Kummitusjuttu (eli asiaa haamuista)

oon miettiny koko päivän uskaltasko huomenna yrittää sitä haamua tikkuun
olis kp 24/(24)25 :headwall:

se vaan,et jos se onki nega nii kirpasee ja lujaa :'( kun noista vaivoista ei ota selvää,kumpaa ne on... viikon ajan on nippaillu ja vihlonu ja hinkit nii kipeet ettei koskee kärsi ja ratsastaessa ei pysty ku käyntiä menemään
miehellekki vihjasin viikonloppuna,nii jo alko mahaa silittelemään |O

mulla ei oo kokemusta km:stä,mut osaan kuvitella miten se sattuu eikä viikoilla oo siinä vaiheessa merkitystä!
 
Tuossa aloitinkin eilen ketjun, jossa peräänkuulutuin haamuttomia testejä. Imetän vielä pikkukakkosta ja kuukautiset eivät ole vielä alkaneet synnytyksen jälkeen. Tein noin kuukausi sitten varmuuden vuoksi Clearbluen testin, johon tuli testiajalla ohut pystysuora viiva. Varmistin testin tuloksen elektronisella testillä seuraavana päivänä ja nega oli.

Nyt tein toissapäivänä jälleen Clearbluen (mulla oli kahden testin pakkaus) ja testiin tuli nyt ehkä jotain testiajalla, ja testiajan jälkeen testiruutuun ilmeistyi selkeä roskisplussa. Ja sitten taas varmistelemaan muilla testeillä, että olenko vai enkö ole raskaana. :(

Olen luottanut tähän asti Clearbluehen ja olen sillä luotettavasti testannut sekä esikoisen että kakkosen raskaudet. Nyt meni luotto. Hinta on kallis ja tosiaan testi näyttää minulla näyttävän mitä sattuu.
 
Iina73 uskon, jotta R-testi on toiminut aivan oikein, tämä kopsattu CB:n sivustolta Väriä vaihtavasta R-testistä(+/-)..

Tulosikkunassa olevan + - symbolin ulkonäkö saattaa vaihdella. + - symbolin muodostavien viivojen ja tarkistusikkunaan tulevan viivan tulee kuitenkin olla saman paksuiset.

Eli.. nuo + muodostavat viivat kuuluisi olla yhtä paksuja, haaleampia kyllä voivat olla ihan alkuraskaudessa testaillessa, ennen menkkojen mahdollista alkamista.

Ja vielä..voimakas LH piikki(ovulaatio) voi myös aiheuttaa tuon EI "oikean" plussan!!(kapea viiva)..ja niitä testiajan ulkopuolella tulevia plussiahan, ei sitten lasketa oikeiksi myöskään.. :)

Jos koet, ettet luota tuohon testiin enää, vaihda digitaaliseen - se näyttää selkeästi sanoin oletko raskaan vai et.

Plussatuulia laittelen sille suunalle!!!:heart::wave:
 

Yhteistyössä