Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
NaksuP: kaikilla ei toimi samat ovistestit. Johtuu siitä että hormonitasot on erit eri ihmisillä. Mulla pc ei näyttäny ovista ollenkaan. David herkät testit täydwllisesti. Osalla menee sit eri päin. Pitää löytää itselle sopivat testit niim homma rokkaa :D
Ja kiitos toooosi kovasti ovisonnitteluista. Kyllä se ovis vaan ihmistä ilostuttaa kummasti :D

Eikä näy:/ must tuntuu, et me ollaa kaikki ihan hulluja:D jos se nyt kertoo vaan alkavista menkoista, noi tikuthan kertoo sen ja sit tietty tulevat ja menevät ovulaatiot ja ripsien huoltopäivät ja kaikki muut, mut ei raskautta.. äh. Ärsyttää vähän;) olis nyt ollu superviiva, mut eiiii..

Moikka!

Ihan mielenkiinnosta kysyn, eli missä vaiheessa aloitatte yleensä tekemään noita raskaustestejä?

Mä oon kyllä nyt tässä kierrossa ollut sellainen hätähousu ja tehnyt ihan liian aikaisin. Ovistestin mukaan kierto nyt 27. Dpo 8 tein testin joka näytti 5min sisään selkeää haamua, joka sitten muuttui negatiiviseksi 15 min päästä ja kuivuessaan muutaman tunnin kuluttua ohueksi siniseksi viivaksi. Seuraavana päivänä testiajan sisään nega mutta selkeä leveä viivainen roskishaamu. Ja tänä aamuna dpo 10 puhdas nega. Clearblue plussalla olen koko ajan testannut. On tässä menkkoihin vielä aikaa mutta kummastuttaa. Luulin et Clearblue ois luotettava.

LilliLotta mustakin ylimmässä on hyvin hyvin haamunen.

Viimeksi muokattu:
Oikeesti? No en sit ole ihan Kierosilmä, jotain mäki siellä luulen näkeväni, mutta veikkaan, että alkavat menkat tekee sen.. usko raskauteen kyllä ropisi. Voi, että ku malttais odottaa edes sinne kun menkat on myöhässä, mutta toisaalta kun kierto on sekalainen, ni sais hamaan tappiin odotella:) haamuja ja plussia ihan kaikille toivon mä.

Siis oikeesti! Lääkäri soitti ne labratulokset, tänään kp 47, ei mitään tulehduksia tms ja raskaustesti virtsasta nega, mut se on kuulemma luotettava ja nyt pitäs odotella menkkoja viel kuukausi ennen ku uudestaan lääkäriin jossei ala.. siis mitä vittua ihan suoraan sanottuna???

Apua, kun te jo täällä onnittelette, kun itse ajattelin olla realisti ja mietin, että "kyllähän tossa jotain hailakkaa näkyy, mutta ei se varmaan mitään meinaa". :D Ja tosiaan kuten KultaSieni sano, niin oli vasta ensimmäinen yk ja oviksen aikoihin meillä oli vain YKSI puuhailukerta, eikä itselläni ole ollut MINKÄÄNLAISIA oireita (paitsi hirveä väsymys, jonka nyt päättelin ehkä johtuvan tästä), joten vähän vaikea tätä on uskoa.
Huomenna joka tapauksessa uusi testi.

Rouva kampiakseli: Mä en uskaltanut tehdä r-testiä tätä päivää ennen, eli nyt on 15 dpo, ja tosiaan ensin tuli tosi hailakka viiva, joka kylläkin sitten tummeni selvästi n. 10 minuutissa.

Voi annikaeveliina, kun kuulostaa tosi turhauttavalta! En osaa sanoa muuta kuin hirveästi voimia odotteluun! :|

Annikaeveliina Miten sä et saa teroja käynnistää ne? Ja miksi ihmeessä ne on noin kamalasti myöhässä? ! Stressihän voi vaikuttaa enkä mä tiiä susta sen kummemmin mutta tällasella nettidiagnosoinnilla ois luullut että sun menkat ois alkanut jos et raskaanaa ole. Olette niin kauan yrittäneet että vois kuvitella että ne isoimmat stressit tärpistä jo historiaa? Ite varmaan turtus ajatukseen että "ei taaskaan" ja osais resstata. . En tiiä. Ei ole kokemusta ja jokainen meistä yksilö. Mutta olen kyllä pahoillani! Kunpa ne menkat alkas sit jos et muka raskaana ole! Halauksia!

Pc:n r-testistä.. luokittelen sen ite kohta rfsu:n kanssa samaan läjään. Mä oon saanu sillä joka kierrossa ihan selviä haamuja ja menkat alakaneet. Miusta se vaan antaa aina jotain. Siksi en noissa ylemmissä kuvissa valitettavasti LilliLotalla näe kunnon haamua :(

NaksuP Tuo mun ovisplussa on pc:n tikulla tehty. Nyt tikutin muutaman päivän kun perhoset loppu ja ekaa kertaa ne ei antanu kun hailua ja sit eile illasta vahvistu ja aamullanplussa. Eli ne toimi oikein. Ja loppuivat sopivasti. Edelleen syytän oudoista kierroista ja oireista imetyshormoneja. Nyt kaikki on niin uutta ja jännää taas :D

Mä en ymmärrä :( ja eipä osannu lääkäri perustella edes miksei pistänyt sitä verinäytettä. Sano vaan et mun olojen perusteella (??!) Vaikuttais et ne sieltä kuitenki alkaa.. paskanmarjat mulla oo minkään sortin menkkaoloja.. enkä sano etteikö ne alkaa vois,mutta enpä mä tosiaan enää näin pitkän yrityksen jälkeen silleen stressaa,ja aina ne on alkanu viim kp 37 vaikka olis ollu stressiäkin.. annetaan nyt tahallaan mennä kiertojen ihan vituiks ni saadaan tästä yrittämisestä vielä vaikeempaa.. meinaa poru tulla ku harmittaa ettei tosissaan oteta,anteeksi avautumiseni :( mutta kiitos tsempeistä ja että ymmärrätte <3

Annikaeveliina

Mulla on ollu kanssa häiriöitä, just tolleen kp 50! alko menkat vaikka syytä häiriöön ei ollu. Nyt *erse on vuotanu jo seitsemättä viikkoa keskenmenon jälkeen ja lääkärissä oli ultrassa ihan normi menkat, eli kaiken pääle menkta. Nyt sitten jos ei lopu niin sitten soitto jälleen lääkärille. Eli molemmat ääripäät koettuna. Ketuttaa kun haluis uuden kierron pääle, pätee varmaan suhunkin!

Voi ei.. voimia ja jaksamisia. Itselläni kans kierrot ihan millasia vaan, voi olla 50pv heittämällä tai jopa 28.. nyt kp34 ja punaista näkyvissä, aika epämääräistä tuo tuhru vielä mut en jaksa nyt kuvitella et olis kiinnittymistä ja plaaplaa, ihan sitä itseään on. Oviksen olin päätelly oikein ja kiukuttaa kun ei nappaa kiinni vaikka kuinka oikeeseen aikaan vehtais.. ja haistakoon noi PC.t paskat.. murr! Parempaa onnea muille ja uutta yritystä vaan.

Joo olishan se kiva uuteen kiertoon päästä jollen raskaana oo.. tosin en oo vielä siinäkään suhteessa toivosta kokonaan luopunut, vaikka onkin tosi epätodennäköistä.. olot kun ei oo lähelläkään menkkaoloja,mutta josko ne sieltä alkais kumminki..

Riiviliden äippä Kyllä tuo minusta on plussa. Tasavahvakin riittää =)

Mä varmaan voin skipata -1 näissä dpo laskuissa.. mä oon aina tuntenut sen irtoamisen ja lämmötki noussut seuraavaan aamuun. Nyt on sellanen olo että Huomenna vois olla jo dpo1. Mulla on se ovis tapahtunut näissä kierroissa missä tikuttanut aamulla plussa niin illan aikana tullu se kauhee vajaan tunnin mittainen kipu ja sen oletan olevan sitä ihtiään. Nyt on poikkeuksellisen kovat kivut ollu ja tänään menny rinnat kipeiks kans. Ois vaa nopeesti ohi!

Nyt näen annikaeveliinalla haamun ihan selvästi, aiemmin en oo nähnyt. Ihanaa, olisipa nyt sitä itteään!!! <3

Mulla päivällä perhonen haamuili ekan kerran, mut loppu kännykästä akku enkä saanut kuvaa testiajalla. Hiukan näkyi sen jälkeenkin. Illaks on pc ja jännään näyttääkö muuta ku kontrollia. :D
Huono kuva päivän tikusta. :(
http://aijaa.com/0t2QQf

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä