Hakutulokset

1. L

"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Hei! Liitynpä minäkin ketjuun! Pienen pieni kuumeilu on nostanut päätään, joka välillä katoaa mutta palaa aina vain vahvempana.. Esikoisemme on nyt vuoden vanha ja toinen lapsi on kyllä molemmilla haaveissa, mutta ei ihan näin pian. Haluamme saada taloudellisen tilanteen vakaammaksi ja kenties...
  2. L

Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

Heips! tätä ketjua olen seuraillut ja täällä kun on ollut joskus puhetta siitä näyttääkö ovulaatiotesti raskauden niin tänne ajattelin tällasen kuvasaasteen laittaa :) ovistesti rv5+0 testiajalla - Aijaa.com Ikinä ei oo ovulaation aikanakaan noin järkyttävän tumma ollut testiviiva...
  3. L

Esikoinen vuodelle 2015

Sinsin mäkin oon kurkkinu aina välillä himotestaajien ketjua ja aluks olin ihan ymmälläni että millä ruusunpunasilla laseilla ne niitä näyttöjään tiiraa että saa viivan näkyviin :D mutta kyllä sitten alkoi itsekin vaan viivojen esiäitejä näkemään kun tarpeeks monta kuvaa näki. seawind pakko...
  4. L

Esikoinen vuodelle 2015

Kiitos rauhoitteluista :) mutta pidän nyt vielä kaikki ovet avoinna. Soittelen neuvolaan sitten ensi viikolla ja yritän ajatella että kyllä pikkuinen siellä kiinni pysyy jos niin vain on tarkoitus. Puutarhassa on kyllä outoa tuo "maidon tulo". Mieluummin kannattaa varmistaa kuin odotella. Ja...
  5. L

Esikoinen vuodelle 2015

Heips! Tuun vielä tänne hermoilemaan ja kysymään neuvoa.. Eilen juuri kun olin suihkuun menossa alkoi yht äkkiä sattumaan kohtuun vähän samoin kuin kuukautisten ekoina päivinä, mutta nyt vain paljon pahemmin ja jatkuvammin. Normaalisti kuukautiset eivät siis minulla ole olleet kovin...
  6. L

Esikoinen vuodelle 2015

Hopess, mullakin tuli ennen plussaa pelkkää valkovuotoa vaan ja se oli semmosta sitkasta "alkukierron" valkkaria (Nam taas..) Että olisko sit kuiteskin ollu ovis myöhemmin ja ;)
  7. L

Esikoinen vuodelle 2015

Kiitos onnitteluista! Kyllä on edelleen epätodellinen olo eikä uskois todeks vaikka digi sanoi tänä aamuna raskaana 2-3 vk. :) ei niin mitään oireita. Ja noista ovislimoista: mä en ite bongannu niitä kananmunalimoja ollenkaan tässä kierrossa ja kyllä silti jotain tua masussa ilmeisesti on...
  8. L

Esikoinen vuodelle 2015

Joo en nyt vielä ala hihkumaan mutta sen verran piti vielä himotestailla että koitin nyt päivällä kahden ja puolen tunnin pidätyksen jälkeen PregCheckin testiä myös kun sellainen oli valmiina odottamassa. Tässä kuvasaastetta taas :D testiajalla - Aijaa.com testiajalla luonnonvalossa -...
  9. L

Esikoinen vuodelle 2015

En sitten malttanutkaan keskiviikkoon, vaan testasin ja sain haamun! Ainakin omasta mielestäni, sillä tuolla rfsu:lla kun oon aiemmin testaillu niin nega on ollu täysin plankko ja nyt siihen tuli selvä viivanpaikka ja näin livenä on myös hieman pinkihkö! apuaaa! nytkö se sit oikeesti tapahtuu...
  10. L

Esikoinen vuodelle 2015

Eipä ole vielä tuhruilu alkanut! Yritän olla innostumatta liikaa jo tästä asiasta :D Onhan mulle aiemmin tullut täti kylään ilman mitään ennakkovaroituksiakaan. Huomenna tai viimeistään tiistaina olis tädin aika. Tänään on ollu vähän maha sekasin.. tiedä sitten johtuuko jostain mitä on syöny...
  11. L

Esikoinen vuodelle 2015

puutarhassa inhottavia nuo vialliset testit :( Luulisi saavansa rahalleen vastinetta ja sit voi jo turhaan hyppiä onnesta jos ei ymmärrä testin olevan viallinen. Jotenkin tuntuu että kun monet jotka on ostanu netistä r-testejä tukkupakkauksina niin siellä on aika paljonkin viallisia? Mä käyn...
  12. L

Esikoinen vuodelle 2015

Neyalin toivottavasti enteilee hyvää ;) tosin pillereiden jättämisen jälkeen kierrolla kestää yleensä pari kuukautta säännöllistyä. Mulla vaihteli kierron pituus tosi paljon aluks. Mutta ei sekään raskautumista estä :) eikä kaikilla edes mene kierto sekaisin. Omanapailen vielä sen verran että...
  13. L

Esikoinen vuodelle 2015

Ajattelin rauhassa odotella tädin tuloa/myöhästymistä. Eipä ole mitään tuntemuksia. Viime kierrossahan oli selviä tuntemuksia mutta eiväthän ne sitten mitään tuottaneet. Viime kierrossa tähän dpo-aikaan tuli vähän verilimaa paperiin. Nyt ei vielä mitään. Jos täti tulee samoilla dpoilla kuin...
  14. L

Esikoinen vuodelle 2015

Mooimama: ei olla päätetty päivää. Miehelläkin vielä kaks vuotta valmistumiseen. Ja saas sit nähdä onko maistraatti yks vaihtoehto jos maha-asukki tulis ja tarrais kii :) Meni sitten aamupissat hukkaan kun väsyneenä unohdin, mutta eipä siellä vielä mitään olis näkynykkään :D tänään dpo 8/9.
  15. L

Esikoinen vuodelle 2015

Kiitos onnitteluista! :) Ei olla vielä kerrottu muille. Sit kun on sormukset hankittuna. Nissukka: on kyllä tosi ajattelematonta siskoltas tollasta päästää suustaan :( kyllä se vaan tuntuu pahemmalta kun on omaa lähipiiriä. Mietin kans jos vaikka sillä olis vauvayritystä kans.. Tai sit...
  16. L

Esikoinen vuodelle 2015

Täällä palauduttu reissusta :) siellä mahtavien Alppien keskellä unohtu vauvakuumeilut ihan huolella! Mentiin kihloihinkin eilen :) Tänään etsimään sopivia sormuksia! Mitään tuntemuksia ei oo, tai en oo laittanu merkille. Dpo 7/8 tänään menossa. Olo on jälleen pessimistinen :D
  17. L

Esikoinen vuodelle 2015

Lähden aamuyöllä Itävaltaan miehen ja sen perheen kans 4 päiväks lomalle :) ihanaa että tässä samalla menee sit dpo:t eteenpäin. Tänään dpo 2/3. Toivottavasti matkan jälkeen löydän täältä plussapinkasta paljon nimiä!
  18. L

Esikoinen vuodelle 2015

MarjoO86: Mäkin oon useimmiten oireeton oviksen aikaan ja koska mulla on lisäks epäsäännölliset kuukautiset pillereiden jättämisen jälkeen niin otinkin ovistikut kehiin :) Mulla tikut on näyttäny selkeesti milloin ovis. Viime kierrossa jopa taisin elämäni ekaa kertaa tuntea oviksen :o Tässä...
  19. L

Esikoinen vuodelle 2015

Onnea nissukka! Lisää pinoa plussanneisiin vaan! Täällä päässä mission accomplished! :) jos se nyt noin kirjotetaan.. Hyviä öitä!
  20. L

Esikoinen vuodelle 2015

Meillä ei oo vielä ollut pakkopullaseksiä. Ehkä lähinnä siks etten oo kertonu miehelle tikuttavani ovista ja kun omat halut on oviksen aikaan korkeet. Mä oon meistä yleensä se haluttomampi, mutta tää vauvakuume on nostanu myös seksikuumetta :D En nyt ookkaan ihan varma luotanko tohon eiliseen...

Yhteistyössä