**** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

Heips. Mie en kyllä tuota plussaksi mitenkään saa, mutta kyllä siinä selkeästi joku viivanpaikka näkyy (ei tosin ainakaan mun näytöllä näy koneella). Aiemmin samalla testillä ei oo näkyny mitään. Katsellaan. Jos ens viikolla hakis sitten uuen testin, jos menkat ei oo alkanu. Nyt tosiaan kp 32/30 ja raskausoireita on, mutta voi olla kuvittelua. Tänään tullut vielä sellasta puukolla viiltelyn tunnetta, ja AIVAN JÄRKYTTÄVÄN SUURI finni, joita mulla ei koskaan ole., ja painon tune mahassa tullut selkeämmäksi, ja ilmavaivoja :X
 
kultakurkku: Toivotaan, että se on haamu, joka lähtee tuosta vahvistumaan! b=)d

Omaa napaa... Testasin tänään ja tulos oli odotetusti nega. Tylsäähän se varmistus oli silti saada. Nyt siis lopetan luget ja jään odottelemaan tädin saapumista.

Ensimmäistä kertaa muuten näin selvästi viivan paikan testissä. Tämä ei todellakaan ollut mikään haamu vaan viivan paikka. Testasin Apteekin omalla ja valoa vasten, kun sitä käänteli, näin siinä sellaisen "vaon" mihin toisen viivan olisi pitänyt tulla. Minkään sortin väriä siinä ei ollut eli ihan puhdas nega oli.
 
Harmittelut negan testanneille Barbamamalle ja Adaleminalle ja kultakurkulle tsempit että viiva vahvistuisi!

miranda81: Voi surku :( Toivottavasti kesän aikana tärppäisi!

Testasin itsekin tänään negan. Oireita ei oikeastaan ole nyt kumpaankaan suuntaan. Tissit eivät ole kipeät, ei palele, ei väsytä tms, mitä kuopuksesta oli selkeitä alkuoireita. Oikeastaan munis jomottelu on vaan muuttunut enemmän pistelyksi, mutta sekin voi johtua yhä vaan kropan heräämisestä. Imetän siis vieläkin. Ja jos ei muuta, niin tämä 28 päivän mittainen kierto on jo edellisiin verrattuna erittäin positiivinen juttu :)
 
mymosa
Hmm, vallan erikoista.. Menkat alko viime pe ja nyt kp3, menkat hiipui.. What?! Yleensä vuodan rehellisesti 5päivää runsaasti. Nyt pe oli ns. Runsain päivä ja lauantaita kohti alko hiipua.. Ei mul ikin ole näin ollu.
Kroppa taas jostain sekasi vai alkaako terot tehdä niukaks ja lyhyeks..
 
Oih ja voih! Kävin eilen katsomassa 2 vrk:n ikäistä vauvaa ja voi miten pieni ja suloinen toinen oli! :heart: Ei ainakaan pääse vauvakuume laantumaan..Miten sitä niin nopeasti (nopeasti ja nopeasti, onhan tuo esikoinen jo 8v) unohtaa, miten pieniä vastasyntyneet ovatkaan! Poika oli syntyessään vielä superpikkuinen mielestäni (2600g, 46cm), tämä eilinen vauva lähes kilon painavampi. :)

Muuten tänne ei kuulu mitään uutta, yritystä, yrityksen perään.. :whistle:
 
Testasitko kultakurkku samanlaisella/-merkkisellä testillä?

Mä meinaan huomasin kun tätä raskautta testailin, testeissä olevan aikamoisia eroja. Tein samasta pissasta kaksi testiä: toisen viiva just näkyi ja toisessa oli selkä viiva. Seuraavana päivänä digissä viikot 2-3.
 
Heippa!
Kiva kun löysin itselle sopivan ketjun! Kolmas lapsi siis toiveissa, esikoinen -07 ja kuopus -09. Kierukka poistettiin muutama viikko sitten ja kierrosta ei mitään tietoa vielä.. Kaikki aikanaan:) Onko kokemuksia kierukan poiston jälkeisestä raskautumisesta?
 
Päivitykset tehty!

Tervetuloa mukaan Daniella!=)

moomin siirsin sinut kp-listalle.

Isoja päiviä on vaikka kuinka monella. Mikä tilanne, oireita? Negan testanneet aiotteko testata uudestaan vai odotteletteko rauhassa mitä tapahtuu?

Toivottavasti kultakurkun haamu muuttuu viivaksi, vaikka yhden negankin olet välissä saanut!

Jostain syystä on aika vahva fiilis siitä, että niitä plussauutisia saadaan piakkoin! :D
 
Taas täällä kurkkimassa ;)

-Daniella, mulla hormoonikierukka poistettiin syyskuun alussa, kierto käynnistyi heti normaalisti. Mulla tosin viitteitä kierrosta jo olikin, kun edelliset 3kk oli 28pvän välein tullut paperiin hailukan punaista. Joulukuussa oma hormoonitoiminta oli normalisoitunut (huomasi menkkojen olevan normaalit jne) ja siitä kierrosta sitten raskuduin. Kierukka mulla oli reilut 4v.

-Santtu 23+
 
Kiitos Äidin onni tietojen päivityksestä! =)

Onko jollain ovulaatio- kipuja (onko sellaisia??)? Mulla taitaa olla..AutS! E- pillerit varmaan vei pahimmat oireet pois, tai en kiinnittänyt samalla tavalla huomiota, kuin nyt..Pitkin päivää nipistellyt vatsaa, välillä "viiltänyt" vas. puolelta, vatsakramppeja, turvotuksen tunne..Vähän niinkuin menkkaoireet( mutta voimakkaampina), mutta ei vielä pitäisi olla..Laskurit laski ovulaation olevan 9.6. Eli aika lähelle osuisi.
Joka tapauksessa ikävä olo, pojan futismatsi jää väliin, kun mieskään ei pääse viemään.. =/ Ja kotiutuu vasta illalla, toivottavasti ei liian myöhään, että voi hyödyntää oviksen.. :whistle:

Tsemppiä Kultakurkulle, jospa se siitä vielä iloksi muuttuisi.. =)
 
Mulle vois päivittää: kp1/30 yk2 ja tytöt 04 ja 07

Mukava kun ei tän enempää poikennu siitä 30 kiertopäivästä. Toisaalta kiva ettei kesällä oo raskaana kun lähetään kesälomareissulle. Kova hitsi istua autossa ja kiertää huvipuistoja jne alkuraskaudessa.
 
Adalemina ja kultakurkku: :hug: Onnea uuteen kiertoon!

-Daniella: Tervetuloa :wave:

Nyt alkaa jo ärsyttämään, tänään siis jo kp32 ja nega. Ilmeisesti menkat tulevat sitten joskus jos tulevat, kiitos imetyksen. Edellinen kierto oli siis 24 päivää. Yhä edelleen mitään selkeitä raskausoireita ei kyllä ole ollut. Parina päivänä turvotus on ollut TOSI pahaa aamulla, mutta helle+liian vähäinen juominen=turvotus :| Ja joka päivä vihloo ja jomottaa etenkin oikeaa munasarjaa, mutta tätäkin on ollut aiemmissa kierroissa heti oviksesta menkkoihin.. Ei kai auta muuta kuin odotella ja odotella. Raskauteen en tosin enää usko, koska kyllä plussan tai edes haamun pitäisi näillä kiertopäivillä jo näkyä.
 
Moonchaserilla samaa ku mulla siis. Mulla kp 33. Noita samoja tuntemuksia ollut. Negaahan se näyttää, ja mulla oviskin oli vasta siin kp 20-21 muistaakseni. Äsken vessassa käydessä paperiin tuli himpun punertavaa, joten jotain piakkoin tapahtuu.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaan Daniella!

Pahoitteluni kaikille tädin kohdanneille ja negan saaneille! :hug:

Samoin kävi täälläkin eli mulle voi päivittää kp 2/30 ja yk 10 :( Onhan tässä tietty niitä hyviäkin puolia. Saa tosiaan viettää hellekesää ilman pahoinvointia ym. Tosin nuo mun lääkkeet aiheuttaa kanssa raskausoireita ja kuumia aaltoja... jee... Nyt alkaa siis toinen kierto clomit+luget avuilla. Toivottavasti tällä kertaa ne tehoavat toivotulla tavalla =)
 
Pöh. Kauhean monella kierto venynyt,toivottavasti rupeis plussia satelemaan pian!!

Moomin, mulla on ainakin ihan selkeitä oviskipuja! Munasarjaa vihloo ja tykyttää ja alaselkä on kipeä. Lisäksi sellaiset limat yhtenä päivänä,että ei mitään epäilystä asiasta. +menkat alkaa tasan 14pv. näiden oireiden jälkeen.

Onko se muuten niin, että kun ovislimat tulee justiinsa sillä hetkellä kun ovis tapahtuu,vai siitä vuorokauden aikana? :/ hmm..

Tänne ei mitään ihmeellistä. Kipeänä ollaan oltu koko porukka vuorotellen parisen viikkoa,nyt on vuorossa tuo kuopus. Paljoa ei ole päässyt helteistä nauttimaan,mutta kerkeehän sitä vielä oikin kyllästymiseen asti :D
Vielä joutuis parisen viikkoa varttua ovista jos samoilla kiertopäivillä mennään kuin viime kierto,vois kyllä lyhentyä tuo kierto! Toivottavasti oli vaan joku hormoonihäikkä,kun kierto on vielä sekaisin edellisestä synnytyksestä. Menkat alkoi 5vk synnytyksestä ja vielä ihan säännöllisinä kunnes muuttuivat niin,että joskus vuodertiin parin viikon välein joskus neljän viikon välein..aikaa synnytyksestä nyt 8kk. Noh,jospa tämä tästä! Toivottavasti päästään väsäämään sitä kuuluisaa "juhannusvauvaa" ;)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille! :)
 
Sunflower11
Hankala tännekään mitään kirjoittaa kun ei oo tietoja kp:stä, luultavasti jossain puolessa välissä kiertoa ollaan. Eipä oo mitään oireita oviksesta ni tiä sit menikö jo. :D

Ihanan lämmintä täällä ainakin on ollut! Hiki päässä ulkona saa olla melkein koko päivän! Tänään vietetään miehen synttäreitä, joten kakkukin pitäs tehdä.
 
LepikonHeta
Heti kun vaan täti tulisi niin saisi virallista päivitystä :D Kun tiedossa on nyt ainakin, että 3.lasta yritetään ja virallinen yk1 alkaa sitten kun täti tulee. Kierto myös ratkeaa sillä. Nyt menossa kp31 ja hippasen menkkojen alkuun viittaavia oireita ollut eilen ja tänään. By the way, meillähän oli suojaamatonta yhdyntää kaksi päivää ennen kierukan poistoa ja viikko sitten. Arvelin niiden olevan varmoja päiviä mut muuten oli ehkäisy. Eilen sitten töissä hippasen psykoottinen potilas tuumaili ja kyseli että onko sitä raskaaksi tultu ja vatsaa osoitteli. Toimin kuten ammattilainen...... ja tein raskaustestin.... :LOL: Voi luoja tätä naisen elämää :LOL:
 

Yhteistyössä