Miksi naiset ovat miehiä huonompia ansaitsemaan rahaa ja maksamaan veroja?

Huonommuuteen en ota kantaa mutta ehkä testosteroni aikaan saa tietynlaisen hyökkäävyyden joka auttaa vaatimaan enemmän. Siis heti, nyt eikä vasta joskus.

Ja eihän tän vuoden tulot kerro mitään siitä, miten tilanne saattaa muuttua vuosien saatossa. -Siinä missä testosteroni saa hassaamaan johkin pöhköön porcheen saattaa vähemmän tienannut nainen sijoittaa rahansa tuottavasti ja olla kahdeksankymppisenä rutosti varakkaampi.

vierailija
Täytynee kokeilla. Tilaan kevään korvilla lekurille testosteronipiikkiajan.
Kuuntelen kohta podcastin, jossa Anja Snellman haastattelee asiantuntijoita Maunulan kirjastossa, joka tilaisuus jäi minulta aikoinaan väliin.
Ei kahdessa paikassa voi olla yhtä aikaa.
Fiksut naiset tekvät työtä yhteisen asian hyväksi. Muiden motiiveista en tiedä.
Aikuiset lapseni ovat sanoneet miljoona kertaa, että minun pitää nauttia elämästäni, ja lopettaa kitupiikkinä eläminen.
Juon parhaillaan valkoista Prisman glögiä. Aikaa minula on ruhtinaallisesti joutilaisuuteen. En tarvitse vielä onneksi mitään palveluita.
Hartain toiveeni on, että minulla vähenisi tiedonjano. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä uteliaammaksi äidyn. Trumpin valinnasta en ole järkyttynyt kuten Ylen kultturikeskustelun Kalle. Noudatan Kamala Harrisin neuvoa katselemalla tähtitaivasta. Illalla ennen nukkumaanmenoani taivaalla huristaa helikopteri, joka kai seuraa kehä ykkösen liikennettä. Voi olla, että myös joulupukki ty,kkää hupsuttaa tonttuja, kun työt joulupajalla ovat mallillaan. Petteri Punakuono istuu takapenkillä. Poron reki on ABC-huoktoaseman parkissa.
Nyt alan kuunnella mitä Varustamon hakkerin touhut aiheuttivat asianomaisten sielunelämälle. Onneksi en ole vielä ehtinyt tilaamaan aikaa avioliittoterapeutille vaikka avioerostamme alkaa olla kohta 30 vuotta aikaa. Minun yksityisasioita ei näpelöidä. Painakaa se netin surkimukset mieliinne!

vierailija
Kuuntelen kohta podcastin, jossa Anja Snellman haastattelee asiantuntijoita Maunulan kirjastossa, joka tilaisuus jäi minulta aikoinaan väliin.
Fiksut naiset tekvät työtä yhteisten asioiden hyväksi. Muiden motiiveista en tiedä.
Aikuiset lapseni ovat sanoneet miljoona kertaa, että minun pitää nauttia elämästäni, ja lopettaa kitupiikkinä eläminen.
Juon parhaillaan valkoista Prisman glögiä. Aikaa minulla on ruhtinaallisesti joutilaisuuteen. En tarvitse vielä onneksi mitään palveluita.
Hartain toiveeni on, että minulla vähenisi tiedonjano. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä uteliaammaksi äidyn. Trumpin valinnasta en ole järkyttynyt kuten Ylen kulttuurikeskustelun Kalle. Noudatan Kamala Harrisin neuvoa katselemalla tähtitaivasta. Iltaisin ennen nukkumaanmenoani taivaalla huristaa helikopteri, joka kai seuraa kehä ykkösen liikennettä. Voi olla, että myös joulupukki ty,kkää hupsuttaa tonttuja, kun työt joulupajalla ovat mallillaan. Petteri Punakuono istuu takapenkillä. Poron reki on ABC-huoktoaseman parkissa.
Nyt alan kuunnella mitä Varustamon hakkerin touhut aiheuttivat asianomaisten sielunelämälle. Onneksi en ole vielä ehtinyt tilaamaan aikaa avioliittoterapeutille vaikka avioerostamme alkaa olla kohta 30 vuotta aikaa. Minun yksityisasioita ei näpelöidä. Painakaa se netin surkimukset mieliinne!

Fiksut naiset tekvät työtä yhteisen asian hyväksi. Muiden motiiveista en tiedä.
Juon parhaillaan valkoista Prisman glögiä. Aikaa minula on ruhtinaallisesti joutilaisuuteen. En tarvitse vielä onneksi mitään palveluita.
Hartain toiveeni on, että minulla vähenisi tiedonjano. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä uteliaammaksi äidyn. Trumpin valinnasta en ole järkyttynyt kuten Ylen kultturikeskustelun Kalle. Noudatan Kamala Harrisin neuvoa katselemalla tähtitaivasta. Illalla ennen nukkumaanmenoani taivaalla huristaa helikopteri, joka kai seuraa kehä ykkösen liikennettä. Voi olla, että myös joulupukki ty,kkää hupsuttaa tonttuja, kun työt joulupajalla ovat mallillaan. Petteri Punakuono istuu takapenkillä. Poron reki on ABC-huoktoaseman parkissa.
Täällähän sinä toitotat päivittäisiä yksityisiä menojasi jatkuvasti.....

Sitä testosteronipiikkiä et saa, ennen kuin kerrot uudesta sukupuolestasi. Vai oletko jo ehkä muunsukupuolinen, näkyykö orastavaa partaa?

Huonommuuteen en ota kantaa mutta ehkä testosteroni aikaan saa tietynlaisen hyökkäävyyden joka auttaa vaatimaan enemmän. Siis heti, nyt eikä vasta joskus.

Ja eihän tän vuoden tulot kerro mitään siitä, miten tilanne saattaa muuttua vuosien saatossa. -Siinä missä testosteroni saa hassaamaan johkin pöhköön porcheen saattaa vähemmän tienannut nainen sijoittaa rahansa tuottavasti ja olla kahdeksankymppisenä rutosti varakkaampi.
Ainakin naiset saavat eläkerahaa reilusti miehiä enenmmän, koska kitkuttelevat hengissä pidempään.

vierailija
Kun miehet ei anna... Siis tienata. Niiden pitää olla kotiorjana.... Paljolti myös juurikin testo juttu, sillä eihän se nyt käy, että nainen on fiksu ja tienaa miestä enemmän. Sehän käy itsetunnon päälle ja mitä kaveritkin sanoo. Montako kertaa naiset on yrittäneet esimerkiksi yritysten johtoon, mutta miehet torppaa ajatuksen heti, eikä valitse naista vaan sen takia, koska sillä on väärät vehkeet housuissa. Niin että menepäs peilin eteen ja mieti tuota alituskommenttisikin kielenkäyttöä, että mistä mahtaa johtua... Mä en edes haluisi työskennellä tuollaisten naisia halventavien junttien kanssa.

Yhteistyössä