**** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

Whisky Peat: ONNEA tätäkin kautta =) :flower:

Tänne ei kuulu ihmeempiä. Täti pakkasi kamppeensa ja nyt on taas clomit käytössä. Tällä kertaa sivuoireet tuntuvat olevan vahvempia kuin viimeksi. Masentunut olotila iskee tosi helposti. Tänään pillittelin taas meidän enkelipojan kohtaloa :'( Huomenna otan viimeisen clomin ja sitten alkaa oviksen metsästys...

Minulle voi päivittää kp3/32 ja yk3. Saapa nähdä miten pitkä/lyhyt on sitten taas seuraava kierto. Tämän kierron ovis olisi tarkoitus tosiaan skipata ja jatkaa yrittämistä heinä/elokuussa.

Hurjasti onnea Whiskey Peat :flower:

Barbamama: : Toivottavasti aurinko ja lämpöiset päivät piristäisivät sinua :hug:

Olipas meitä monta menkkojen yllättämää, toivotaan seuraaville piinailijoille parempaa tuuria :)

uskaltaisko sitä tännekin laittaa jotain.
Olen maaliskuusta asti ehkä jotenkin salaa haikaillut takaisin tänne jutteleen. :heart:
En tiedä muistatteko minua mutta kolmatta silloin maaliskuussa haaveiltiin. Laitettiin haaveet syrjään kun hain kouluun ja olin kyllä valintakokeissakin (tulokset ens kuussa)
ollaan kuitenkin tjottailtu ja joka kuukausi kierto on hieman lyhentynyt ja onkin ollut nyt suht. tasainen.
Nyt vaan onkin sitten jo kp 34/32 ja sain pregcheckillä aamulla haalean viivan testiin, tosin se ilmestyi vasta minuutti pari sen jälkeen kun se 5 min oli kulunut. eli kyseessä on kai sitten se kuuluisa roskishaamu.
oireita ei ole suuntaan tai toiseen. Ajattelin vielä perjantaina testailla uusiksi.

Tuntuu, että asun tällä palstalla nykyään..Joka päivä täytyy (väh. kerran) käydä katsomassa, olisiko joku kirjoitellut jotain.. =)

Täällä vaan odotellaan ja kuulostellaan. Kp 21/28(?)menossa..Ei ole mitenkään "tärpännyt" olo. Tuntuu vieläkin epätodelliselta, että saattaisin olla taas raskaana jossain vaiheessa..ehkä ajatukseen tottuu vasta, jos viiva ilmestyy testiin jossain vaiheessa.. =)

Sunflower11
Pitää miettiä jaksaako sitä vielä ens kierrosta tulla takaisin listoille, luulen kyl et heinäkuukin mennään "kivuttomasti".

Painoakin oon viikossa saanut reilu kilon pois. Nyt onneks ei oo lämmin ni ei tee mieli jädeä koko ajan :D

Mulla on ihan outo olo... Ihan kuin ovis olisi jo käsillä vaikka viime kierrossa taisi olla vasta kp 17 ja nyt on siis vasta kp 9. Outoa? :confused: Jomottelee menkkamaisesti ja eilen oli ihan kuin oviskipua. En ymmärrä mitä tämä nyt mahtaa olla... En ole edes aloittanut ovistestaamista vielä, kun oletin sen tulevan myöhemmin. Ehkä tämä kipuilu johtuu niistä clomeista. Viime kierrossa en muista tälläistä havainneeni. Yleensä tässä vaiheessa on aika oireeton olo. Täytyy toivoa, että tämä oireilu tarkoittaisi hyvää kasvua muniksissa eikä mitään ikävää...

InkeriIisakki: Jännä tilanne :D Olet teräshermoinen, kun jaksat odotella perjantaille asti. b=)d

Barbamama35: en ollutkaan kovin teräshermoinen. :D tein aamulla testin ja negahan se oli. Ja olihan se maanantainenkin nega kun oli "roskishaamu".

aloinpa miettiä että mikä syy vois olla siinä että täti on siirtynyt kauemmas, sehän johtuu yleensä siitä että ovulaatiokin on ollut oletettua (mulla ei mitään hajua että milloin se on ollut)myöhemmin esim. stressin takia. eikö?
No, laskin että mun ovulaation ois pitäny olla 29.5-2.6 akselilla.
Arvatkaas vaan oonko sinä aikana "hieman" stressannu? mä olin 1.6. siellä kouluni valintakokeessa, ja sain kutsun sinne vain 2 päivää ennemmin postissa. Ja mies oli työkeikalla toisella puolella suomea, ja kaikki koulupaperit kopioimatta, valokuvat ja ennakkotehtävät tulostamatta(ja tulostin rikki). Joten stressiä oli ja paljon niinä kolmena päivänä.
Tämähän on saattanut vaikuttaa.
Mulla ei meinaan vieläkää ole raskausoireita. vain lievän lieviä PMS-oireita.
Joten tällä hetkellä epäilen vahvasti omaa raskautumistani. Ai niin, ja tietenkin stressaan koko ajan että pääsenkö kouluun, kun tiedot siitä tulee vasta 19.7. kidutusta. : /

Moikka kaikki! Pitkään oon saanut pidettyä itteni täältä pois, mutta nyt ei enää voinut. Täällä on täti myöhässä ekaa kertaa tän yrityksen aikana:O Ja nyt kun tän kirjotan, aamulla varmaan kurvaa kylään.. Me oltiin jo vähän mietitty, että laitettais vauva-hommat hetkeks syrjään. Mutta nyt se kuume nous taas ja lujaa, mä tosissani toivon ettei tartteis pettyä.

InkeriIisakki kyllä minäkin sut muistan!

Onnea plussanneille!

Heja: pidän peukkuja että ois plussa tulossa. :)

Mulle tuli tänään täti kylään, oltuaan viikon kateissa(tais eksyä matkalla). kp 1/32-37
Se ois sitten maanantai aamulla soitto yksityisella ja laitattaan kierukka. Mä en jaksa hermoilla joka kuukausi että tuleeko täti vai ei. Mies kun ei selkeästi halua nyt vauvaa. :( ja itsellä on ristiriitaiset tunteet asian suhteen. En uskalla vauvakuumeilla kun jos sitten pääsenkin kouluun niin tulee taas lykkäystä opintoihin. Jos taas en pääse kouluun niin vauva vois toki tulla sitten.
Pitäiskö ton kierukan kans ootella sinne 19.7 asti että saa tietää pääseekö kouluun.
Valinnan vaikeutta.

Heja: Peukutuksia! b=)d Testaamaan minäkin yllytän :D

InkeriIisakki: Voi ei! :( Kyllä minä odottelisin sinne opiskelupaikan varmistukseen asti ja päättäisin sitten yhdessä miehen kanssa mitä tehdään. Onhan se vähän hankalaa, jos ehtii laittaa kierukan eikä opiskelupaikkaa tulekaan. Ehkä miehesi muuttaisi siinä tapauksessa mieltään??? Kerrothan meille miten kävi?

Sunflower: Mikäs sun tilanne on? Missä vaiheessa kierto menee? Onko oireita?

Omaa napaa... Kirjoittelin tuossa pari päivää sitten oudoista oloista. Tässä kierrossa lääkkeiden vaikutus on ollut tosi selvää. Pahoinvointia, huimausta, masennusta, jatkuvaa pissihätää, tissikipuilua, kuumia aaltoja, kipuilua muniksissa ym. ym. Ei todellakaan ole kivat oireet. Toivottavasti tuottaa nyt tulosta, ettei tarvitse turhaan kärsiä sivuoireista. Ovistesti on ollut nega eilen ja tänään. Jos samaa tahtia mennään kuin viime kierrossa, niin plussan pitäisi tulla huomenna tai maanantaina. Toivottavasti ei ehtinyt vielä mennä ohitse... Peittoja on kyllä heiluteltu, mutta pitäisi tietää koska aloitan taas luget.

Plussatuulia kaikille, jotta saataisiin niitä perinteisiä "juhannusvauvoja" tähänkin porukkaan =)

Yhteistyössä