Viivanpaikattomia ja roskishaamuttomia testejä!

Tätä aihetta on ehkä käsitelty täällä aiemminkin, mutta voisitteko suositella raskaustestejä, joissa ei tule näkyviin turhia viivanpaikkoja tai "roskishaamuja ja/tai -plussia".

Olen tähän asti pitänyt Clearblueta luotettavana testinä, mutta nyt olen pari kertaa saanut virhellisen plussan (ihan testiajalla testiin tuli ohut pystyviiva) ja eilen testiin tuli roskisplussa. Olen ihan hajalla asian kanssa, koska kyllähän tuo toivoa herättää aina.

Ainiin, ja mitään kiertopäiviä en pysty seuraamaan, koska kuukautiseni eivät ole vielä pikkukakkosen syntymän jälkeen alkaneet, eli testin tosiaan pitäisi olla luotettava tässä tilanteessa.
 
Apteekin omaan en ole koskaan saanut viivan paikkaa tai roskishaamua. Toisaalta samaisella testillä tein negan sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja plussan sitten viikon kuluttua siitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja liplap:
Apteekin omaan en ole koskaan saanut viivan paikkaa tai roskishaamua. Toisaalta samaisella testillä tein negan sinä päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja plussan sitten viikon kuluttua siitä.
Juuri näin. Eli Apteekin omaan vannon minäkin.

Myös Citymarketin mahottoman edulliset testit, siis liuskatestit, alle 3e /2kpl, on olleet todella luotettavia.

S-ryhmän taas ei.
 
Hei!!

Loppukierrolla, saattaa naisen elinmistössä olla korkeita määriä LH hormonia ja R-testi voi siihen ragoida MUTTA yleensä vasta testiajan jälkeen - näin juuri apteekin oman testin valmistaja ilmoittaa!!:wave:..

..näin ehkä siullahin syklaaminkukka ..myös virtsan epäpuhtauden voivat sen aiheuttaa..

Noista testiajan jälkeen ilmestyvistä, harmahtavista viivasista ei kannata välittää, ne eivät ole sama kuin "positiivinen"..
Punertava, testiajan jälkeen ilmestyvä ns. "roskishaamu viiva" taas voi "kenties" ennakoida vahvempaahin plussaa muutaman päivän päästä! :)
 
vippis Jos siun viivasessa ollut punertavaa väriä ja ilmestynyt testiajan sisällä(10min) oli kyseessä ilmeisemmin kemiallinen raskaus - alkio ollut hetken kiinnittyneeenä ja hieman HCG:tä jo erittynyt virtsaan..vuoto kuitenkin sitten alkanut.
 
Mun virtsani on jostain syystä sellaista, että saan tosi helposti viivanpaikan ja roskishaamun testiin kuin testiin. Minulla pelittää Gravidan-merkkinen apteekista saatava testi, jonka herkkyys on 10 mitälieyksikköä. Tähän ei ole tullut mitään merkkejä, vaikka samasta näytteestä tehty toisenmerkkinen testi on kummitellut.
 

Yhteistyössä