Mulla on jo usesmman päivän ollut huono olo ja oon ajatellu sen olevan helteestä tai jylläävästä mahataudista.. kuitenkaan se ei lopu. Maha turpoo syö tai ei ja kun syö, tulee huono olo. Aiheuttaako ovis jollakin turvotusta ja tällasta?
Lääkärissä käyty, ei mitään mikä viittais tulehdukseen, huomenna labrat ni katotaan oonko raskaana.. lääkäri sano että sisätutkimuksesta ei näin aikasin voi päätellä mitään mutta sano että josko se olis sit raskaus mikä ne menkat on pois jättäny..
No nyt pitää huomiseen jännittää Annikaeveliinan labroja . Hyvä ettei mitään tulehdukseen viittaavaa. Eiks sisätutkimuksessa näe kohdunsuusta että mikä vaihe kierrosta. . Esim.jos menkat ois alkamassa niin se ois eri näkönen kun raskautuessa? Ehkä se näki siellä jotai mutta ei halua nostatella toiveita ennen labroja?
En tiä sanoo, en tajunnu kysyä ku et tuntuuko se kohtu suurentuneelta ja sano et ei mut ei tässä vaiheessa viel kohtu kasvakkaan niin et sitä tuntis.. inhaa tämmönen odottelu
Mut luulis kyllä et jos se olis siltä näyttäny et menkat olis alkamassa,ni olis kyllä sanonu.. sano vaan et ei mitään vuotoja näy eikä haise tms ni ei oo syytä antibioottia alottaa ja labrat laitetaan koska vaikka oliskin tulehdus ni niitä ei voi alottaa ainakaan jos raskaana on noni,nyt tää mun toiveiden elättely alkaa taas
Moikka. Täällä ennenkin jännäillyt ja nyt taas iskee joku stressiahdistus, jokaiseen tikkuun saan kuviteltua viivan ja nyt on pakko pyytää apua.. onko tässä mitään? Toivottavasti joku jaksaa vilkaista ajatuksella. Olen jokaisen viestin lukenut ja kanssanne myötäelänyt?
Annikaeveliina: veikkaan, että 33/36 kierrot ihan outoja ja ovulaatiosta ei hajuakaan.. mut kotenki ajattelen, et pitäis näkyä jo vahvemmin.. tuntuu että joku harmaa vaan vahvistuu, mutta väristä ei tietoakaan.
Pakko nopeaa tulla päivittämään!! Pc haamuilee selvemmin, jonka päivällä tein. Mulla on kasa testejä tuolla ja dippaan varmaan rfsun ja perhosen illalla. Laitan päivän pc:stä samalla kuvan, kun pääsen koneelle.
LilliLotta: mulle ei kyllä näy...
mullinmallilla näkyy mutta väristä en osaa sanoa.
Kukaa ei varmaan nähny mulla mitn ku ei mitn mainintaa. Dpot tosin pienet ja toive ois ettei tähän elämäntilanteeseen sittenkään.. mut jos niin rakkautta piisaa!
Mulla on ovis.. siis jos ei ole ni on ihme ja siksi se viiva tikussa tänään. Tuli sellaset limat että ei voi erehtyä :O.. ja tulee siis ja alamaha sellanen jännä. Josnei anna ovisplussaa tänäön enää ni aamulla antaa. Uskosin. Eli normikierto ja ovis kp19 kute viimeksikin.
Mullinmalli,hyvin näkyy
Lillilotta,mun pc:t näyttää nyt samalta, mulla kp 46.. :/ mutta silla niin pienet kp:t, ettei paljon tuon enempää vois näkyäkkään
Pakko oli kusasta pc, tai kaks eri pissoista niissä piipahti viiva testiajan aikana, mut kuivuessaan aika olemattomaksi haalistu.. jotain niissä silti kuivanakin on tässä vahvemmasta pissasta tehty
Höh! Jospa ne siitä kaikilla vahvistuis. Mä olen nyt tosi pettyny tohon pc.hen, kun antaa jotain tyhmää viivaa aina, niinku täällä nyt on nähty.. ennen tohon tikkuun sentään oli luottaminen:/ huomenna varmaan uutta tikkua, yhtään kun ei ole kaapissa. Vahvistumisia!