Kiva kuulla sinustakin
Neyalin!
Peukut pystyssä sulle
Puutarhassa!!
vauvatoiveilija voisiko olla, että miestäsi kuitenkin hermostuttaa ja pelottaa ajatus isäksi tulemisesta, vaikka lasta haluaakin ja siksi hän ikäänkuin "jänistää" tosipaikan edessä. Varmaan keskustelu asiasta auttaisi.
Tosta imetyksestä, mä en todellakaan ole mikään julkisen imetyksen kannattaja... Julkisella tarkoitan sitä, ettei yhtään peitellä vaan pullautetaan se tissi esiin ihan missä vaan. Tietenkään äitien ei pidä jäädä kotiin istumaan ja kun vauvan kanssa liikkuu niin pitää se välillä myös syöttää, MUTTA kyllä sitä voisi laittaa sellaisen harsoliinan tms. vähän siihen peitoksi. Kaikken epämiellyttävintä se on paikoissa joissa ihmiset syö! En kauheesti haluaisi katsella tuntemattomien naisten kuolaisia nännejä ruokaillessani... Ja ihan bullshittia se "sehän on maailman luonnollisin asia"... niin on piereskely, röyhtäily, runkkaaminen ja seksin harrastaminenkin, mutta eipä niitäkään julkisissa paikoissa katsota hyvällä
Sanoisin myös, että miehillä ei ole paljon muuta vaihtoehtoa kuin sanoa että se on ihan normaalia. siitäpä vasta "feministinen vastalausemyrsky" seurais jos kehtaisivat sanoa sen olevan ällöä
Unohtuuhan se harsokin joskus kotiin ja joskus lapsi voi sen repiä edestä, eli ei mua se haittaa että joskus on pakko imettää julkisesti. Mutta sellaiset naiset ärsyttävät mua, jotka ylpeinä ja tarkoituksellisesti imettävät tissit loistaen koska "se on luonnollista"
Yks tuttu tuli vahingossa raskaaksi 19-vuotiaana ja aijettä kun hän oli ylpeä siitä äitiydestä. Ja siis tietenkin oli, en tarkoita siten miltä se nyt ehkä kuulosti... Se hehkutus vaan oli enemmänkin sellasta "tää on nyt niin coolia" kun hän oli eka kaveripiiristään joka lapsen sai. Pariin vuoteen ei hän osannut puhua lausettakaan johon ei olisi kuulunut vauvansa kuolat tai kakat tai ölinät :$ Ja tuntui ihan oikeasti siltä, että hän oikein ajoitti sen imetyksen siihen kun joku oli paikalla. Muistan kuinka mua nauratti kun mies ei tiennyt mihin katsoa kun tämä rouva vaan vetäs mekon alas vatsalle (ihan oikeasti sen sijaan että olisi vaan kaivanut sen tissin sieltä liiveistä) ja vasta sitten alkoi asettelemaan vauvaa siihen syliinsä. Ihan siis tissi siinä esillä touhuskeli hyvän aikaa ennen kuin se päätyi vaavin suuhun
Jos he tulivat meille, ensimmäisenä hän istahdettuaan alas alkoi imettää, ja kertoilikin aina juttuja miten oli vaikka törmännyt koulututtuihin just kun oli imetänyt kahvilassa. Hohhoijaa... tää tapaus oli muutenkin tosi lapsellinen vielä silloin. Nykyään onneksi aikuistunut ja toista lastaan imettää hiukan hienovaraisemmin.
Anteeksi tämä paatos... tää vaan sattuu olee asia, josta ollaan muutaman kaverin kanssa pauhattu aika usein ennenkin
Kaikilla saa olla omat mielipiteensä asiasta ja maailmassa on paljon pahempiakin "epäkohtia" ja kiistan aiheita. Tää nyt sattuu olemaan meikäläisen asenne. Eikä liity mihinkään kateuteen, sillä olin samaa mieltä jo silloin kun en lasta missää nimessä halunnut.