Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti

Kyllä siihen toiseenkin vaan jotain tuli, alussa jo jotain mut tämmöseks meni sit testiajan jälkeen,oli laimee pissa.. mutta molemmissa näyttäs olevan se koko tikku melkein semmonen vääränvärinen, eli niinku väriä olis joka puolella.. silti niissä ne viivat, mutta mahtaako kuitenki olla viallisia? Onko jollain ollu vastaavaa,ja kuis kävi? Kohdunsuu poltti jossaki kohtaa tosi paljon,tai tuntu siis ihan samalta ku sillon kun on pissatulehdus,ja ei saa pissaa tulemaan vaik yrittää :eek: meinas jo iskeä paniikki.. ja jes,mullinmalli ku näet :D sullakin siel jotain.. :)

Annikaeveliinalla näen kyllä jotain. Ja Heilangalla!

Pää hajoaa. Maltoin olla koko päivän testaamatta ja nyt illalla tein apteekin oman. Testiajalla ei mun mielestä mitään, mutta puolen tunnin päästä punertava viiva, ainakin mun silmissä? WP 20140523 006 - Aijaa.com

Tämä siis jo neljäs roskishaamu (2 PC-liuskaa ja 2 Apteekin testiä).

Laskeskelin päiviä ja jos oon kartalla, niin dpo onkin tänään 16, kp 30/~32.

Annikaeveliina Sulla erottuu kyllä pikkuista haamua :) Odotan jännityksellä uutta testiä sulta. Oletko harkinnut digiä? Niillä kuitenkin oma patentoitu mittaus systeemi testissään.

Heilanga Sulla nään myös tuossa hieman testiajan jälkeen kuvassa pikku haamua. Toivottavasti sekin vahvistuu kovasti. :)

Onnittelut plussaajille, ja vahvistumisia haamuille! :)

..täällä elellään Dpo12, ja tänään iltapäivällä testasin Raskauskeijun erittäin herkän liuskan, sekä Raskauskeijun herkän puikon.
Aivan kuin siellä jotain olisi hämärästi näkynyt.. en taas vaan tiedä, onko se vaan se kuuluisa viivanpaikka tms..? "Sen jonkun" sain kuvissa näkyviin, kun lisäilin kontrastia. :D

Erittäin herkkä liuskatesti:
IMG 8268-002 - Aijaa.com

Herkkä puikkotesti:
IMG 8317-001 - Aijaa.com

ps. rinnat ovat vieläkin arat , etenkin nännit !

Millä Dpo: lla teillä on alkanut jotain näkymään.?

Tässä mun tänaamuset testit (kuva otettu testiajan sisällä):

IMG 3729 - Aijaa.com

Käytän nyt vielä noita ovistikkujakin, kun niitä kerran kaapissa on. :D Ja mulla siis jo 16 dpo.

annikaeveliina: Mulla on ollut nyt pari päivää just semmosta "pissatulehduksen" kaltasta tunnetta, että pitää harvakseltaan käydä vessassa, mutta sitten ei tuukkaan hirveesti mitään!

• Tykkää
Reactions: Kengumamma
Plussahan tuo hiliputti, onnittelut ja kasa tarrasukkia! :heart:
Toi alvariinsa pissillä ravaaminen voi ihan hyvin olla myös raskaudesta johtuvaa, mutta kannattaahan sitä käydä näyte antamassa, jos tuntuu pissitulehdukselta. Mutta mulla oli ainakin puhtaasti raskaudesta moinen ihan alussa.

• Tykkää
Reactions: hiliputti
Heippati suloiset himotestaaja-toverini :).
Testasin tänäaamuna taas ja cb: tulos: raskaana 1-2 (eli nyt on rv 4+1).
Nyt on siis pp12 ja mietin että missä vaiheessa tuon cb:n pitäisi alkaa näyttään enemmän viikkoja? Luin että jos tuo cb:n testi antaa tulokseksi 1-2 niin todellisuudessa se vastaa viikkoja 3-4 eli kai se voi pitääkin paikkaansa:heart:.

Eilen olisi kuukautisteni pitänyt alkaa, jos siis normikiertoni mukaisesti päiviä laskee, vaan onneksi tätiä ei ole näkynyt. Tosin taas pelottaa kun tänäaamuna ekaa kertaa tuntuu alavatsalla lieviä kuukautiskipujen kaltaisia kipuja hetkittäin :(.

Seuraava ja se virallinen testipäivä onkin sitten maanantaina, pp14. Eipä tätä elämääni tylsäksi voi kutsua, ei sitten millään :D ! Plussatuulia puhaltelen ihan jokaiselle tähän kuumaan kevätpäivään:whistle:!

Fenix se näyttää raskausviikot hedelmöityshetkestä eteenpäin. Korjatkaa jos olen väärässä. Silloin sulla näyttää ihan oikein :) Onnea :heart:

Hiliputille onnittelut komeasta plussasta :heart:

Annikaeveliina jos saa kysyä, niin kauanko olette yrittäneet? Ellei sulla ole ollut myöhäistä ovulaatiota, niin testinhän pitäisi näyttää olemassa oleva raskaus (jota tietysti toivotaan :heart:) ja siksi lääkärikin oli varmasti noin tyly. Jos tuntuu, että kierrot alkavat venymään, niin kannattaa hakea se Terolut ja syödä hetken aikaa, että se tasottuisi taas normaaleihin uomiin. Noi pitkissä kierroissa menee vain hermot ja turhaa rahaa testeihin. Onko sun painossa tapahtunut muutoksia lähiaikoina? Se voi myös sekoittaa kiertoa, etenkin, jos olet laihtunut.

2,5v yritetty, kierto ollut ihan max 37pvää, nyt siis kp 48.. kyllähän sen kuuluis näkyä,muttei oo mahdotonta ettei vielä näkyis :) eilen kuitenkin niihin pc testeihin viivasta tuli, saas nähdä tuleeko tänään.. paino on ollut samana jo pitkään :) mutta voi olla joku hormoonihäiriökin..

Annikaeveliina, mietin tuota pissanäytettä, että mitenköhän luotettava se on.. Minulta otettiin keskenmenneen raskauden alussa ensin iltapäivällä pissänäyte, josta hoitajat sanoivat, että eivät ole ihan varmoja tuloksesta, mutta tulkitsisivat sen positiiviseksi, kun parin tunnin päästä otetussa verinäytteessä hcg oli jotain 1200 luokkaa. Eli tuolloin kovasti jäin ihmettelemään, et jos hcg kuitenkin oli noinkin korkealla, niin miten se ei pissanäytteessä kunnolla näkynyt.. Sinulla kuitenkin näkyy ihan selkeästi viivasta noissa testeissä. Toivottavasti olisi ihan sitä itseään eikä vaan pitkittynyt kierto.

Hyvä että joku ainakin näkee, tulee aina semmonen olo et yrittää vaan selitellä ja niissä ei oikeesti mitään olis :D tein nyt iltasella uuden, se nyt tuolla vasta kuivuu,mut kyllä siihen vaan hailura viiva tulee. Edes väristä en osaa märässä sanoa, mutta kuivassa se viiva on nimenomaan lilertävä vaikka haalea. Edistystä siihen että aiemmin ollut tyhjiä testejä :D huomenna saa olla testitön päivä,ni josko ylihuomenna olis vahvempaa.. :)
Ja heilangalla tosiaan siellä joku esiäiti näkyy ;)

Annikaeveliina, jos tämä kierto päättyy kuukautisiin, niin suosittelen tutkimuksiin menemistä. En tiedä teidän historiasta, mutta 4 vuoden yrittämisen kokemuksella sanon, ettei kannata yhtään pitkittää. Se syö omaa päänuppia. Toivotaan nyt, että tuo viiva (ensimmäisessä kuvassa näen) vahvistuu. Itse oon tehnyt miljoona raskaustestiä ja pc on näyttänyt kaksi kemiallista sekä yhden raskauden. Yhtäkään väärää plussaa en ole saanut, toisin kuin davidilla, joten pidän sitä luottotestinä :)

Annikaeveliinan haamu edellistä selvempi taas! Heilangallakin näen haaleaa viivaa.

Oon täällä taustalla testaillut negoja, ei mitään oo tullut. Ehkä tämä kierto on edellistä pidempi.

Tänään illalla kuitenkin sain haamun sekä perhoseen että pregcheckiin. Oli vaikeaa saada kuvaan ja perhosessa ei näy kuvassa mitään.

Tässä testiajalla
image - Aijaa.com

Ja tässä kuiva
image - Aijaa.com

Ps. Tuo ruskea testipaketin pinnalla on suklaata, ei paskaa. :D

Viimeksi muokattu:
kp21/28 dpo6 ja jotain pientä havaittavissa esim. rintoja kihelmöi / polttelee :D perjantaina tilasin luottotestejäni innovacon jospa ne tulis ennen kun kierto päättyy niin saisin hiukka testailla :p vaikka vaan ilon vuoksi :LOL:
mutta hei jokaisella haamua näkyy :heart: vahvistumisia :) annikaeveliina: ootko aatellu testata jollain muulla testillä? Sulla nimittäin hailua viivaa näkyy :)

HooKoo, mulla alkoi kans eilen pistellä tissejä!! :D Yleensä ei pistele, ovat vaan arat oviksen jälkeen. Mulla ne oli eka arat, mut nyt niitä on vuorokauden ihmeellisesti nipistellyt ja nännit on koko ajan terhakkaana. Tai no, terhakkaammat ku yleensä, jolloin ne on liiskaantuneet pihaan kiinni. :D

Yhteistyössä