Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
annikaeveliina mä nään kans selvän viivan. Mä nyt näen viivoja tänään kaikkialla. :)

Pelko on ihan hirveä. Mä testasin vielä ovistikulla, että jos mulla onkin vaan lh-huippu...mutta eipä ollutkaan. Joo aika vahva viiva, mut ei lähelläkään plussaa.

Niin ja oon tosi pahoillani tästä kuvasaastutuksesta. Pakko laittaa vielä illan testi. Ihan kun olis jopa vahvempi ku aamunen....:ashamed:
2min testauksesta - Aijaa.com
Testiajan jälkeen - Aijaa.com
Kuivat - Aijaa.com

Mä oon kyl ihan äimänä täällä. Mies koittaa saada mua taas maahan, että ei tulis sit niin kauhiaa pettymystä...tottahan sekin.

• Tykkää
Reactions: iloksi ja MiNalo
Rakkaat himotestaaja-tuttavani, tässä teille kysymys...
Löysin kaapinperukoilta ovulaatiotestiliuskoja ja päätin leikilläni testata miten se reagoi kehossani olevaan raskaushormooniin.
Viivat olivat vähintäänkin yhtä vahvat ja ellen ihan väärin nähnyt niin testiviiva oli jopa voimakkaampi kuin se kontrolliviiva.
Miten tuo pitäisi tulkita?

Nyt tosin vuodan verta varsin ikävästi ja mooniskivut kiusaa joten pahinta pelkään :'(...

Kiitos mymosa :). Muistit oikein, kaksi alkiota saatiin kyytiin 12.5.
Katsotaan mitä cb:n testi huomisaamuna kertoo. Sen tuloksen ilmoitan klinikallemme ja aion myös kysellä tästä vuodosta ja kivuista, on meinaan aika pelottavaa kun ei tiedä mitä kehossa tapahtuu ja että onko toivoa vai ei :(...

Heilanga Luulisin että ovistestiin saat vahvaa viivaa raskaudesta johtuen sit kun hormoonia erittyy vähän enempi... näin siis luulen asian olevan :). Malttia muru, malttia:heart:

Heilanga Mun veikkaus kallistuu vahvasti kans siihen että hormonia vielä niin vähän ovistestiin. Miusta pääasia on että sun viiva on niin selvä ja vahvistunut että älä sä ressaa ovistestillä =)

Unohdin kommentoida Mullinmallin kuvaa.. kyllä on selvä viiva. Nyt teillä keimlä pc haamua noin, jos ei olekkaan kyse raskaudesta niin en osta ikinä niitä enää ite.

Omaa napaa kans hieman. . Se aamuinen alamahan polte loppui hiljalleen pois sen limavuodon jälkeen. Tissit on kipeet. Olin uimassa lasten kaa ja patjalla makasin niin koski pirusti. Tuolta kainaloista sivuille kipeet. En muista edellis kierroista. Sit kun kotiuduin reissun päältä ni piti lievittää viekkareita ja huvikseen kusasin perhosen.. sain siihen hyvin hennon haamun. Mutta samanmoinen lie tullu jäätelötikkuunkin.

Nyt jännäämääm leijonia. Aamulla teidän testejä =)

Viimeksi muokattu:
No höh! clearbluen testi väittää edelleen näin: raskaana 1-2.
Eikös sen pitäis näyttää jo 2-3? Siis mikäli raskaus olisi normisti edennyt?
Kohtalainen verenvuoto jatkuu ja tänään olis rv 4+3...
Taitaapi olla meneillään varhainen keskenmeno :(.

Fenix oletko testaillut millään tikkutesteillä, joihin siis tulee ihan viivat? Niistä voisit ainakin saada selville että onko viiva tummunut? Digin viivat ei merkkaa mitään. Mulla oli tuossa useempi diig, ja huvikseen tsekkasin millaisia viivoja niihin tulee, ja ei mitään logiikkaa (ainakaan mun silmiiin), joten en vaivautunut niitä sitten sen enempää tutkimaan. Mulla tosin tuli 2-3 melko aikaisin, mutta se 3+ vasta eilen, eli 8 päivää kesti nousu 2-3:sta 3+:aan. Joten voi tuo ihan oikein sulla siis näyttää. Toivotaan parasta! :)

Täällä aamulla testattu taas. Mun silmiin viiva on vahvistunut. :) Laitan kuvaa sitten illalla. Voi kunpa se pysyis kyydissä.
Menkkamaisia juilimisia on, mutta ei vuotoa...tosin nyt on vast dpo10 ja mullahan normi luteaalivaihe on se 12pv.

Kp 50, tänään ei oo testeihin juur mitään tullu :( tai no, pc liuska antaa kyllä jotain heti testiajalla ja kuivana näyttää siltä että olis ihan inan vahvistunut,mutta puikko sit taas ei anna juur mitään.. huoh.. mä jo eilen uskalsin vähän alkaa toivoa,mut näköjään sitä sit aina vaan putoo korkeelta.. rinnat särkee ja paha olo, väsyttää ja närästää. Alkais nyt edes ne menkat. Mulla on taas niin tyhjä olo ja varmasti mieskin pettyy kun sekin vähän jo on innostunut et josko kuitenkin..
Heilangan kuvaa odotellessa :)

Osaiskohan joku täällä kertoa miten tulkita, kun ovistestit näyttäny plussaa 29.4. (kp 15) - 1.5. (kp 17), 13.5. (kp 4) - 17.5. (kp 8) ja 22.5. (kp 14). Eli joka kerta kun olen testannut. Samaan aikaan raskaustesti näyttänyt haaleaa plussaa 18.5. lähtien. Ovistestin viiva tosi tummana kaiken aikaa, raskaustestin viiva haaleana kaiken aikaa.

Heips! tätä ketjua olen seuraillut ja täällä kun on ollut joskus puhetta siitä näyttääkö ovulaatiotesti raskauden niin tänne ajattelin tällasen kuvasaasteen laittaa :)

ovistesti rv5+0 testiajalla - Aijaa.com

Ikinä ei oo ovulaation aikanakaan noin järkyttävän tumma ollut testiviiva!

Halusin koittaa, kun oli kaappiin jäänyt ovistikkuja ja kun on edelleen niin epätodellinen olo. :)

Tietty teitä auttais paremmin jos olis jo aiemmin jollain rv 4 testannut..

• Tykkää
Reactions: iloksi
mymosa
Kuva saldoa.. ylin wondfo 25, keskellä testitukun 10, alla perhosen 25.. Aikamoisia eroja viivoissa.. Katotaan miten lähtee viivat tästä etenee..

Sitten kusasin myös perhosen 25 r-testin testausmielessä ja jonkinlaisen haalean esiäidin sekin näköjään antaa.. höh..

Mymosa Perhosen ovistikuista oon tykänny siks ku ne vahvistuu vasta muutamaa päivää ennen ovista. Muuten just tollasia. Muut taas antaa aina jotain viivaa. Onko nuo perhosen niitä 25mlU aletestejä? Jos nenon niitä niin ite en pystys niihin luottaan kun ne anto sen punasen viivan sillo.. ja eikös muutkin just noi aletikuilla ole turhaa haamunnu? Ne 10mlU tikut haikuttaa ihan päteviltä.

Ja ihanaa Heilanga!

Yhteistyössä