Esikoinen vuodelle 2015

Bumpy, tää on kyllä aikamoinen juttu, että nyt yhtäkkiä onkin ovis käsillä usean kuukauden odottelun jälkeen! Varmaan se terokuuri, joka vapun jälkeen päättyi, herättikin mun kropan kuukautisten tuottamisen sijaan ovulaatiota kehittämään. Nyt nännit pitkästä aikaa arat ja kananmunamaista valkkaria bongattu. Eilen illalla tehty talletus, huomenna varmaan seuraava. :)
Kultasieni, eiks sinut tunnistanu ihminen löydä sut nyt helpolla uudelleen kun kerran täällä avoimesti toit esiin, että vaihdoit nimim.?
 
Intopiukan puolesta täällä jännäillään myös. :)

Neyalin, täällä kanssa ihmetellään vatsan outoja nippailuja + iltaturvotusta (joka toki voi hyvinkin olla vaan syömisistä johtuvaa). Torstaista saakka on vaan tullut ihan ikkupikkuisen verta, ei pyyhkiessä tai housuihin, mutta kohdunnapukkaa tutkiessa. Jos olisi sitä kiinnittymisvuotoa, koska menkkoja en tosiaankaan odota ennen kuin viikon päästä aikaisintaan... toki päässä kyllä kummittelee jonkin tulehduksen ilmentyminen näin, mutta kun ei satu (vaan vähä juilii, pistelee ja repii) eikä ole kuumettakaan. :/
Noh, pitää odottaa ja katsoa.

Tekisi niiiiin mieli hakea testejä ja testailla, mutta ei siinä oikein tässä vaiheessa olisi mitään järkeä vielä. Viikon päästä asiaa voi jo harkitakin ellei menkat kurvaa paikalle. Raskasta tää odottaminen. :D
 
No hyvä KultaSieni! :) Sinuna poistaisin sen viestin (jos mahdollista) missä siitä kerroit, ettei muut pääse sun jäljille. Sun vanhat viestit kuitenkin on näkyvissä, eikö? Se että joku nimimerkki näyttää ilmiselvältä ei välttämättä tarkoita että se on sitä (voisin olla vaikka TiinaR87, vaikka se ei minuun milläänlailla viittaisikaan) mut nyt kerroit että sut voi siitä edellisestä tunnistaa mikä on aika huono juttu musta. Älä välitä, oon vaan aika tarkka ja vainoharhainenkin näissä jutuissa, ei siis millään pahalla. :)
 
Intopiukka olipas täsmä gynekäynti :D Hieno homma. Me mennään samoilla jannäyspäivillä varmaankin koska mulla on tänään ovulaatio. Hymynaama siis saatu ja peittoa heiluteltu tänään. Kovasti peukut meille :)

Muuten siis täällä ei MITÄÄN uutta. Joka kierto tuntuu että kaikki oireet vaihtelee. Ovulaatiota ei taas tässä kierrossa olisi millään voinut tunnistaa koska ei mitään oireita. En tiiä. Tänään aloitin taas sitten primolutit, viimeinen sellainen kierto- sitten alkaa kesäloma! 3 viikkoa lomaan ja Italiaan. Toivon että unohdan siellä koko vauvatouhun. Viikon päästä tulee vuosi yrittämistä täyteen :( Toivo on jo oikeestaan menetetty ja tekisi ajoittain jopa mieli lopettaa yrittäminen. Tää on oikeesti liikaa mun mielenterveydelle. Mikään muukaan elämän osa-alue ei tällä hetkellä suju ollenkaan. Sais ees tän polvilumpion sijoiltaan menon parantumaan niin edes urheilu onnistuisi. Huomenna soittoaika gynelle ja kyselen että mitäs sitten seuraavaksi yritetään. Elokuussa sitten aloittelen clomeja jos se gyne vaan suostuu mulle ne määräämään!

Tsempit kaikille uuteen kiertoon joutuneille... Kyllä tää syö naista välillä ihan kunnolla!
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!



Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle PUNAISENA, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

SUNNUNTAI 25.5.2014


KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


KM: keskenmeno, KU: Kohdunulkoinen raskaus, Kilppari: kilpirauhasen vajaatoiminta, PCO: polycystic ovaries, MFO: multifollikulaarinen ovario (lievempi pco) TM: tuulimunaraskaus


NimimerkkiIkäKPYKYATJOTTaustalla
anzkuliini2726/25-29X
Boni2928/??312/2013pco
bumpy2928/31141/20131 ku, mfo
diadora2529/29-3114
hopess223/?6/2013
Iiida2211/17-4679/2013
ilokilo2927/2716
Intopiukka2899/24-4859/2013mfo
KultaSieni2814/27-3024/2014
Liilja2025/32-3324/2014X
Mantzu_852927/22-244
Mappis_882527/28118/2013
Merope2931/28-3198/2013kilppari
MiiSa-80349/28-35158/2012
Minisport273/33108/2013pco
MooiMama2516/32-3315/2014
Neyalin20?/??14/2014X
Nosugar2548/30-3114/2014
Onnenpisara2318/31-385/20131 km
Oodikas3641/2887/2013
piretti229/311810/2012X1 km
puutarhassa2144/3399/2013
sassa7253/3028/2013
~SeaWind~2026/28-3124/2014
Sirppanainen247/28712/2013X
Suppeli21?/25-30512/2013
taikakai3316/26-3124/2014X
tibt2627/28-3215/2014
Tikru-783627/28-3133/2014
vauvatoiveilija2231/22-37310/20131 tm
valonkantaja2331/27-3432/2014X1 km




HILJAISET HAAVEILIJAT:

Evaparadise
_Lilja_
SinSin


ONNELLISET ODOTTAJAT:


YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Santrana326.4
Nissukka26.5
Lumikko89319.5
 
Viimeksi muokattu:
Ompas paljon tullut kaikilta kirjoituksia :) Oon ollu vähän täällä taka-alalla mutta oon kyllä ahkerasti käynyt lukemassa juttuja :)

Nyt aijon vaan törkeästi silti omanapailla että voi skipata.. :D Ensinnäkin multa vois poistaa tuon TJOT-rastin koska eihän se sitä todellisuudessa sit olekaan vaikka niin mietittiin ensin :D Ensimmäinen yk:n ajatukset on ollu laidasta laitaan.. Tuunkohan mää raskaaksi vai en ja kauan pitää odottaa et tärppääkö ja vaikka ja mitä.. Tänään kuitenkin vasta kp 16 eli ovis tulossa toivottavasti pian.. jos menee päivälleen oikein niin ovis pitäis olla tulevana keskiviikkona eli kp19.. Mut mun elimistö ei oo kertonu mitään merkkejä.. Ehkä oon ollu vähän kosteampana mutta hmm. en osaa sanoa.. Peittoja ollaan kyllä heiluteltu ahkerasti melkein joka päivä (eli ehkä vähän liian useastikin) eli siitä ei pitäis olla kait kii.. Mut siis ärsyttävän sekaiset tunnelmat.. saa nähdä kuinka sekaviksi ne menee tästä eteenpäin kierron loppuun.. Kamalaa.. Pitäis kait vaan keksiä paljon tekemistä ettei asiaa kerkeäis miettiä.. Mies tais eilen sanoo mulle että syön sen elävältä... mutta minkäs teet :D sekasi ku sekasi :D yllättävän vahvasti nää asiat tuntuu vaikuttavan.. Helpompaa kait on ku olis vaan yhtäkkiä mitään tietämättään pamahtanu raskaaksi niin ei tarvis piinailla.. huoh.. Jos nyt sit kuintekin satuit lukemaan tän tekstin niin tarkotus ei ole masentaa ketään vaan purkaa vähän omia ajatuksia.. Yks iloinen juttu on se että kerroin mun veljen avovaimolle (heillä jo kaks pientä) että oon lopettanu ehkäisyn niin hän oli super onnellinen ja iloinen :) <3 ei vaan pystyny olemaan kertomatta :D

Nauttikaahan näistä kauniista ilmoista! :)
 
Moi pitkästä aikaa kaikille!

Paljon on täällä tapahtunut ja onnea plussasta Lumikko89lle!

ON: Kovasti koitin ovista tikuttaa, mutta joko sitä ei ikinä ollutkaan tai sitten se oli kp19, koska edellisenä päivänä oli jo aika tumma viiva ja seuraavana taas haalea (kp19 en päässyt testaamaan). Mitään tuntemuksia ei ole, joten tuskin on tärpännyt. Tein kuitenkin malttamattomana nyt testin dpo9 ja puhdas negahan se oli. Mietitytti vaan kova pahoinvointi jota on nyt kolmatta päivää (tiedän kyllä, että harvoin alkaa näin aikaisin).
 
Täällä on niin surkea ilma tänään, että on tullut "vähän" palstailtua.. :) Katselin tuota taulukkoa, ja mietin, että kaikille ihan ehdottomasti vauvaa toivoisi, mutta etenkin niille, joilla yrityskierrot paukkuvat jo yli tusinan. Meni jonkin aikaa muistaa, että meilläkin olisi nyt 13. yrityskierto menossa, ja vähänkö rupesi kuulkaa ketuttamaan! :D

Mä pyörin täällä muutamassakin keskustelussa taustavoimissa mukana, ja etenkin tuo hätähousuilijoiden keskustelu on hauskaa seurattavaa. Vaikkakin mulle on tullut siitä parikin ikävää sivuoiretta: olen muutamassa kierrossa testaillut ja testaillut ihan turhaan (ei oireita, menkat tullut ajallaan) sekä kuvitellut mitä ihmeempiä oireita ja ollut raskaudesta niiiiin varma. Toisekseen alussa mua ärsytti alussa hirveästi tuolla keskustelussa se, että jotkut näkee täysin blankoissakin testeissä viivasia, mutta nyt huomannut itsessäni saman piirteen: näen haaleanvaaleita haamuviivasia lähes kaikissa testeissä. Siksipä ~SeaWind~, ei kannata noteerata mua, kun pakko sanoa, että olen näkevinäni jotain viivaa. Olen kylläkin padilla, niin saattaa olla, että viiva johtuu näytöstä, varsinkin jos siinä ei kerran livenä mitään näy. :) Oli vain pakko sanoa. Omissa testeissä en ikinä kuvittele mitään näkeväni, mutta muiden testeihin kummasti aina piirtyy viivaa kuin viivaa.

Niin ja en tiedä onko tästä jo aiemmin täällä ollut puhetta, mutta mietin, että kuinka monta lastaa te toivotte (kunhan nyt vain saa sen esikoisen alulle!)? Minulla toiveet vaihtelee päivästä. Yleensä toivoisin kahta tai kolmea lasta. Niinä päivinä, kun epätoivo tai pelko iskee, täti tulee vieraisille tai kun miestä laiskottaa oviksen aikaan eikä oviksen hyödyntäminen onnistu, en toivo yhden yhtäkään lasta! :) Ja sit on niitä päiviä, että ei edes 5 lasta olisi liikaa! :)
 
SinSin, mie kanssa olen lukenut tuota himotestaajien keskustelua ja myös arvuutellut, että onko siellä testeissä viivaa vai ei. Ja mie en tosiaankaan niistä valkoisista viivoista niitä haamujen esiäitejä kyllä erota... mutta nyt on kyllä sanottava SeaWind, että miekin näen jotain hyyyyvin hailakanpunaista tuossa testissä! Oli itseasiassa pakko vähän pelleillä kuvanmuokkauksen kanssa tuolla kuvalla ja sain siihen (sinitasapainon kaakkoon vääntäen) selkeän toisen viivankin, mutta taitaa luultavasti vaan näyttää sen viivan paikan. :D
Toisaalta siehän testasin vasta niiiin aikaisin, että tässä ehtii vielä viikossa tapahtua, vaikka mitä. Dpo9 on kuitenkin sellainen päivämäärä, että alkion mahdollinen kiinnittyminen on tapahtunut ehkä vasta päivä pari sitten. Tuplaantuuhan se raskaushormoni parin päivän välein, mutta ei se nyt ihan niin nopeaa kuitenkaan nouse havaittavalle tasolle. Muutenkin kyllä kannatan sitä, että testaa vasta sitten, kun menkat on myöhässä tai dpot edes sen 12... sitä ennen ku sitten saattaa napata ne kiinnitysyritykset ja sitten pettyy karvaasti, kun vuoto alkaakin. :/

Ja mitä lapsilukuun... mie olen suunnilleen aina, kun olen lapsia kokenut haluavani, ajatellut, että kaksi olisi se sopiva määrä. Tosin silloin ajattelin myös, että niitä tehtäisiin vasta joskus kun ikää on 28-> ja ne tehtäisiin pienellä ikäerolla. Nyt mieli on muuttunut, koska tässähän jo yritetään ja hyvin tod. näk. mikäli muksu nyt ilmoittaisi tulostaan niin sisarusta sille alettaisiin harkitsemaan vasta joskus 3-5 vuoden päästä. Ellei tietty vahinkoja käy, mistäs tästä elämästä koskaan tietää.
Itse olen kolmen lapsen vanhin ja mies on ainut lapsi niin se kaksi kuullostaisi aika hyvältä mikälisikäli yhtäkään koskaan meille sallitaan. Tosin kyllähän sitä aina välillä ajatus käy siinä, että se kolmekin lasta voisi olla aika kiva, mutta tuskin tullaan koskaan sen enempää tekemään... :)
Eli 2-3 on se todennäköisin lapsiluku johon tässä pyritään. Yksi nyt tähän lähimaastoon (jos tulee) ja yksi tai kaksi muuta sitten joskus myöhemmin, ehkä silloin sitten pienemmällä ikäerolla jos kolmeen lapseen päädytään. Mies on samoilla linjoilla asian kanssa, ainakin viimeksi oli, kun puhuttiin! :D
 
Sinsin mäkin oon kurkkinu aina välillä himotestaajien ketjua ja aluks olin ihan ymmälläni että millä ruusunpunasilla laseilla ne niitä näyttöjään tiiraa että saa viivan näkyviin :D mutta kyllä sitten alkoi itsekin vaan viivojen esiäitejä näkemään kun tarpeeks monta kuvaa näki.

seawind pakko sanoo kans että jotakin haaleaa arvausta siellä pilkistää. Tai sit tosiaan alkaa oleen mulla viivat piirtyny silmien verkkokalvoihin tästä ainaisesta testien tuijottelusta :D

Omia kuulumisia vielä, vaikken tähän joukkoon enää oikein lukeudukkaan..
Pelästyin taas lauantaina kun paperiin tuli vähän kirkasta verta. Sen jälkeen jäi vähän siteeseen rusehtavaakin. Mutta ei kuitenkaan enää ole tullut. Pidä kiinni pikkuinen!! Jos se on vaan kaivautunu syvemmälle ja vuoto tuli siitä?
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan kaikille! Vieläkö joukkoon mahtuisi yksi esikoisesta haaveileva? Mieheni kanssa aloitimme yritykset nyt meneillään olevassa kierrossa eli ensimmäistä viedään. Kovasti ajatukset ovat samanlaiset kuin MooiMamalla. Toivon ja haluan uskoa, että raskaudun heti tai edes mahdollisimman nopeasti, mutta sitten on se pieni ääni (välillä vähän suurempikin ääni), joka varoittelee, että tässähän voi mennä vaikka kuinka pitkään.

Omia taustojani sen verran, että vielä puolisen vuotta sitten kiertoni ongelma oli sen venyminen. Kierrot olivat 30-60 päivää. Tuohon vaivaan sain sitten Terolutit, joita olen syönyt nyt muistaakseni noin 6 kuukauden ajan. Kierto on nyt sitten vastaavasti lyhentynyt tarpeettoman lyhyeksi ja kolme viimeistä kiertoa on ollut 21, 25, 21. Päätin jättää terot pois ainakin tästä kierrosta ja turvautua niihin vain jos kierto venyy liiaksi. Nyt siis en tiedä kiertoni pituuttakaan. Ovulaatiota olen yrittänyt testata to, pe ja su, mutta vain haaleita viivoja on ollut eli ei ovista. 21 päivän kierrolla oviksen olisi pitänyt olla viikonlopun aikana. Joko ovis oli la, kun en testannut tai se on vasta tuloillaan, tai sitä ei tule ollenkaan. Tämän perusteella näyttäisi, että aiemmissa kierroissakin on saattanut luteaalivaihe jäädä todella lyhyeksi, jos ovis on tullut ennakoitua myöhemmin. Kovasti ajattelen, että jotain vikaa minussa täytyy olla, kun nuo kierrot nyt ovat olleet mitä ovat olleet...

Mutta siis, tämä nyt on niin tätä jännäämistä ja miettimistä ja samalla kaiken haluaisi tapahtuvan heti. Mitään muuta ei kuitenkaan voi kuin mennä päivä kerrallaan.

Voisiko ovistestien osalta kokeneemmat kertoa, miten nopeasti ovistestien viivat tummuu? Onko oikeasti mahdollista, että ovis olisi mennyt täysin ohi lauantaina, kun en testannut? Pe ja su viivat olivat siis ihan yhtä haaleita (selkeästi näkyvissä, mutta haaleita) ja yhtenä päivänä en välissä ehtinyt testaamaan.

Tiedot paketissa:
nööse, 25v, kp 11/21-25 (oikeasti ei aavistustakaan), yk 1, ya 05/2014
 
Heippa nööse ja tervetuloa mukaan :) Täällä menossa yk2 piinailut. dpo 3
Ovistestistä sen verrna että on se mahdollista että on menny ovis ohi. Mulla pitää testata ovis 2x päivässä että jää tikkuun. Edellinen oli niin että jäi tikkuun aamupissasta ja plussa oli tosi vankka.



Edellisenä iltana oli ihan haalea viiva ja sit sen plussan jälkeisenä iltapäivänä taas jo ihan haalea. Eli näkyi testissä vain tuon yhden aamupäivän. Edellisessä kierrossa testasin vain kerran päivässä ja sainkin vahvimmillaan vain sellainen melkein kontrolliviivan vahvuisen.
 
Viimeksi muokattu:
SinSin aika jännä jos näet tuossa jotain, minä en kyllä nähnyt testissä sitä vilkaistuani (lue puolituntia suurennuslasin kanssa tutkittuani) en sitten yhtään mitään. Ja nyt olen sen jo repinyt ja heittänyt roskiin kun niin keljutti /: Uutta en kyllä tee ennenkuin menkat on muutaman päivän myöhässä. (jos on).

Valonkantaja Apua, jännää että säkin näet jotain! Vitsi kun nyt oiskin jo tällainen ilo meille suotu.. Ois niin ihana miehen syntymäpäivillä päästä julkistamaan ilouutisia. Mutta se jää nähtäväksi.. /:

Lumikko89 Apuva, siekin näet! Joko teillä on kaikilla näössä vikaa tai sit mä oon täys seinähullu! : D

Omaanapaa Täällä DPO 10, kp 27. Viimeinen terolut meni eilen aamulla. Odotan (ei en odota!) tädin tulevan kylään jos ei huomenna niin sitten keskiviikkona. Jos ei ole kuukautiset alkaneet niin teen r-testin perjantai aamuna, jolloin DPO 14. JÄNNITTÄÄÄÄÄ!! Olen nyt töissä, niin en voi laittaa teille kuvaa ennenkuin vasta illalla kotona, mutta kerronpas silti:

Eilen illalla tein vielä yhden testin, kun huomasin että edellisessä oli jäänyt punaista väriä sinne alkupäähän, kaikki väri ei ollut siis lähtenyt liikkeelle, joten oletin etten ollut tarpeeksi pissannut siihen tikkuun. Annoin sitten sen illalla tekemäni tikun olla siellä pissassa pidempään, melkein puoli minuuttia. Jätin sen keittiön pöydälle, ja tässä välissä kun odottelin sen valmistumista niin nukahdin. Aamulla kun heräsin töihin, kurkkasin testiä, ja siinä oli selvä viivanpaikka. Ainakin sellaiseksi sen tulkitsen, kun oli ihan selvä vaalea väritön viiva, joka näkyi ilman mitään tihrustamisia, ihan selvästi. Viivanpaikan molemmin puolin oli hieman väriä, mutta itse viiva oli täysin väritön. Taisi siis kostautua kun liian kauan pidin sitä siinä pissakipossa. : D

Oireita ei ole mitään muuta kuin tämä julmetun sietämätön alaselkäkipu!! Kipu alkoi n. Viikko sitten eikä loppua näy. Välillä helpottaa ja toisinaan on niin kipeä että istuminen tuottaa tuskaa. En kuitenkaan tiedä onko tällä kivulla mitään tekemistä mahdollisen raskauden kanssa, vaikka niin toivoisinkin.

Vitsi kun aika menee hitaasti, päivät vain matelee...
 
Noniin, mulle voi päivittää listaan tiedot kp 3/22-25. Yk 5. Sieltähän ne menkat taas alkoivat laivareissun aikana, mut ei auta muu kuin uutta yritystä vaan. Alkaa olemaan niin epätoivoinen olo, ettei tosikaan.
Nyt on enää yksi Tero-kierto jäljellä, jonka jälkeen odotellaan, et jatkuuko kierto säännöllisenä (mitä vahvasti epäilen). Sen jälkeen gyneä moikkaamaan. Vahvasti epäilen, että ongelma on myös ovuloimattomuudesta. Toivottavasti saisin clomit lisäksi.
 
KultaSieni kiitos vastauksesta. Lauantai sopisi kyllä sinänsä meille hyvin, koska siihen ja sitä ennen ja sen jälkeen ajoitettiin puuhailut (vaikka tarkoitus on jatkaa edelleenkin, kun kierron pituudesta ei ole tietoakaan). :D

Oon nyt jotenkin tosi nolo näiden testien kanssa, kun en oo näitä aiemmin käytellyt ja nyt yritän sitten kovasti tulkita niitä. :) Tein nyt uuden testin tänään (hieman eri aikaan päivästä kuin tavallisesti), mutta nyt ei viivaa tullut oikeastaan nimeksikään. Jos oikein tiirasi niin vähän oli väriä, mutta huomattavasti edellisiä haaleita haaleampi, lähes näkymätön. Voisiko tämän tulkita niin, että tosiaan lauantaina olisi ollut ovulaatio vai voisiko olla niin, että tuo viiva yhtäkkiä tummuisi, vaikka on jo lähes kokonaan haalistunut pois? Oon kyllä kertakaikkisen nolo näiden testien kanssa, mutta koittakaa ymmärtää. Ensimmäinen yk ja elämäni ensimmäiset ovistestit. :D
 
Heippa taas nööse et oo yhtään nolo. Jokainen näissä testeissä on noviisi ollu alkuun :D On kyllä eräänlaista tähtitiedettä tämä tulkitseminen :D Mut siis kannattaa testata joka päivä ja ehkä jopa kaks kertaa oletetun oviksen ympärillä. Onhan se mahdollista että sulla ovis on vasta tuloillaan, mutta jos testit oli tummempia ja nyt vaalenemaan päin niin voisin kuvitella että sulla ovis oli siellä testauksen välissä. Toi testausväli oli sulla kyl liian iso :( Niinku sanoin niin mun täytyy testata kaks kertaa vuorokaudessa et saan tikkuun oviksen bongattua. Puuhastelkaa varmuuden vuoks parin päivän välein viel tai sit jatkat oviksen testailua kiertoa eteenpäin :)
 
Tervetuloa nööse! Lisäilen sut listaan kun seuraavaksi päivittelen sitä.
Ja tuo on tosiaan aikamoista kyttäilyä noiden ovistestien kanssa, ja vähiten herkkiin ei kaikki edes aina plussaa saa vaikka ovuloisikin. Tunnetko mitenkään fyysisesti ovulaation tapahtuvan? Voisit koittaa testien lisäksi kuulostella kroppaa. Onko esim jomottelua munasarjojen kohdilla, kirkasta limavuotoa, kohdunkaula alhaalla ja auki jne. Sun kannattaa tosiaan aloittaa tikuttelut jo aikaisessa vaiheessa kiertoa kun noin lyhyet kierrot on ollut.

Mantzu pahoittelut uudesta kierrosta. Ei muuta kun uutta yritystä päin!

On: vauva- ja raskausuutisia satelee joka helkutin raosta, ärsyttää!!Totesin just miehelle yks päivä että "tiedäks ku mä en enää osaa edes olla muiden puolesta onnellinen". Ku muut saa jo toisia ja kolmansia lapsia ni mulle tulee vaan semmonen ajatus että "no v***u kivat sulle ja haista säkin..." katkeruutta much?
Nyt kp 29 eli parin päivän päästä odottelen menskuja. Testit on negaa ja eilen tuli jo vähän tuhruilua pyyhittäessä. Mut hei, what else is new....
(huomaattekos kuin yltiöpositiivisesti tällä hetkellä suhtaudun tähän meidän vauvayritykseen :D )
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!



Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle PUNAISENA, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

MAANANTAI 26.5.2014


KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


KM: keskenmeno, KU: Kohdunulkoinen raskaus, Kilppari: kilpirauhasen vajaatoiminta, PCO: polycystic ovaries, MFO: multifollikulaarinen ovario (lievempi pco) TM: tuulimunaraskaus


NimimerkkiIkäKPYKYATJOTTaustalla
anzkuliini2727/25-29X
Boni2929/??312/2013pco
bumpy2929/31141/20131 ku, mfo
diadora2530/29-3114
hopess224/?6/2013
Iiida2212/17-4679/2013
ilokilo2928/2716
Intopiukka28100/24-4859/2013mfo
KultaSieni2815/27-3024/2014
Liilja2026/32-3324/2014X
Mantzu_852928/22-244
Mappis_882528/28118/2013
Merope2932/28-3198/2013kilppari
MiiSa-803410/28-35158/2012
Minisport274/33108/2013pco
MooiMama2517/32-3315/2014
Neyalin20?/??14/2014X
Nosugar2549/30-3114/2014
Nööse2511/21-2515/2014
Onnenpisara2319/31-385/20131 km
Oodikas3642/2887/2013
piretti2210/311810/2012X1 km
puutarhassa2145/3399/2013
sassa7254/3028/2013
~SeaWind~2027/28-3124/2014
Sirppanainen248/28712/2013X
Suppeli21?/25-30512/2013
taikakai3317/26-3124/2014X
tibt2628/28-3215/2014
Tikru-783628/28-3133/2014
vauvatoiveilija2232/22-37310/20131 tm
valonkantaja2332/27-3432/2014X1 km




HILJAISET HAAVEILIJAT:

Evaparadise
_Lilja_
SinSin


ONNELLISET ODOTTAJAT:


YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Santrana326.4
Nissukka26.5
Lumikko89319.5
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä