, paitsi niitä EDC-malleja, ne yleensä tosi matalavyötäröisiä, ne onkin monessa paikkaa nuoriso-osastolla, ne ns naistenosastolta löytyvät käy ainakin mulle, pituutta 173, painoa tällähetkellä kamalat 69kg... eli vatsaa ja reisiä löytyy...
 
Kiitos vinkeistä. Huomaan todella tippuneeni muodista, koska suurin osa noista merkeistä on todella outoja :LOL: Näillä minun tuloillani taitaa ainut ostospaikka olla kirppis ja huuto net, joten näistä vinkeistä oli apua. Tietää nyt edes jotain mitä lähteä etsimään. Lisää vinkkejä kiitos. Onko ketään 180 cm? Missä farkussa riittäisi lahje?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2006 klo 12:01 pyry kirjoitti:
Kiitos vinkeistä. Huomaan todella tippuneeni muodista, koska suurin osa noista merkeistä on todella outoja :LOL: Näillä minun tuloillani taitaa ainut ostospaikka olla kirppis ja huuto net, joten näistä vinkeistä oli apua. Tietää nyt edes jotain mitä lähteä etsimään. Lisää vinkkejä kiitos. Onko ketään 180 cm? Missä farkussa riittäisi lahje?
Itse olen 175 cm, ja monet farkut olen ostanut myös Kappahlista tai Lindexiltä, joista saa housuja sopuhintaan, varsinkin alesta, ja joissa housuista löytyy myös "long"-malli, joka sopii meille pidemmille.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 12:34 Marsu kirjoitti:
Blendin monet mallit on mulle ollu hyviä, vartalotyyppi X ennen raskautta :LOL: . Pitkä ja hoikka, ns. mallivartaloinen, jolla kuitenkin iso pylly ja reidet :LOL: . No joo, mutta Blend on ollu aika hyvä.
Blendit ostin viimeksi minäkin.Hyvin istuvat farkut,tosin takapuoli näissä farkuissa (mielestäni) näyttää leveältä.Loistava hinta-laatu -suhde myös.
 
Kauris ja tuleva äit
Mulla on parit Dieselit ja ne on ihan ykkösiä mulle ts tarpeeksi pitkät lahkeet! Vero Modat on yhdet, mutta ne venyy käytössä ikävästi. Dieselit pitäneet kutinsa 10 pesuista huolimatta.

177/63 kg ennen raskautta...
 
Ostin juuri mexxin farkut, Olen enemmän tuollainen A-mallinen nykyään, tosin pituutta on vaivaiset 160cm. Farkut sopivat yläosastaan mainiosti kun otti koon 40, mutta lahkeet olivat huisin pitkät. Eli nyt vain lyhentelemään. Espritin farkuissa on kuitenkin yleensä ollu aikas lyhyet lahkeet joten tuo mexxin lahkeitten pituus oli aikas yllättävää. Voisin siis kuvitella että ne sopisivat tuollaiselle 180cm:lle. :)
 
Kaapistani löytyy farkkuja jos jonkin merkkisiä, sillä olen oikein friikki niiden suhteen... :whistle: Mistään pelkästä merkistä en kuitenkaan maksa vaan mieluummin ostan kolmet-neljät halvemmat farkut kuin yhdet kalliit merkkifarkut. Ehdottomasti parhaat farkkuni olen ostanut Ellokselta sekä poistomyynnistä Catalogista! Parhaimmillaan ovat maksaneet reilun kympin ja mallit ovat mukavia ja pesuja sekä käyttöä ovat kestäneet upeasti. Sieltä löytyy farkkuja myös eri lahkeen pituuksilla, myös pitkille ihmisille. :)
 

Yhteistyössä