neppisnei moikka! mulle kävi just noin ekalla testikierrolla. Olin sitte siinä ihan masentunu että eikö ovulaatiota tapahdukaan ollenkaan
Eli testailin kp9-kp21 ja "paras" tulos oli kp 12 kohdalla tuollainen kuin sinullakin eli en saanut ollenkaan yhtä vahvaa tai vahvempaa viivaa. Tässä kierrossa sitten testailin sekä aamulla että illalla ja sain todella selkeän plussan testiin aamulla kp12. iltapäivän testissä viiva oli jo ihan haalea. Eli mulla ovis näkyy testeissä vain ihan muutaman hassun tunnin eli sulla ovis on varmaan tapahtunut siinä main kun testiin tuli tummin tulos. Tai toinen vaihtoehto tietenkin on että ovis on vasta tuloillaan
Tältä pitäis ihka oikeen plussan näyttää:
20140523 053958 - Aijaa.com
Ja tässä kans hyvä info:
Naisen LH-arvo on huipussaan normaalisti väliltä 15-80miu/ml. Ennen ovulaatiohuippua LH taso on 3-12miu/ml. Tästä voidaan päätellä, että jos käyttää markkinoiden epäherkintä testiä ja hormonitasot ovat matalat, vaikkakin vielä normaaliksi luokiteltavat, ei positiivista tulosta saa. Tämä ongelma ratkeaa yleensä sillä, että testi vaihdetaan herkempään. Vaikka testi ei olisi selkeästi positiivinen (esim. em. syystä) voi ovulaatio silti tapahtua. LH huipun kohdalla hormonin määrä elimistössä on noin 10 kertaistunut normaalista, joten testillä haetaan voimakasta 10 kertaista nousua hormonin määrässä. Tämä voi toisilla naisilla olla vain lähes saman vahvuinen viiva, kuin kontrolliviiva.