**** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

Jännät paikat Hejalla! Pidän peukut pystyssä! :)

InkeriIisakki:hug:

Nyt olisi hyvä aika miettiä seuraavalle kuulle päivittäjä!
Pysyttelen itse enemmän tai vähemmän-listalla, mutta päivitykset jäävät jonkun muun vastuulle. Aika ei tahdo riittää kaikkeen. Lisäksi mies miettii haluaako enempää lapsia. Mieli varmasti muuttuu vielä, kunhan nyt taas pohtii tämän levottoman maailman menoa ja uhkakuvia. On kuitenkin selvästi aika keskittyä muihin asioihin ja pitää vauvapuheet sivussa. Eihän meidän yrityskään ole päässyt vielä kunnolla alkuun kun ei niitä kuukautisia näy edelleenkään.:LOL: Taitaa taas mennä 1½v synnytyksestä!
 
Äidin onni: Oletkin hoitanut hienosti listaamme monta kuukautta =) Iso kiitos siitä! Minä en tällä erää haluaisi tuota pestiä. Hoidin sitä päivittelyä jo muutaman kuukauden vuoden vaihteessa. Kun yritys on kestänyt jo näinkin kauan ja hoidot aiheuttavat lisäpaineita, en jaksa aina olla täällä niin aktiivinen. Haluaisiko vaikka joku uudemmista kuumeilijoista ryhtyä listan "emoksi"? Ei se ole niin kummallista, jos täällä vain käy melko ahkeraan. Voi vaikka käyttää tuota Äidin onnin tekemää listaa pohjana ja vain päivittää sinne uudet päivät kaikille mukana olijoille.
 
Mä taidan seota, ei oo menkat alkanu vieläkään:D Eilen tuli pyyhkiessä muutama vaaleenpunainen viiru, mutta siinä kaikki. Koko ajan tuntuu, että jotain vuotais, mutta ei ainakaan mitään punasta. Ja mä ravaan vessassa jatkuvalla syötöllä. Se tosin saattaa olla oire myös menkkojen alkamisesta...
 
Heippa,

Taidanpa tulla taustalta tänne jakamaan jännitykseni teidän kanssanne. Menossa nimittäin 32/35 eikä vieläkään tuhruttele. Joskus toki on tuhrutellut vain pari päivää ennen menkkoja, mutta siitä on jo aikaa. Normi kiertohan mulla on jo ollut 30 päivää, mutta nyt sain kaksi vahvaa viivaa ovistikkuun vasta kp22. Kahden vuoden sisään on kyllä ainakin yksi näin pitkä kierto, joten siinä ei mitään ennenkuulumatonta. Mutta toivossa siis elellään, vaikka ei mitään erityisiä raskauteen viittaavia oireita olekaan. Kolmatta kiertoa on nyt luget loppukierron tukena.

Hejalle tietysti peukutukset. Hyvältä vaikuttaa. Itsekin ajattelin testata tiistaina, jos ei tätiä sitä ennen näy.
 
Hei kaikille!:wave:

Ilmoittaudun tähän ketjuun. Taustaa sen verran, että entuudestaan on 2007 ja 2009 syntyneet tyttö ja poika, ja nyt sitten kuumeillaan kolmatta.

Tänään menossa kp 20/24-29, yk 1. Eipä vielä mitään oireita ;), tosin en ole varma osuiko ajoituskaan tässä kierrossa ihan nappiin. Työkiireiden vuoksi, ei tullut oltua juurikaan kotosalla otollisimpana päivänä.

Onnea plussanneille! Ja tällaiset ketjut ovat tosi kivoja. Mukavaa kun voi jännittää jonkun kanssa yhdessä. Muuten ei miehen kanssa tästä "kolmosprojektista" olla kenellekään huudeltu.
 
Tervetuloa Iina73!

Mulle vois merkkaa Kp1 Mulla ei ikinä oo ollu menkat myöhässä vaan aina alkanu aika kellon tarkkuudella. Mistä lie nyt sit johtu..:'( Tekee niin kipeetäki, että taitaa mennä koko päivä sängyn pohjalla.
 
Voi harmin harmistus Heja. Tsemppiä!

Täällä on tänään ollut sellainen pms-kiukku päivä, ettei rajaa. Mutta toki silti vieläkin toivo elää, kun ei minkäälaista vuotoa vielä näy. Pe-Su tuli valkkaria, mutta nyt ei sitäkään. Rankaksi käy tämä jännääminen kyllä.

Tervetuloa Iinalle minunkin puolestani. Itse olen normaalisti enemmän taustalla, mutta kiva, jos tähänkin ketjuun tulisi lisää eloa. Juttuja on mukava lueskella päivittäin.
 
Hei Barbamama, elä suotta aamusta tule katsomaan. En vielä tiedä tuosta testaamisesta. Se nega testi on niin kammotus, niitä on tullut tehtyä. Jotenkin niin toivon, että ensin tulisi jotain edes pientä raskauteen viittaavaa. Alkais öisin pissattamaan tai tulis menkkakivut ilman vuotoa. Eli saattaa jäädä testi aamulla tekemättä. Ja joka tapauksessa tulen koneella varmaankin vasta illalla. Mutta kiitos silti kanssaelämisestä. Ei olekaan ketään muuta, kun en edes miehelle viiti näitä juttuja jutella, jos kuitenkin on turhaa. Suuri ihme olisi kyllä raskautuminen, kun on ikää jo lähemmäs 40 ja kaikkee muutakin häikkää. Mutta jospa jospa...
 
Pettunia: :hug: ja isot peukutukset, että elämä yllättäisi nyt sillä ihmeellä! b=)d Ilmoittele vaikka sitten illalla testasitko ja miten kävi. Tiedän kyllä tuon tunteen niistä ainaisista negoista... Olen samanlainen, etten halua turhaan testata. Tässä välillä oli pari kiertoa, jolloin tahtoi jo testata lähinnä vain testaamisen ilosta, mutta niiden negojen jälkeen ei taas oikein innosta se puuha. Nyt on vain pakko tehdä testi aina ennen kuin aloittaa uuden kierron clomeja. Jättäisin muuten mielelläni väliin...
 
Mä pidän Pettunialle sormia ja varpaita ristissä, että siellä ei täti tulis vierailulle:)

Mä epäilen kovasti ittelläni varhaista keskenmenoa tms. Yhtä kovat kivut, kuin aikasemmin vastaavissa ja vuotaa niin, että sais melkeen istua koko ajan vessassa. Buranaa on napsittu niin, että lääkäriä hirvittäis. Onni on, että lapset on mummilassa ja on saanut maata vaan sängyssä. Voihan tietty olla vaan erittäin kivuliaat ja järjettömän paljon vuotavat menkatkin, mutta vähän epäilen.. Mä oon nyt vähän kahen vaiheilla, että pitäiskö jättää vauva-projekti ainakin hetkeksi ihan kokonaan vai jatkaako sittenkin kohti uusia pettymyksiä. Vaikeita päätöksiä.
 
Viimeksi muokattu:
Heja: :hug: Mulle on tullut myös tauko/lopetus oloja tädin tullessa viime aikoina, mutta kunhan vähän aikaa kuluu, alkaa taas uusi yritys hyvillä mielin =) Sitä parasta palkintoa toivoo niin kovasti, ettei halua kuitenkaan luovuttaa vaikka pettymykset tuntuvatkin raskailta. Voimia!
 
Heips kaikille.
Sain eilen plussan testiin!! =) Voin kertoa, että itkuhan se pääsi, kun selkeintäkin selkeämmän plussan sain. Vielä yhden kierron olisimme odottaneet ja sitten tutkimusten aloitus olisi ollut edessä. Älkää siis menettäkö toivoanne, kyllä se joskus aurinko paistaa risukasaankin! :)
Plussatuulia kaikille puhkun täältä.
 
mymosa
Tulin antamaan äänimerkkiä, etten tipu ensi kuun päivityksissä pois.. mutta eipä tuo haittaa vaikka tipunkin, kun ei oo yritystä päällä. Ja olen totaalisen tippunut jutusta pois, kun ei oo kerenny käymään.

Ollut muutaman päivän maha sekasi ja tosi paha olo. En tiiä mikä sen tekee.. Terot vissiin oli syynä siihen menkkojen hiipumiseen, mistä kyselin..

Jatkakaa samaan malliin ja plussaonnea.
 
Ihanaa Tails !! Onnea :heart: ja tietysti onnea myös Whisky Peat :heart: :kiss:



Terveisiä kaikille täältä taustalta :wave: käyn usein lueskelemassa kuulumisianne. Oikein kovasti plussatuulia ++++++ =)
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
Miksi muuten menkkoja kutsutaan tädiksi vauvapalstoilla? alkuun monesti mietin, että mikä hiton täti.. nyt lähinnä, että kuka tuon on keksinyt :D miksi ne ei rehellisesti vain ole menkat tai miksi juuri täti eikä vaikka setä? :D
 
Onnea, onnea TAILS!!!!!=)

Pettunialle peukut ja varpaat pystyssä täälläkin!

Ja Heja, tsemppiä! :hug:

Oma napa..hmm..menkkoja odotellessa..kp 28/jotain, sunnuntaina ekan kerran menkkakivun tunteita alavatsalla, ei vuotoa vielä. Paitsi jotain muuta, kuin punaista..Muita oireita suuntaan tai toiseen ei. Paitsi viime viikosta asti rinnoissa outoa kihelmöintiä?!? Luulen, että tässä vaan toivoo oireita niin kovin, että niitä jo kuvittelee kohta.. =D Eli täällä vaan odotellaan..

Kiva, että täällä on olut parina viime päivänä vähän enemmän elämää!! Jee! =)
 

Yhteistyössä