Hakutulokset

  1. I

    **** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

    Nyt näyttää siltä, että vierailuni tässä ketjussa jäi lyhyeksi. Nimittäin tein tänä aamuna Apteekin omalla testillä, ihan testiajalla reilun haamun, joka vahveni testiajan jälkeen selkeäksi plussaksi. Tein samasta pissakupillisesta myös Clearbluen digitaalisella testin, joka näytti "Raskaana...
  2. I

    **** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

    Täällä oli kiva mökkijuhannus: Saunomista, uintia, grillaamista. Söin myös homejuustoja ja join pari kaljaa. Äsken kun tultiin kotiin, tein 2-3h tuntia rakossa olleesta virtsasta RFSU:n raskaustestin, ja testiin pärähti haamu, heti kun se kastui. Oli luettavissa siis testiajalla ja nyt kun...
  3. I

    **** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

    Onnea paljon plussanneille! :flower: Itsellä menossa kp 23/24-29. Olen kuvitellut vaikka mitä oireita, mutta merkittävin edellisten raskausten oire eli nuha/flunssa puuttuu. Rinnat eivät ole arat, mutta alavatsassa on nippaillut silloin tällöin ja seksihalut ovat tyystin poissa. Tänä aamuna...
  4. I

    **** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

    Hei kaikille!:wave: Ilmoittaudun tähän ketjuun. Taustaa sen verran, että entuudestaan on 2007 ja 2009 syntyneet tyttö ja poika, ja nyt sitten kuumeillaan kolmatta. Tänään menossa kp 20/24-29, yk 1. Eipä vielä mitään oireita ;), tosin en ole varma osuiko ajoituskaan tässä kierrossa ihan...
  5. I

    Raskaustesti koska

    Clearbluen ohjeissa sanotaan, että mikäli kuukautiskierron pituudesta ei ole varmuutta eli siis siitä, koska kuukautisten pitäisi alkaa, kannattaa raskaustesti tehdä 19 päivää yhdynnän jälkeen.
  6. I

    Pregentstickin (eli Prisman testin) viivanpaikka

    Ei se kyllä ihan näin mene. Otetaan esimerkiksi tuo Gravidan-testi, johon ei koskaan tule mitään viivanpaikkaa. Kakkosta testastessani siihen tuli kuitenkin harmaa "viivanpaikka" ensin testiajan ulkopuolella, sitten testiajalla ja vasta myöhemmin "viivanpaikkaan" tuli väriä. Näin toimii siis...
  7. I

    Pregentstickin (eli Prisman testin) viivanpaikka

    Tein tänään Gravidanin testin ja oli puhdas nega, eli kyllä tuo Pregent Stickin haamu oli viivanpaikka. Vaikka Pregent Stick onkin halpa, niin en enää kyllä osta ko. testiä. Herättää turhia toiveita. Ja kuten sanottua, oli vahvin näkemäni viivanpaikka ikinä. :headwall:
  8. I

    Pregentstickin (eli Prisman testin) viivanpaikka

    Jos kyseessä on todellakin viivanpaikka, niin se on näkyvin viivanpaikka ikinä, mitä olen nähnyt. Inhottavaa ihmisten hämäämistä! Olisi kiva kuulla lisää, että miten plussat ovat ko. testillä näkyneet. Tietääkö kukaan testin herkkyyttä?
  9. I

    Pregentstickin (eli Prisman testin) viivanpaikka

    Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta ko. testistä: Testiajalla, kun testi on näytekupissa upotettuna virtsaan, testiin ilmestyy viiva, harmaa tosin. Kun testin ottaa virtsasta pois, ja edelleen testiajan sisällä viiva vahvistuu. Kun testi kuivuu viiva haalenee. Kun kuorin testistä sen kiiltävän...
  10. I

    Testikaupan r-testit

    Kiitos plussatuulista mur-mur! Vastaan nyt itse tähän esittämääni kysymykseen. Ensinnäkin onnistuin, kuin onnistuin tähän(kin) testiin pissaamaan viivanpaikan, joka tuli näkyviin jo testiajalla. Ja syy, miksi kyselen "turhista" roskishaamuista ja -plussista on se, että kaksi ensimmäistä...
  11. I

    Mitä sairaalaan mukaan?

    Olen aikaisemminkin mainostanut täällä pillimehuja. Minulla on ollut mukana kummassakin synnytyksessä pillimehuja (täysmehuja). Nesteytys ja energian saanti on niillä turvattu. Vauvan kotiutumisvaatteet voi jättää kotiin odottamaan. Mies voi tuoda ne sitten kotiutumisen hetkellä sairaalaan...
  12. I

    Testikaupan r-testit

    Ylöööös! Eikö kenelläkään ole kokemusta näistä testeistä? :attn:
  13. I

    ponnistusvaiheen kipu..

    Kakkonen syntyi käytännössä luomuna (ilokaasu oli ainoa apukeino) ja avautumiskipu oli niin kaameaa, että en muista mitään kipua enää ponnistusvaiheesta. Mielestäni ponnistaminen ei sattunut yhtään. Ponnistusvaihe kesti minulla 5min ja kakkonen tuli ulos kahdella supistuksella.
  14. I

    Testikaupan r-testit

    Olisi kiva kuulla kokemuksia Testikauppa.fi:n raskaustesteistä. Eli onko testeissä viivanpaikkaa, onko tullut turhia roskishaamuja ja millä kiertopäivillä olette testanneet haamuja ja plussia, jos olette olleet raskaana.
  15. I

    Kummitusjuttu (eli asiaa haamuista)

    Tuossa aloitinkin eilen ketjun, jossa peräänkuulutuin haamuttomia testejä. Imetän vielä pikkukakkosta ja kuukautiset eivät ole vielä alkaneet synnytyksen jälkeen. Tein noin kuukausi sitten varmuuden vuoksi Clearbluen testin, johon tuli testiajalla ohut pystysuora viiva. Varmistin testin tuloksen...
  16. I

    Viivanpaikattomia ja roskishaamuttomia testejä!

    Tätä aihetta on ehkä käsitelty täällä aiemminkin, mutta voisitteko suositella raskaustestejä, joissa ei tule näkyviin turhia viivanpaikkoja tai "roskishaamuja ja/tai -plussia". Olen tähän asti pitänyt Clearblueta luotettavana testinä, mutta nyt olen pari kertaa saanut virhellisen plussan...
  17. I

    Lentäminen rv34

    Itse lensin 2h40 min Euroopan lennon vielä noilla samoilla viikoilla eli noin viikolla 34 ensimmäisessä raskaudessani. Kaikki meni hyvin. Pitää vain muistaa juoda paljon vettä ja jaloitella lennon aikana muutaman kerran. Tuosta lentoyhtiön lääkärintodistuksesta, että ainakin ennen esim...
  18. I

    vauvan laskeutuminen!!

    Ihan uutta tietoa minullekin, että muka pitäisi ambulanssilla mennä, jos vedet menee ja vauva ei ole laskeutunut. Taitaa tulla paljon turhia puheluita hätäkeskuksiin, jos jokainen äiti, jolta vedet menee alkaa ambulanssia soittelemaan. Epäilenpä että näin pitäisi toimia Sen sijaan jos vauva...
  19. I

    Synnyttäneiden parhaat vinkit

    Olin varannut synnytystä varten 10 kpl täysmehupillimehuja. En tiedä olisiko talon puolesta saanut mehua ja minkälaista, mutta pillimehut olivat tosi käteviä. Pillillä juominen sujui paremmin kuin lasista hörppiminen (mies juotti minua), ja täysmehuista sai nesteen lisäksi energiaa koitokseen.
  20. I

    Synnytyksen käynnistys päättyy sektioon

    Minulla yksi syy käynnistämiseen oli myös epäily sikiön suuresta koosta, mutta silti antoivat odottaa tosiaan sen neljä päivää. Mielestäni käynnistäminen, ja erityisesti käynnistymisen viivästyminen, olivat henkisesti aika rankka kokemus. Itse synnytys ei tuntunut enää rankalta ollenkaan sen...

Yhteistyössä