**** KOLMATTA kaipaavien KESÄKUU ****

Nyt näyttää siltä, että vierailuni tässä ketjussa jäi lyhyeksi. Nimittäin tein tänä aamuna Apteekin omalla testillä, ihan testiajalla reilun haamun, joka vahveni testiajan jälkeen selkeäksi plussaksi. Tein samasta pissakupillisesta myös Clearbluen digitaalisella testin, joka näytti "Raskaana 1-2". Tänään siis kp 27/24-29, luultavimmin kp 27/26.

Eli kyllä sitä ilmeisimminkin raskaana ollaan! :heart: Mutta en vielä uskalla mitenkään erityisesti hehkuttaa, koska ykkösen ja kakkosen välissä minulla oli kaksi peräkkäistä keskenmenoa, eli sen vuoksi olen erittäin varovainen. Varasin kuitenkin heti ajan varhaisraskauden ultraan viikolle 7+0.

Ihanaa kun olen saanut jakaa teille tätä jännitystä ja tunnetta, vaikka ei nyt sitten kauhean kauaa ehditty "tuntea". Plussaonnea kaikille paljon! Erityisesti Sunflowerille!
 
LepikonHeta
Onnea Iinalle plussasta :flower: ja muille testaileville isoja peukkuja =)

Täällä bongaillaan ovista, oireita ollut *vatsan nippailua, v-vuodon ilmaantumista, alavatsan turvotusta* nyt menossa kp 13... Epäilen että olisin aikaisempina päivinä vielä ovuloinut. Miten teillä muilla, montako päivää aiemmin ovulaatiotuntemuksia tullut? Talletuksia kuitenkin tehty.

Kiire ei ole plussata vielä vaan alennusmyynneistä vaatteita jo raskaus-ajatuksella vähän ostelee. =)
 
Iina: Onnea :flower:

Sunflower: Pidän peukkuja! b=)d

LepikonHeta: Mulla on yleensä tullut useampi päivä kunnon limailua ja ollut ovista ennakoivia tuntemuksia ennen ovisplussaa. Nyt on taas jotenkin kaikki sekaisin enkä tiedä enää mistään mitään... En ole varma olenko ovuloinut nyt ollenkaan vaikka on lääkkeetkin tukena. Voi tietysti olla, että ne lääkkeet sekoittavat kroppaa sen verran, etten enää itse pysy perässä.
 
Moikka. Mä varmaan kuulun tähän pinoon eli kolmas olisi toiveissa. Kaksi poikaa on ennestään 2006 ja 2010 syntyneet. Molemmat raskauksista alkanut hoidoilla (ivf) ja nyt jotenkin jostain syystä olinkin tullut ihan luomusti raskaaksi. Raskaus meni kesken ja vasta itseasiassa keskenmenosta sain edes tietää olevani raskaana. Sen jälkeen eka kierto oli 60pv, mutta nyt tikuttelin ovista ja se tuli kp20 eli nyt on sitten dpo 4. Meillä mies kuumeilee enemmän ja oikeastaan luottaa siihen että luomusti tärppää, itse en siihen kyllä usko. Mutta onhan se hienoa että edes ovuloi, vaikka testi ei sitä takaakkaan mutta kun lämmötkin nousivat ja rinnat kipeytyivät kuten tyypillisesti ovulaation jälkeen joten oletan ovuloineeni. Monimutkaista :D
 
mymosa
Tällä viikolla pitäis alkaa menkat ja sitten ootellaan yksi kierto ja SITTEN.. malta en odottaa.. Harmi, että ne elokuun menkat taitaa sattua juuri meidän lemmenloman ;) ajalle.. pyh.

Onnea plussanneille..
 
Täällä ilmottautuu yks enemmän ja vähemmän terävänä oleva mukaan ;). Pillerit lopetin kesäkuun puolessa välissä ja kova halu olis saada uusi vauva taloon. Kp:ta en osaa sanoo ku ei oo viel ns. "omia" menkkoja ollu, mut kassellaan tilannetta miten ne lähtee tulemaan. Nehän tulee mulla sillon ko niille itelleen sopii, eli ei passaa laskeskella päiviä. :)

ennestään kotona telmuaa ja uhmailee tyttö 08/07 ja poika 10/08
 
LepikonHeta
Neljättä päivää mennään alavatsakivuilla. Ovulaatiohetki käsillä, joten selitän turvotuksen ja kivun sillä, mutta pupuilu-puuhissa tod.näk. kohdunsuu kipeä. Aristava. Lisäksi supistusmaista kipua. Viittaisi myös tulehdukseen, mutta siihen viittaavaa vuotoa ei ole. Mitähän tämä nyt on:confused:
 
Tervetuloa uusille! :wave:

Sunflower: :hug: Onnea uuteen kiertoon!

mymosa: Minnes te olette lähdössä lemmenlomalle? =)

Mulle saa päivittää kp 1/23-32 ja yk 11. Tuli superlyhyt kierto mikä viittaisi aikaiseen ovikseen mitä vähän arvelinkin oireiden perusteella. Nyt siis alkaa kolmas hoitokierros. Yritetään pitää toivoa yllä vaikka välillä meinaa epätoivo iskeä.
 
mymosa
Lähetään 2vrk olee kylpylässä. otetaan sama paketti kun viimeksi, mutta vielä hieronta ja mulle jalkahoito lisäksi. Ja satuin laskee, että menkatki on just loppunu ja harjoittelu voi tositoimissa alkaa.. jes

kävin jo kiusaa itteeni tuolla odotuspuolella..
 
LepikonHeta
Tervetuloa kaikki uudet :)

Täällä taisi tämän kierron ovis (oletettu) olla jo toissailtana. Samana iltana heiluteltiin peittoja, eilen ei kylläkään. Eli mahdollisuudet taisi olla siinä. Vähän epäilen olisiko ovulaatiota ollut ollenkaan, vaikkakin oireita kyllä oli. Tikulla en saanut kunnon viivaa aikaiseksi. Sitten toi pupuilu sattui samalle illalle kun ollisi oletettu ovis, tiedä häntä riittääkö kun ei seuraavana iltana sitten mitään harjoiteltu. Mut nyt siis tätiä odottelemaan parin viikon päähän :D
 
Kyllä on pakko sanoa, että AIKA MATELEE! Vasta dop 7 ja musta tää on jo ollut ikuisuus. Olen päättänyt testata sunnuntaina dpo 10 aamulla. Mieli kuumeilee taas vaikka kuinka ja kehittää vaikka mitä oireita vaikka se ei ole edes mahdollista ja vaikka tiedän mistä ne oireet kaikki johtuu. Mutta tunteet kumoaa järjen :D
Ja kun ei se raskaus nyt ole mikään todennäköinenkään niin kamalaa se on alkaa toivoa ja pettyä sitten taas pahasti. Eikä ne kaksi viivaa testissäkään mitään takaa kun takana on keskenmenojakin. Miten tuntuu, että tänään ei ole mikään hyvin...
 
Tämä taitaa olla oikea pino meikäläiselle. Kaksi ensimmäistä syntyneet -08 ja -10.

Tänään keskiviikkona alkoi KP 26 / 29-37 ja menossa YK 5.

Sen verran taustaa, että tämän hetken tilanne tuntuu hieman surkuhupaisalta. Esikoinen oli kunnon vanhanajan vahinko - sai alkunsa heti. Esikoista imetin pitkään, mutta varsinaista ehkäisyä ei ollut käytössä, koska toinen oli jo ihan tervetullut. Imetyksestä huolimatta tulin raskaaksi jo ensimmäisestä kierrosta.

Nyt olen sitten ensimmäisten menkkojen jälkeen odotellut kolmannen raskauden alkamista, mutta eipä vain ole vielä(kään) alkanut. Imetän edelleen kakkosta, mutta kokemushan on jo osoittanut ettei sen pitäisi omalla kohdallani olla raskautumiselle este. Katsellaan siis miten käy...
 
Miuski: Moikka! :wave: Kuinkas pitkällä sun raskaus on? Viime hetket taitaa olla jo käsillä? Miten olet voinut?

Liljan kukka: Tervetuloa!

LepikonHeta: Kyllä se riittää! Parhaat mahdolliset hetket ovat päivää ennen ovista ja ovispäivänä. Sen jälkeen on jo yleensä myöhäistä. Munasolu elää vain vuorokauden, mutta siimahännät kuulemma jopa viisikin vuorokautta. Siksi kannattaa puuhailla aktiivisesti erityisesti ennen ovulaatiota.

Omaa napaa... Sain tänään uudet ohjeet lapsettomuus lääkäriltä. Nyt tuplataan clomi annostus ja ensi viikolla menen taas ultraan. Peukut pystyyn, että vihdoin tärppäisi! b=)d
 
Jossain vaiheessa täällä olin, tuli vain piiiiitkä tauko kun ei kerran tätiä näkynyt. Eli mulla oli noin 70 päivää siinä ilman vuotoa ennenkuin täti tuli käymään. Nyt taitaa kp olla 12/?

Onnittelut kaikille plussanneille
 
LepikonHeta
Liljan kukalle isot tervetuliaismoikat :wave:

Barbamamalle IIISOT peukut d=)b tulevaa varten.

Annastiinakerttuli: Niin tuttua :) Vaikka mahdollisuus olisi olematon niin niiden oireiden tarkkaileminen :confused: Meillä piinallisin aika sattuu juuri kesäreissun päälle, joten siinä menee pe-su aika onneksi siivillä. Tosin, raskautumista en vielä usko tapahtuneen. Silloin täti kurvaa tosi huonoon aikaan paikalle.
 
Miuski: Moikka! :wave: Kuinkas pitkällä sun raskaus on? Viime hetket taitaa olla jo käsillä? Miten olet voinut?

Liljan kukka: Tervetuloa!

LepikonHeta: Kyllä se riittää! Parhaat mahdolliset hetket ovat päivää ennen ovista ja ovispäivänä. Sen jälkeen on jo yleensä myöhäistä. Munasolu elää vain vuorokauden, mutta siimahännät kuulemma jopa viisikin vuorokautta. Siksi kannattaa puuhailla aktiivisesti erityisesti ennen ovulaatiota.

Omaa napaa... Sain tänään uudet ohjeet lapsettomuus lääkäriltä. Nyt tuplataan clomi annostus ja ensi viikolla menen taas ultraan. Peukut pystyyn, että vihdoin tärppäisi! b=)d
Huomenet!

Tänään on 32+6 eli matkaa on vielä joksin loppusuoraa mennään. Ihan ongelmitta ei tämä pieni on matkassa pysynyt. On ollut pakkolepoa ja ennenaikaisia suppareita ja pyörtyilyä sun muuta, mutta kyllä tämä tästä. Neuvolassa todettiin eilen, että jos vielä viikon jaksan kärvistellä tekemättä suunnilleen mitään niin sitten ollaan turvallisilla vesillä. Katsellaan ja ihmetellään, ei mulla niin hektistä ole ollut kuten muutamalla muulla kanssaodottajalla joten en edes kehtaa "valittaa" ;)

Voih, paljon paljon plussapuhureita täältä kaikille ja toivottavasti lekurisi uudet ohjaistukset tuottaisivat pian tulosta! :hug:

Hyviä vointeja kaikille!!!!!

-Miuski
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Iina! Ja tervetuloa uudet kolmosen kuumeilijat! =)

Barbamamalle Peukut pystyssä!!! =)

Oma napaa..hiljaista on, ovis ehkä n. reilun viikon päästä. Siis se ovis, joka ehkä tarkoituksella jätetään väliin..jos siis maltan.. :whistle: Onko ketään ollut ulkomaan reissulla ihan alkuraskaudesta?! Uskaltaiskohan sitä..Itse olen kyllä reissaillut molemmissa raskauksissa siinä keskiraskauden aikana. Mutta tuo alkuraskaus jotenkin jänskättää, jos vaikka menee kesken..Plääh..
 

Yhteistyössä