Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
tänään dpo7 :D piinapiina :stick: pitää nyt vaa jaksaa venata ens viikkoon :D tissit edelleen tulessa kirjaimellisesti polttaa ja metallin makua havaittavissa suussa :x ja kahvi maistuu pahalle ja paineentunne mahassa.. ääh noh ei oo testejäkää kun en aatellu turhaan aikasin ruveta testailemaan tällä kertaa :headwall: mutta seuraan muitten testejä mieluusti :)

HooKoo Onks ne Innovaconit hyviä testejä? Mä ehdin viime kierrossa niitä tilata mut en testata kun menkat alko.. antaavatko viivanpaikkaa tmv? Ajattelin ne säästää sillai että JOS perhonen antas haamua niin sit vasta teen sellasen. Nehän 25mlU.

Näen myös haamuja teillä taas. Kunpa ne hahvistuisivat!

Mulla on nyt se dpo1.. vaikka varmaan jo 2. Lämmöt oli eilen aamulla jo noussu ja limat loppu jo perjantaina iltapäivällä ku seinään. Ne perjantain kivut oli varmasti sitä irtoomista. Nyt sellanen jomotus/paine alamahalla. Ja tuo turvotus on ihan kamalan kauhee. Voisko johtua juomisesta ja helteestä?

okei, oli pakko laittaa vielä tää viimenen. Nyt saa testailupakkomielle riittä. :)

Annikaeveliina ja Heilanga ihan haalea viiva näkyy teil. Toivottavasti ovat oikeita haamuja!

Muoks. Mullinmallillakin näkyy jotain viivaa. Toivotaan sille vahvistumista!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78 ja nelHM
nelhm: joo mulle ei tee turhia viivanpaikkoja innovaconit siks niistä tykkäänki :)
tilasin kokeilu mieleksi perhosen testejä, vaa onko nuo nyt samanlaisia kumminki kui taavetit eli huonoja :O noh kaikkea pitää kerran kokeilla ;)

Oma napa, kuvattu salamalla, ku vessassa piilossa mieheltä kuvailin :D eli tosi heikosti näkyy.. on siis pc:n puikko,joka ei aiemmin oo antanu ku kuivana jonkun olemattoman viivanpaikan.. eli tässä tää mun testitön päivä meni, kävin kaupassa ja testit oikein hyppäs koriin! Enhän voinu niitä raukkoja sinne jättää.. eli ehtoomalla testailen liuskoilla :)
Heilangalla näkyy hienosti,vahvistumista ja varovaiset onnet <3

• Tykkää
Reactions: Heilanga
Moikka Moi kaikki pitkästä aikaa!

Auttakaa nyt kanssa sisaret minua;))) Kun olis sellainen tilanne, että ovista pukkaa nyt tänään tai siis ovis plussa oli tänä aamuna, ja tietty piti hyödyntää ja huomenna varmistukset....Niin niin......Mulla olis viikon päästä tulossa omat valmitujais juhlat niin uskaltaako siellä sihijuomaa ottaa vaikka olisi tärpännyt...Tai mitä te oootte mieltä? Netistä olen lukenut, että voi ottaa niin pitkään "huoletta" kun menkat pitäs alkaa....... Onko teillä kokemusta?

Heilanga, jopa minun kriittiset silmäni näkevät testissä haamua. Nyt toivotaan, että vahvistuisi!
lilliputti, anna mennä vaan. Siitä ei ole mitään haittaa. Normaalia elämää saa ja pitää elää siihen asti, kunnes testissä näkyy, että olet raskaana. :)

• Tykkää
Reactions: Heilanga
Hei te enemmän testanneet, osaatteko valaista "aloittelijaa" tuosta ovulaation tikuttamisesta vähän. Tämä on mun eka kerta näissä jutuissa! ;)

Eli siis kp 9-10 ovistestissä hailakka, mutta kuitenkin silmällä erottuva viiva, kp 11 vähän kontrolliviivaa haaleampi, mutta selkeä viiva kuitenkin ja nyt tänään kp 12 hailakka, tuskin näkyvä viiva. Eli oliko ovulaatio kp 11? Lakkaako se näkymästä noissa testeissä noin nopeasti? Vai onko mun tikuissa vikaa ja ovulaatio vasta tekemässä tuloaan? :D

testi - Aijaa.com

Tässä mun haamu. Näkyykö mitään. Nyt dpo 12. 2h päiväpissasta tehty. Luulin et clearblue on uskottavampi, mutta nyt meni luotto. Haamu ilmeistyi testiin 1 min päästä pissaamisesta jonka selkeästi näki paljaalla silmällä mutta kuitenkin haalea. oli vielä 15min päästä siinä. SItten lähti vaalenemaan. Ja nyt tunti pissaamisesta se haamuviiva on kadonnut kokonaan ja testi näyttää puhdasta negaa. Mitä ihmettä?? Onko muille käynyt näin. Testasin aiemminkin ja kävi vastaava mutta viiva oli silloin haaleampi kuitenkin nähtävissä. Katosi ja ilmestyi uudestaan roskishaamuna. Seuraava oli negatiivinen ja muuttui roskishaamuksi. Sen jälkeen täysin negatiivinen ilman mitään haamuja ja nyt sit tämä. :headwall:

Viimeksi muokattu:

Tossa tuo pc;n puikko kuivana ja SIINÄ ON VIIVA! Silmiin näkyvä viiva, ilman taustaa näkyvä viiva! Nyt kuivumassa tuol pc;n liuska,johon testiajalla näki että jotain tulee mut on tosi hailuna, ootellaan siis että se kuivuu (haha,oikeaoppista!) Ja ei oo ainakaan mulla mullinmalli noin käynyt :eek:

mymosa
Nelhm mullahan ruli tollanen klöntti heti viime kierrossa kun clomit loppui.. en oikein tiiä mitä oli kun täälläkin kysyin. Sulla kuitenkin ollut jo ovis mulla siinä kierrossa ei ollut.
Netisä oli että toisilla tulee tollasta ennen ovista.

Neppis jos viiva ei ole tasavahva kontrollin kanssa niin ei ole ovis+. Muuten viivat voi heitellä vahvuuksiltaan.

Mä testasin.. perhonen antoi lähes blancon testin ja wondfo taas ihan näkyvän viivan.. aika jännä kun vahvuus sama 25.

RouvaKampiakselille oli pakko tulla kommentoimaan ihan täältä kaukaa taustalta. Mulle kävi yhdessä hoidossa noin. Mieskin "näki" viivan joka sit haalistui kapeaksi kynänpiirtoa muistuttavaksi viivakai. Hcg oli verikokeessa alle 2 eli täysim nega. Toiv.sulla toi merkkaa plussaa!

neppisnei moikka! mulle kävi just noin ekalla testikierrolla. Olin sitte siinä ihan masentunu että eikö ovulaatiota tapahdukaan ollenkaan :( Eli testailin kp9-kp21 ja "paras" tulos oli kp 12 kohdalla tuollainen kuin sinullakin eli en saanut ollenkaan yhtä vahvaa tai vahvempaa viivaa. Tässä kierrossa sitten testailin sekä aamulla että illalla ja sain todella selkeän plussan testiin aamulla kp12. iltapäivän testissä viiva oli jo ihan haalea. Eli mulla ovis näkyy testeissä vain ihan muutaman hassun tunnin eli sulla ovis on varmaan tapahtunut siinä main kun testiin tuli tummin tulos. Tai toinen vaihtoehto tietenkin on että ovis on vasta tuloillaan :)

Tältä pitäis ihka oikeen plussan näyttää:

20140523 053958 - Aijaa.com

Ja tässä kans hyvä info:

Naisen LH-arvo on huipussaan normaalisti väliltä 15-80miu/ml. Ennen ovulaatiohuippua LH taso on 3-12miu/ml. Tästä voidaan päätellä, että jos käyttää markkinoiden epäherkintä testiä ja hormonitasot ovat matalat, vaikkakin vielä normaaliksi luokiteltavat, ei positiivista tulosta saa. Tämä ongelma ratkeaa yleensä sillä, että testi vaihdetaan herkempään. Vaikka testi ei olisi selkeästi positiivinen (esim. em. syystä) voi ovulaatio silti tapahtua. LH huipun kohdalla hormonin määrä elimistössä on noin 10 kertaistunut normaalista, joten testillä haetaan voimakasta 10 kertaista nousua hormonin määrässä. Tämä voi toisilla naisilla olla vain lähes saman vahvuinen viiva, kuin kontrolliviiva.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä