Hakutulokset

  1. A

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Voi että oikein paljon onnea Hydra!!!
  2. A

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Kiitos kaikille neuvoista! Kai niitä vaunuja täytyy käydä tutkiskelemassa jossain liikkeessä. Appivanhemmat haluavat ehdottomasti ostaa ne, mutta katellaan kyllä käytettynäkin. Mulla on ehkä vähän ristiriitaisia toiveita kun haluaisin jykevät kärryt joilla voi jyrätä koirien kanssa...
  3. A

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Sonde: mullakin on hajuhäiriöitä! Ja makuhäiriöitä myös. Himoitsin esimerkiksi pitkään minttusuklaata mutta aina kun maistoin sitä, se maistui verelle. Puoliso tai muut eivät huomanneet mitään outoa joten pistän raskauden piikkiin. Melkein joka päivä jokin ruoka maistuu aivan väärälle, purkka...
  4. A

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Kuuluuko Hydrangealle vielä mitään uutta? Tosi kiva, että Läidillä oli nyt hcg oikeissa lukemissa! Toiveelle kamalasti onnea uudesta tulokkaasta! Mulla olo on selvästi parantunut ja olen oikeasti energinen. Vuosia rästissä roikkunutta graduakin olen saanut parissa viikossa kirjoitettua...
  5. A

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Lawra mullakin meni paha olo lähes kokonaan ohi enkä muutenkaan koko alkuraskauden aikana oksentanut kuin kerran ja sekin möykkyisen bussimatkan takia. Sit se paha olo palas viime viikolla ja oksensin kolmena iltana yllättäen ihan ilman mitään ulkoista syytä. Nyt on taas ollu ihan hyvä olo. Kai...
  6. A

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    En tiedä muistaako kukaan mutta plussasin tuoresiirrosta lokakuussa ja nyt on sikiöseulonta ohitettu hyvin tuloksin ja viikko 12+6 menossa. Toivon ettei kenellekään tule tästä paha mieli koska tarkoitukseni ei missään nimessä ole kehuskella tai muuten pahoittaa kenekään mieltä, mutta itse...
  7. A

    Kesäkuun kullanmurut *joulukuussa*

    Kirjoittelen reissun päältä hyviä uutisia: me saatiin sikiöseulan tulokset ja riskiluvut tosi pienet, vaikka ne verikokokeen arvot olikin vähän miten sattuu. Ai että ihanaa! Olen pari päivää ollut ihan pohjattoman onnellinen tästä raskaudesta ja tulevasta vauvasta, ekaa kertaa uskallan...
  8. A

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Voi että, kiitos kaikille tsempeistä!! Riskiluku oli tullut tonne kantaan ja tulee sit aikanaan postilla kotiin. Ilmeisesti se pieni niskaturvotus vaikutti niin että se yhteenlaskettu riskiluku on tosi matala (down1/2580 ja tri18 1/100000) vaikka veriseulan luvut oli tosiaan ihan miten sattuu...
  9. A

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Pihla: olen jo ottanut ihan tolkuttoman stressin, mutta yritän rauhoitella itseäni.. ei tässä voi muuta kun odotella. Olen sellainen huolehtija ja hermoilija ja mulla menee sit yöunet ja ruokahalu ja kaikki ilo elämästä jos päästän sen ahdistuksen mieleeni. Lähdetään onneks ylihuomenna matkalle...
  10. A

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Stellalle oikein isot onnittelut! Samoin Läidille! Tosi kiva lukea myös teidän jo paljon pidemmällä olevien juttuja! Meillä oli tänään nt-ultra ja siellä kaikki hyvin. Mulla oli veriarvot trisomiaseulassa vähän keturoillaan mutta ei auta kuin odottaa että laskevat riskiluvun...
  11. A

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Meillä oli tänään nt-ultra ja siellä oli kaikki ok ja niskaturvotusta sikiöllä 1mm. Mulla oli trisomiaverikokeen arvot jokin verran pielessä mutta saas nähdä mitä se riskiluku sit sanoo. Helpottavaa kyllä ainakin että ultrassa oli kaikki hyvin. Ihanhan se jo pieneltä vauvalta näytti kun...
  12. A

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Mun on kans ollu pakko siirtyä äitiysfarkkuihin jo kaks viikkoa sitten. Hyvällä tsägällä päivisin pystyy pitämään farkkulegginsejä mutta iltaisin ihan turha luulo. Maha on välillä niin isoksi turvonnut että napakin napottaa silleen osittain ulkona niin kuin sit ihan oikeessa raskausmahassa...
  13. A

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Olen ollut huomattavsti parempivointinen ja tehnyt kiireellä tuhatta pahoinvoinnin takia rästiin jänyttä asiaa, kuten graduani. Täällä on niin paljon kuulumisia että täytyy ottaa ihan aikaa ja lukea kaikki. Haluaisin kuitenkin kysyä teiltä tän alkuraskauden yhdistelmäseulan käytännöistä...
  14. A

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Ihanaa että lawralla ja ninatuksella oli hyviä uutisia! Unnalle voimia toipumiseen! Itselleni ei mitään kummoista kuulu, paha olo on välillä kokonaisen päivänkin poissa ja kyllä tuntuu mukavalta. Hurjia kyllä joidenkin kokemukset oksentelusta. Itse olen oksentanut vain kerran mutta pelkkä...
  15. A

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Ricardina: raskauskeijusta tilasin dopplerin, sen kaikkein halvimman. Hyvinhän tuo vaikuttaa toimivan. Mies piti aluksi ihan turhana ostoksena, mutta nyt sit haluaisi kuunnella ihan koko ajan sydänääniä.. :D
  16. A

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Mullakin kyllä mielialat heittelee aika lailla ja ihmeelliset asiat itkettää. Alussa oli enemmän sellaista masentunutta mielialaa että itkeskelinkin ihan ja olin välillä päiväkaupalla tosi pahalla päällä ihan syyttä suotta. Puolisoraukkahan sen sitten saa niskoilleen kun niin paljon aikaa...
  17. A

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Voi harmi, Boni! Toisaalta syke kai monilla kuuluu vasta joskus rv 12 tienoilla, että ei sulla vielä hätää ole. Mulla kuului ihan vähän mahan keskilinjasta sivuun noin 2 cm häpyluun reunasta ylöspäin ne äänet. Vähän sen istukan äänen vierestä. Rakko oli mulla ihan tyhjä. Pitkään piti tosiaan...
  18. A

    :) IVF/ICSI-hoidoista plussaan

    Mulle voi tosiaan päivittää laskettu aika 10.6., syynä endo ja ensimmäinen lapsi meille Tänään saatiin ekaa kertaa kuuluviin sydänäänet kotidopplerilla. On tuo laite jokaisen kolmenkymmenen euron arvoinen :D Olen ehtinyt aika moneen kertaan pelätä keskeytynyttä keskenmenoa ja nyt se kivi...
  19. A

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Millimamman miehen käytös kuulostaa aivan uskomattoman inhottavalta! Toivon kovasti että mies edes jotenkin petraa tuon homman kanssa. Onko sulla muita läheisiä joilta saat apua jos mies heittäytyy tuollaiseksi? Meillä hyviä uutisia: tänään 9+4 ja ekaa kertaa löytyi kotidopplerilla syke...
  20. A

    Kesäkuun kullanmurut *marraskuussa*

    Voi että, ihana juttu aida1! Minäkin tilasin dopplerin ja odottelen sitä nyt tulevaksi. Ehkä turha vielä toivoa niitä ääniä kuulevansa, mutta saapahan kokeilla. Mulla on kyllä aika mutkallinen kohtu ja jos alkio on kiinni tuolla taaksepäin kallistuneessa osassa niin ei varmaankaan vielä moneen...

Yhteistyössä