Tervetuloa
KultaSieni! Lisäsin sut listalle. Toivotaan, että tärppää pian! =)
puutarhassa kyllä nyt luulis ton olevan raskauoire! Tsemppiä!
Minisport ja Iiida kyllä kannattaa muualtakin jo kysellä clomireseptiä. Itse en ehtinyt syödä ku muistaakseni 2 terokuuria kun sain clomit avuksi. Ja pco-typpiset munasarjat siis minulla. Me ollaan tietty yritetty jo paljon kauemmin et en tiedä sit vaikuttaako se, mutta taitaa enemmänkin olla kyse lääkärikohtaisista eroista. Toiset määrää ne auliimmin ku toiset. Mullakaan ei mitään selkeää ovuloimattomuutta epäilty tai mitään. Lääkäri määräsi clomit vähän niinku "vamuudeks" edesauttamaan ovulaatiota. Kysy ihan tk:sta tai ehkäisyneuvolasta tai toiselta yksityiseltä tai vaikka kaikista.
Lumikko toivotaan , että ihan normaalia tuo sun kipuilu! Tulethan sitten kertomaan meille kun jotain selviää
Seawind, uskoppa toista hätä- ja himotestaajaa että rahaa saat tolla lailla kulumaan
mutta onneksi noita luiskatikkuja saa nykyään niin halvalla, että so what. Ei sitä vaan malta olla testaamatta aina liian aikaisin. Kunhan et vaan itsellesi aiheuta turhaa ahdistusta niillä aikaisilla negoilla. Koita jaksaa, kärsivällisyyttä tää touhu vaatii
opcorn:
Mantzu toivotaan että haamu on kuin onkin plussa!! Tosiaan niin aikaisessa vaiheessa olisit, että muutama sidukka tuskin haittaisi laivalla, mutta parempihan se on ilman olla jos luulet tärpin käyneen. Kivaa laivailua!!
Täällä onkin moni joutunut samaan aikaan uuteen kiertoon
Positiivista mieltä teille!
On: Tajusin yhtäkkiä että tänää on jo dpo 10. On vissiin ollut tekemistä tällä viikolla kun yleensä odottelen kuin kuuta nousevaa, että pääsis jo testailemaan mutta nyt on jotenki ollu vähän rennompi fiilis. Kuukautisten alkuun ois vielä 4-5 päivää mut viittiskös sitä huomenna aamupissasta jo testailla
Ei kyllä oo sellainen olo että ois tärpännyt, lähinnä juurikin ton hyvin tutun tätiä edeltävän tissikivun takia... Joitain "oireita" on taas, tarkemmin sanottuna vatsakipuja ja tänään vähän huonoa oloa. Mutta mullahan on aika järeä tulehduskipulääkekuuri päällä jotka yleensä aiheuttaa mulle kipuja vatsaan ja suolistoon ja hyvin voivat aiheuttaa pahaa oloa. Eli ihan yhtä lailla voivat olla lääkekuurista johtuvia fiiliksiä. Lisäksi (ällövaroitus!!) nyt tulee tooodella runsaasti valkovuotoa. Siis ihan on pöksyt märkinä, ja se on sellaista aikast paksua. Noh, huomenna ehkä selviää... Olen huomannut, että olen alkanut käymään aika pessimistiseksi tän vauvayrityksen suhteen. Tähän asti sitä vaan jotenkin on toivo elänyt aina ennen kuukautisia, mutta nyt alkaa olee semmonen asenne että "vitut sieltä mitään plussaa tuu" (pahoittelut kiroilusta...). Tyksin kirjettä odotellessa...
Sorry, ei oo tarkoitus synkistellä. Jospas sitä lähtis pizzalle tonne rantapaikkaan niin piristyis