Esikoinen vuodelle 2015

nissukka, onpa siskollasi ollut todella inhottava reaktio! Mitä se hänelle kuuluu, teidän lasten hankinta! Onpa kyllä otsaa.. Taitaa olla vain niin kateellinen ihminen? Älä välitä hänestä, nauti nyt vain omasta onnestasi! :)
 
Liilja kiva kuulla sinusta! Sullahan alkaa olla ovisajat taas käsillä. Tsemppiä =)

Paljon onnea kihlojen johdosta Lumikko!! :heart:

Nissukka samaa mieltä SinSinin kanssa! Taitaa olla vaan kateellisen panettelua, ja muutenkin mitä ihmettä se sinun lapsetekosi kuuluu siskollesi. Koita jättää tuollaiset kommentit omaan arvoonsa, vaikka se tietty onkin vähän vaikeaa kun kyse on omasta perheenjäsenestä. Pääasia, että sinä ja miehesi olette onnellisia. Nauti nyt vaan tästä jännittävästä ajasta :)
 
Nissukka: Myös samaa mieltä, tosi kurja, että tuolla tavalla kommentoi.. Mutta voisikohan siellä taustalla olla yritystä? Jos ei ole onnistunut ja kun sinä onnistut, purkaa sen suuttumuksena..? Tutkimattomia ovat ihmisten tiet.. Toivottavasti siskosi havahtuu ja käytös muuttuu!
 
  • Tykkää
Reactions: piretti
Lumikolle onnittelut :)
Tuolla 30v. ensikertalaisten ketjussa oli puhetta imetyksestä julkisilla paikoilla. Mikä ajatus teillä on tästä? Mulla on nykyisin aika neutraali suhtautuminen, aiemmin ajatus tuntui vähän inhottavalta kun joku imetti julkisella paikalla (taisi olla osuutta oman äidin asenteella). Tätänykyä työnkin puolesta olen hyvinkin imetysmyönteinen. Tykkään itse liikkua eripaikoissa ja tulevaisuudessakaan imetykset tuskin ajoittuu aina ihanteellisesti kotiin tai muuhun suljetumpaan ympäristöön, joten minusta imetys on ihan ok. Tosin itse en ainakaan näkisi että tissi paljaana olisin vaan hyvinkin suojassa imettäisin, en siis ahtautuisi vauvan kanssa vessaan imettämään. Ajatuskin ruokailusta yleisessä vessassa ei tunnu kovin hyvältä niin miksi vauvallekkaan. :D Kotona jos olisi vieraita toivon että voisin silloinkin imettää avoimesti sitä häpeilemättä, olen kuunnellut miespuolisia kavereita ja kaikki tähän asti ovat olleet sitä mieltä että se on luonnollista ja normaalia, joka sinällään oli mulle yllätys. Kai mulla itsellä oli ennakkoluuloja että miehet pitäisivät sitä jotenkin vaivaannuttavalta tai inhottavana =)
 
Kommentoinpa tuota imetystä täälläkin. Mua ei haittaa, jos imetys tapahtuu hieman suojassa. Mutta sellainen keskeisellä paikalla, juuri "tissi esiin" -tyylillä imettäminen on vaivaannuttavaa. Inhottavaa se ei missään nimessä ole. Viimeksi yritin tuttavaa mennä aina eri huoneeseen karkuun, koska en siinä halua läsnä olla. Mutta ei, kun seurataan vaan perässä. Eniten ihmettelen juuri näiden julki-imettämisen kannalla olevien kommentteja siitä, että he voivat käyttäytyä ihan miten vain, ottamatta muita huomioon.
 
Lumikolle onnea kihlauksesta. :)

Sirpanainen, tutkimuksiin ei varmaan tosiaan pääse ennen kuin se vuosi on yritystä täynnä. En tiiä sitten, että pääsisikö aikaisemmin jos on jo etukäteen tiedossa ongelmia, esim. pco... Mutta jos selkeitä esteitä raskautumiselle ei oo niin se on kai vuosi odotettava. Tietty siinä vaiheessa ku on jotain 10-11 kuukautta yrittänyt niin voihan sitä vähän venyttää totuutta (jos yritysajasta ei mitään mainintaa missään ole) ja sanoa, että vuosi on jo yritetty. :D
Ja kai joltain (yksityiseltä?) gyneltä voi tiedustella ultrausta, että voisi vähän nähdä esim. munasarjojen tilaa mikäli sitä ei tiedä. Itseäni ainakin himottaisi päästä näkemään, että oli km-ultrassa nähty rakkulaisuus ihan oikeasti siellä ja minkämoista se oli + kilpirauhasen aion käydä testaamassa tässä, kun siihen vain suinkin mahdollisuus tulee.

Nissukalle, pahoittelut siskon käytöksestä. <3
Ei varmaan kannata liikaa nokkiinsa ottaa, tod. näk. vaan kateellisen panettelua. Mie kanssa olen Meropen sanojen jäljillä, että ehkä siellä siskollakin on/on ollut yrittämistä taustalla ja, kun ei ole onnistunut niin purkaa pahaa mieltänsä sitten sinuun.
 
Mä nyt laitan tän saman kyssärin tähänkin ketjuun, ku olis tosi kiva kuulla jos jollaki olis jotain tietoa/spekulaatioita tästä hommasta... Mulla on nyt tällainen "ongelma" etä mulla on kohdunkaulala sellainen arviolta puoli senttiä halkaisijaltaan oleva näppy. Se on ihan kivikova ja on siellä ihon alla. Havaitsin sen jo noin vuosi sitten ja siellä se on pysynyt ennallaan. Ei se oo mua sen kummemmin huolettanut, mutta nyt ku tää vauvasta haaveilu on siirtynyt todella yrityksen asteelle niin haluan olla ihan satavarma että se ei oo mikään haittaava tekijä. Mä soitin työterveyteen ja meidän soppariin ei kuulu perus gynekäynnit, mutta nyt koska on tämmönen pahkura-asia niin sain eka ajan työterveyslääkärille joka sit laittaa (toivottavasti) lähetteen gynelle. Tulee näin ihan pirusti halvemmaks ku ei tarvi ite maksaa. Meillä ei kunnallisessa terkkakeskuksessa oo varsinaisia gynejä ollenkaan, yleislääkärit tekee eli ei oo pelkoo et sinne menisin! No enivei, nyt tulee tsekattua sit paikat muutenki et mille siellä näyttää.
Mä vaan nyt sitä teiltä lähin kyseleen että onko muilla ollu tommosia kummia näppylöitä ja mikä se vois olla? Luin etä se vois olla tämmönen ku Nabothin kysta eli kohdunkaulan limarauhasten tukkeutumisesta aiheutunut "rakkula". Nää on ilmeisesti aika yleisiäkin eikä ynet yleensä edes ainitse näistä potlaille ku on ihan harmittomia. Kokemuksia? tietoa?
 
Ihanaa, onnea lumiukko! :)

tosta imettämisestä.. mä en kauheesti arvostanut, kun oltiin eräässä pikaruokalassa syömässä ja nainen viereisessä pöydässä iski maitobaarin mukelonsa suuhun metrin päässä musta ja mun ranuista. Aina voi sanoa tän "maailman luonnollisin asia" -setin mutta niinhän kuseminenki on eikä sitä tehä (ainakaan yleensä) julkisilla paikoilla :D Eli ymmärrän, että ei haluta imettää missää haisevas vessas, mutta vähän hienotunteisuutta esim. niitä kohtaan jotka ei lapsia saa/halua.

oho, olipa äkänen kirjotus. menkkoja ei näy vieläkää enkä oo raskaana. v*tuttaa aika rankasti tää kierron pelleily :D anteeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Merope
nissukka: mua pisti niin v*tuttaan sun puolesta että pahaa tekee! Miten joku ja vielä oma sisko voi olla noin idiootti? En tajua. Ja mitä ihmettä sun isälläs on tekemistä sun lapsen teon kanssa? Tai ylipäätään sen kanssa mitä päätöksiä elämässäs teet. Kyllä aikuinen ihminen ei ole tilivelvollinen kenellekään. Jätä tommoset ihan omaan arvoonsa ja nauti siitä ihanasta ajatuksesta että susta tulee äiti :heart:
 
Sori nyt on pakko tulla purkautumaan raivostuttaaa!! En yhtään ihmettele etten ole vielä raskaana koska näin taaksepäin ajatellen ja tän hetkistä tilanetta miettien kun ollaan ovulaation kieppeillä niin mies ei anna, joka kierrossa sama juttu sillon kun pitäisi toimia niin ei tapahdu mitään vaikka itse panostaisin miehen houkutteluun enemmän. En tiedä mennäänkö enään miehen kassa samalla aallonpituudella lapsihaaveiden kanssa vaikkakin hän vähänväliä kertookin haaveistaan mutta eikös se niin mene että teoilla ne merkitykset on eikä puheilla, tänään taitaaki olla edessä vakavat keskustelut ja toivottavasti sitten tekojakin haaveiden eteen, muttakun tääällä heilutellaan peittoja nykysin vain kun miestä sattuu huvittamaan niin turhaks toiveeks taitaa jäädä :(
 
Vauvatoiveilija: Onpahan vaan ikävä tilanne :(
Olisko siitä apua että et kerro miehelle koska sulla on otollinen vaihe menossa? Otat kuule vaan kaikki viettelijän taidot käyttöön niin eihän se nyt voi sua vaan pois tyrkätä? Ehkä se jotenki stressaa/menettää halunsa kun alkaa miettiä että sitä puuhaillaan vaan vauvan toivossa? Voi olla että oon ihan hakoteillä mut tuli mieleen :)
 
vauvatoiveilija: Meillä oli muutaman kierron aikaan vähän samanlaista. Keskusteltiin asiasta ja sanoin, että stressaa kun ei sitten tehdä mitään vaikka toinen vakuutti ja vakuutti, että lapsen haluaa. Sovittiin, että hän saa kertoa millä hänet saisi innostumaan ja otettiin oikein koodikieli siihen, että miten ehdotetaan peittojen heilutusta. Nyt on onnistunut ja hyvin!

Niin ja hurjasti tsemppiä ja jaksamista. Tuo on todellakin raastava tilanne!
 
Eipä ole hetkeen tullut tänne kirjoitettuakaan kiireitten vuoksi.:)

Mutta lumikolle onnea kihlauksen johdosta! <3

Täälläpäin on vieläkin ollut mahassa nipsailuja ja yhtenäki iltana olin varma että menkat alkaa ku alaselkää ja mahaa sattu mut meni ohitte eikä mitään kuulunut :) 16.pv pitäsi ehkä alkaa menkat tai site viimestään 28.pv :) jänskättää!:D

Mutta plussatuulia kaikille teille ja voimia elämän kiemuroihin, aina ei ole helppoa. <3 kirjoittelen kuulumisia taas joskus kun jtk. tapahtuisi mutta lueskelen aina kun ehdin :)
 
Lumikolle suuret onnitelut kihlojen johdosta! :heart:

Täällä DPO 8 vissiin? eilen testasin super hätähousuna ja ei mitään, mutta tänään testasin niin aivanko olisi ollut haalea punainen viiva! ja piti sit testata uudestaan ja samanlainen!
Nyt jännäilen et mitä tapahtuu, jo 4 päivää ollut nännit kosketusarat, aluksi luulin et ovis myöhässä kun oli nännikipua mut se on vain jatkunut. Mut on kun takana kemiallinen raskaus ja keskenmeno, niin ei uskalla odottaa paljoa ennen kuin on tasavahvat viivat :|
 
Lumikko ONNEA kihlauksesta!! :heart: ihana juttu :)

Nissukka olipas paskamaista käytöstä sun siskolta! heittää mulla ihan verenpaineet korkeelle ku pohdin tota asiaa. No, ainakin yks kummiehdokas vähemmän sulla pohdittavaks. Uskomatonta, vielä omalta perheenjäseneltä.. Halaus!!

ON: Alkaa jänskättää, 33vrk kierron mukaan to pitäis alkaa menkat, mut pisimmän mukaan vasta su, joten ajattelin odotella testin tekemistä ( jos täti ei tuu) maanantaille. Hieman tuntemuksia: menkkakipuja, ei kuitenkaan vuotoa, selkäkipuja, pissalla ravaaminen ja _kokoajan_ nälkä, syön siis ihan karseet määrät. Ja vatsan turvotus. Nää voi myös enteillä menkkoja mut nyt on jotenki rauhallinen ja hyvä mieli vauvasta, en siis heitä kirvestä kaivoon :) ainiin, vielä lisään, en tiiä, on aika kaukaa haettua mut meijän koira on viimeviikosta asti hakeutunu koko ajan mun vatsan päälle makaamaan kerälle, mikä on suht ärsyttävää mut aloin miettii et aavistaakse jotain :D
 
Viimeksi muokattu:
Kiva kuulla sinustakin Neyalin! :)

Peukut pystyssä sulle Puutarhassa!!

vauvatoiveilija voisiko olla, että miestäsi kuitenkin hermostuttaa ja pelottaa ajatus isäksi tulemisesta, vaikka lasta haluaakin ja siksi hän ikäänkuin "jänistää" tosipaikan edessä. Varmaan keskustelu asiasta auttaisi.

Tosta imetyksestä, mä en todellakaan ole mikään julkisen imetyksen kannattaja... Julkisella tarkoitan sitä, ettei yhtään peitellä vaan pullautetaan se tissi esiin ihan missä vaan. Tietenkään äitien ei pidä jäädä kotiin istumaan ja kun vauvan kanssa liikkuu niin pitää se välillä myös syöttää, MUTTA kyllä sitä voisi laittaa sellaisen harsoliinan tms. vähän siihen peitoksi. Kaikken epämiellyttävintä se on paikoissa joissa ihmiset syö! En kauheesti haluaisi katsella tuntemattomien naisten kuolaisia nännejä ruokaillessani... Ja ihan bullshittia se "sehän on maailman luonnollisin asia"... niin on piereskely, röyhtäily, runkkaaminen ja seksin harrastaminenkin, mutta eipä niitäkään julkisissa paikoissa katsota hyvällä :D Sanoisin myös, että miehillä ei ole paljon muuta vaihtoehtoa kuin sanoa että se on ihan normaalia. siitäpä vasta "feministinen vastalausemyrsky" seurais jos kehtaisivat sanoa sen olevan ällöä :LOL:
Unohtuuhan se harsokin joskus kotiin ja joskus lapsi voi sen repiä edestä, eli ei mua se haittaa että joskus on pakko imettää julkisesti. Mutta sellaiset naiset ärsyttävät mua, jotka ylpeinä ja tarkoituksellisesti imettävät tissit loistaen koska "se on luonnollista"


Yks tuttu tuli vahingossa raskaaksi 19-vuotiaana ja aijettä kun hän oli ylpeä siitä äitiydestä. Ja siis tietenkin oli, en tarkoita siten miltä se nyt ehkä kuulosti... Se hehkutus vaan oli enemmänkin sellasta "tää on nyt niin coolia" kun hän oli eka kaveripiiristään joka lapsen sai. Pariin vuoteen ei hän osannut puhua lausettakaan johon ei olisi kuulunut vauvansa kuolat tai kakat tai ölinät :$ Ja tuntui ihan oikeasti siltä, että hän oikein ajoitti sen imetyksen siihen kun joku oli paikalla. Muistan kuinka mua nauratti kun mies ei tiennyt mihin katsoa kun tämä rouva vaan vetäs mekon alas vatsalle (ihan oikeasti sen sijaan että olisi vaan kaivanut sen tissin sieltä liiveistä) ja vasta sitten alkoi asettelemaan vauvaa siihen syliinsä. Ihan siis tissi siinä esillä touhuskeli hyvän aikaa ennen kuin se päätyi vaavin suuhun :D Jos he tulivat meille, ensimmäisenä hän istahdettuaan alas alkoi imettää, ja kertoilikin aina juttuja miten oli vaikka törmännyt koulututtuihin just kun oli imetänyt kahvilassa. Hohhoijaa... tää tapaus oli muutenkin tosi lapsellinen vielä silloin. Nykyään onneksi aikuistunut ja toista lastaan imettää hiukan hienovaraisemmin.

Anteeksi tämä paatos... tää vaan sattuu olee asia, josta ollaan muutaman kaverin kanssa pauhattu aika usein ennenkin :D Kaikilla saa olla omat mielipiteensä asiasta ja maailmassa on paljon pahempiakin "epäkohtia" ja kiistan aiheita. Tää nyt sattuu olemaan meikäläisen asenne. Eikä liity mihinkään kateuteen, sillä olin samaa mieltä jo silloin kun en lasta missää nimessä halunnut.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Merope
Kiitos onnitteluista! :)
Ei olla vielä kerrottu muille. Sit kun on sormukset hankittuna.

Nissukka: on kyllä tosi ajattelematonta siskoltas tollasta päästää suustaan :( kyllä se vaan tuntuu pahemmalta kun on omaa lähipiiriä. Mietin kans jos vaikka sillä olis vauvayritystä kans.. Tai sit sinkku jonka prioriteetit on ihan erilaiset kun sulla. Mutta pitäis sen silti tajuta kuinka noi kommentit loukkaa ja ärsyttää.

Hopess: ihanaa viivalaisia! :) toivon todella että vahvistuu ja tarraa tiukkaan kii!

Puutarhassa: onhan eläimillä monissa asioissa kuudes aisti ;) me haetaan vasta illalla meidän vauvakoira (oikeasti siis 3,5v) kotiin hoidosta! ikävä!

ON: nyt sit heti tänään alko oireiden kuvittelu(ko). Hetkellisiä menkkamaisia kipuja alavatsassa ja nippailuja oikeassa rinnassa.
Huomiseks oon sopinu kaverin kans pitäväni sauna/viini-illan.. Ehkäpä testaan hätähousuna aamulla suodakseni itelleni mielenrauhan juoda parit lasit viiniä :)
 
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!



Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle PUNAISENA, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

TIISTAI 13.5.2014


KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)


KM: keskenmeno, KU: Kohdunulkoinen raskaus, Kilppari: kilpirauhasen vajaatoiminta, PCO: polycystic ovaries, MFO: multifollikulaarinen ovario (lievempi pco) TM: tuulimunaraskaus


NimimerkkiIkäKPYKYATJOTTaustalla
anzkuliini2714/25-29X
Boni2916/??312/2013pco
bumpy2916/31141/20131 Ku, mfo
diadora2517/29-3114
hopess2222/276/2013
Iiida2244/18-4269/2013
ilokilo2915/2716
Intopiukka2887/24-4859/2013mfo
Liilja2013/32-3324/2014X
Lumikko892421/23-3032/2014
Mantzu_852915/22-244
Mappis_882515/28118/2013
Marjo086283/27-3124/2014
Merope2919/28-3198/2013kilppari
MiiSa-803425/28-35148/2012
Minisport2717/3398/2013pco
MooiMama254/32-3315/2014X
Neyalin20?/??14/2014X
Nosugar2536/30-3114/2014
Onnenpisara236/31-385/20131 km
Oodikas3632/2887/2013
piretti2233/371710/2012X1 km
puutarhassa2132/3399/2013
Puteri23?/3012/2013
sassa72531/24-2618/2013
~SeaWind~2014/28-3124/2014
Sirppanainen2423/30612/2013X
Suppeli21?/25-30512/2013
taikakai334/26-3124/2014X
Tikru-783615/28-3133/2014
vauvatoiveilija2219/22-37310/20131 tm
valonkantaja2319/27-3432/2014X1 km




HILJAISET HAAVEILIJAT:

Evaparadise
_Lilja_
SinSin


ONNELLISET ODOTTAJAT:


YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos
Santrana326.4
Nissukka26.5
 
Onpas monella nyt jännät paikat. Tsemppiä hopess, lumikko ja muutkin jännäilijät!!! :popcorn:

Marjo086 mulla on myös semmonen näppy. Se on ollut siellä jo monta vuotta muttei kuitenkaan aina. Muistan joskus pari vuotta sitten huomanneeni semmosen. Saattaa olla että on tullut loop-hoidon jälkeen, who knows. Mutta siis mua on niiiin monta kertaa gynekologit tutkinut ja ottanut papa-kokeita ja ultrailleet, että eiköhän ne olis sanoneet jos siinä jotain outoa olis. En siis ole uhrannut pahemmin ajatuksia siihen. Tuskinpa se näppy sullakaan on mikään epänormaali :)
 
Lumikolle: Onnea hirmuisesti kihlauksesta! <3 Päätittekö samalla hääpäivän vai päätätte sit ku siltä tuntuu? :)

Nissukka: Ikävä, että sun siskon kanta on tuo.. Mulla on isosisko, joka syynää mua kaikesta (hän on ehdottomasti meijän perheen korkeitenkoulutetuin ja sivistynein jne.) joten tiedän sun tuntee enemmän ku paremmin... Tosin hän ei ikinä sano mitää suoraa vaan esittää ensireaktiona olevansa iloinen toisen puolesta vaikka ei sitten edes ole.. huoh.. Mut joka tapauksessa toivon, että sun sisko hyväksyy sun päätöksen ajan kanssa, omalle siskolle annan aina aikaa sulatella asioita niin kyllä hän on sit lopulta pystynyt olemaan iloinen mun puolesta :) ehkä sunkin sisko vaan tarvii vähän aikaa sulatella asiaa ennen kuin pystyy olemaan onnellinen sun puolesta! :)

Julkisesta rintaruokinnasta olen aika samaa mieltä Bumpyn kanssa siitä, että kaikella on rajansa.. Ei oo pakko pullauttaa rintaansa tuosta vaan esille koska se on monesta varmasti tosi vaivaannuttavaa :/ Itse olen ajatellut kehitellä jonkinlaisen imetysponchon/-essun (olen käsityöihminen) jonka saan kätevästä puettua ylleni tilanteen vaatiessa :) Vauvastakin on varmasti kivempi syödä "omassa rauhassa" kuin että monet silmäparit tuijottaa koko ajan :) Saa ja pitääkin tehdä niinkuin itsestä tuntuu mutta pitää muistaa välillä myös ajatella muita! :)

ON: Tänään aamulla kävin poistatuttamassa mun kapselit.. Lääkäri ronkki niitä sit ihan kunnolla ulos ku toinen kapseleista oli menny mihin sattuun, mutta puudutus onneksi piti ja ei sattunut yhtään :) Tänään kp 4 ja vuoto on jo alkanut niuketa joten pian päästää heilutteleen peittoja :p Lääkärin kanssa juttelin ja hän sano että tän keltarauhahormonin pitäis poistua elimistöstä aika pian ja hän ei näe mitään estettä eikö vois tärpätä jo eka kierrosta, koska mun kierrot on ollu niin tasaisia koko tän kapseleiden olo ajan :) Joten luultavasti kiertojen ei pitäis muuttua nyt miksikään :) Tokihan ikinä mikään ei ole varmaa kun hormoneista puhutaan :)

Ihanaa kun plussatuulet on selvästi alkaneet puhalteleen tän ketjun naisille! <3 Pysyköön plussatuulet tasaisina jotta kaikista meistä tulis ens vuonna pienen nyytin kantajia <3
 
bumpy: kiitos tästä vastauksesta. Nyt kun mä pääsin ihan kunnolla asiaa tutkiskelemaan niin olo on vähän tyhmä. Mä oon aika varma että se mun niin hätäilemä patti onkin kohdun suun reuna eli se tuntuu sellaisena :D Mä oon vähän uus näissä näin syvissä itsetutkiskeluissa, joten sallittakoon tämä nolo moka :D
Peruis vaikka huomenna sen lääkärin :D olo on vähän typerä, mutta huojentunut :)
 
  • Tykkää
Reactions: bumpy
Hei naiset, mä oon nyt niin pohjamudissa ettei oo energiaa kommentoida teidän muiden juttuja vaikka jokaisen viestin olenkin lukenut ja päivittäin täällä käynyt. Mä oon nimittäin vaan niin kypsä tähän uuden kierron odotteluun, että oon superkateellinen teille muille, joiden kierrossa on ees jotain tolkkua ja saatte raskautumista yrittää koko ajan. Mulla on nyt kohta 90pvää kestäny tää kierto, 10pvän terolut-kuurin loppumisesta on nyt 10 pvää aikaa eikä niitä menkkoja vaan näy. Mitä mun oikein pitäis tehdä? Kuinka kauan kannattaa odottaa ja missä kohtaa pitäis taas soittaa gynelle? Määrätäänkö tällaisessa tilanteessa vahvempi terokuuri vai mitkä on vaihtoehdot? Tää on vaan niin perseestä ja oon nyt ihan katkeroitunut. Tiedän parin kaverin aloittavan tahoillaan yrittämisen lähikuukausina ja sekös lisää vitutusta kun pelkään pahoin, että tärppäävät varmaan ennen kuin mun kiertoon saadaan edes tolkkua ja itsellä tää yritys aloitettu kuitenkin jo syksyllä. Takana siis neljä yrityskiertoa kp24, 33, 39 ja 48 ja nyt tää viides kierto, jossa ei olla yritetty eikä tarkoitus ollutkaan niin on kestäny ikuisuuden. Nyt oikeesti joku hokkuspokkus jostain, mä haluun ne kirotut menkat tänne ja sen säännöllisen kierron kostain. Prkl. :( Ja anteeksi kamala tilitykseni. Oon vaan aika rikki.
 

Yhteistyössä