Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Olinpa sitte niin hätähousu että piti jo nyt (kp 23/28-31, DPO 6) tehdä ensimmäinen testi iltapissasta. Joo tiedän, turhan aikaista. Ja oikein tyylipuhdas negahan se sieltä tuli. Jotenkin kamalan pettynyt olo, vaikka tiedän että se voi ehkä vielä muuttua. Jotenkin silti epäilen sitä. Ja niin selvä oviskin oli. Ja muka on ollut oireitakin.. Voih.. ):

PC-testistä minun mielestä se oli aiemmin sellainen, joka ei mitään turhia viivoja tai viivanpaikkoja tai roskishaamuja antanut, mutta nyt näen täällä monissa samanlaisia aavistuksia kuin noissa omissa testeissäni.

Apteekin omaankin tuli nyt viimeksi sitten vielä ihan "kunnolla" (kun on sellaiset silmät, jotka näkee :p ) viivat ja ihan testiajalla jo näin jotain. Kuivumisen jälkeen viivanpaikat tuli "selvästi" näkyviin, mutta niin ne vaan menkat alkoi - vaikkakin vähän myöhässä.

Nyt tilasin ilmeisesti saman merkkisiä kuin Perhosen testit ja toivon, että niillä sitten pärjäilen hetken aikaa. Samalla tilasin ovistestejä. Niitä tulee yhteensä 200 kpl, joten jospa hetken pärjää. :D

Kunhan tästä päästään kierrossa vähän eteenpäin ja testit saapuvat, niin ovistestaus saa alkaa! En malta oikein edes odottaa, että pääsen testaamaan, vaikka se vähän stressaavaa onkin.

Tsemppiä kaikille haamuilijoille! Toivottavasti ne nyt vahvistuu ne viivat!

Kiitos :).En oikeasti vielä uskalla kauheasti ilakoida, meillä kun on takana nyt eka icsi-hoito ja kaksi alkiota tuoresiirrettiin 12.5. ja lapsettomuutta takana 14v (!!!). Tiesimme kyllä että meillä on lapsettomuuteen syy, mutta aina muka oli joku "hyvä" tekosyy olla lähtemättä hoitoihin, todella tyhmää :(.

Nyt mää paijailen massua ja puhun pehmoisia täältä lämpöisen fleecehuovan alta, plussatuulia puhaltelen ihan jokaiselle:heart:.

• Tykkää
Reactions: nelHM
Mä tiedän että on ihan onnetonta laittaa tähän nyt ovisplussakuvaa, mutta kun en oo saanu tikkuun sitä aiemmin niin oon ihan täpinöissäni! Siis viime kierrossa yitin pc liuskoilla eikä mitään, pelkkää ihan hailakkaa viivaa. Nyt käytössä David herkät. Toissapäivänä sain ihan haalean viivan, sitä edellisenä en mitään, eilen melkein kontrolliviivan vahvuisen ja tänään tattadaa....

KP 13/27-31 Ovisplussa

Eiks toi teidänki mielestä oo ihan selvä plussa?

Eilen pupuiltiin miehen kanssa ja mietin et olis ko toinen pupuilu sit huomenna aamulla vai sit tänään illalla. Taidan mennä sen suhteen ihan fiiliksen mukaan :) mieshän lähtee reissuun huomenna aamulla ja pelkäsin viime kierrossa että ovis ei ehdi tulla ja menee hukkaan tää kierto ku mies palaa vasta ke-to. Mut ei tää sit mennykään :cool:

Moikka kaikille!

Kirjoitan nyt ensimmäistä kertaa tälle puolelle, kun ajattelin, että tarvitsen teiltä kokeneimmilta tulkitsemisapua.

miup: Kyllä olen kuullut/lukenut tuosta ovisliuskoilla testaamisesta.

Siksi teinkin tänäaamuna (kp 30, dpo 15) ensin ovistestin (yllä) ja sitten raskaustestin (alempi):

IMG 3726 - Aijaa.com

Ovistikku näyttää aika samanlaista kuin oma ovisplussani testatessa. Mutta mitenkäs tuo r-testi??

Ja KultaSieni: On ihan selkeä plussa! :)

hiliputti kiitos ovisvahvistuksesta :D Mä en oo ikinä sitä saanu tikkuun ,joten nyt piti oikeen teiltä täältä varmistaa etten vaan kuvittele omiani, mut onhan toi ihan selkee :D

Ja suulahan on ihan selkee viiva tossa r-testissäki. Uskaltaisin jopa väittää sun olevan raskaana! Monilla on r-testi ollu paljon hailakampi noilla dpo ja ollu raskaana. Dippaile huomenna uus ja kato onko vahvistunu =)
Tosin kannattaavielä hengitellä ihan rauhassa, jos se ei sit ookaan nii ei tipu kovin korkeelta. Mut tosiaan kyl mä sanoisin et toi on aikas selkee viiva....

Viimeksi muokattu:
KultaSieni: Kiitos itsellesi kommentista! :) Menin sitten reilun 10 minuutin päästä vielä tarkistamaan, niin testiviiva oli muuttunut TODELLA vahvaksi!!! Noh, se olikin sen 10 minuutin jälkeen, kun sitä ei saisi enää analysoida, mutta nyt rupes pikkusen jännittämään! :D Mutta joo, yritän vielä hillitä itseni, ja huomenna uus testi!

Hiliputti Onnea <3

Ja what did I say ;)

Kp19 ja dpo-1 WUHUUUUU! Nyt kun en imetä niin ei ole ollut tässä kierrossa mitää ylimääräistä juilintaa. Oviskivutkin tuntuu alamahalla tosi kovana jomotuksena. Kauheet piinaviikot alkaa. Tää on jotenkin jännempää kun itse ajattelen että mahkut raskauteen ois nyt paremmat kun aiemmin tässä keväällä, juuri siksi että kroppa ns.normitilassa ilman ylimääräisiä hormoneja.

Muoks. Jännä juttu mulla näiden testien kaa. Raskaustesti ennakoi oviksen antamalla päivää ennen viivan. Tänään r-testi oli paljon hailumpi jo.. hyvä että näki. Pitihän se koittaa :D

Viimeksi muokattu:
Onnea taas plussanneille! :) KultaSienie ja NelHM onnea ovisplussasta! NelHM eikös olekin vaan parempia nuo ei niin herkät ovistestit? Ei antanut vääriä plussia, kuten pc. Itselläkin pelihousut repes pc:n kans usein.

Tässä vaikka mun viimenen kuva. Nyt testiajalla pc heti testiviiva kontrollia tummempi. Rfsu selvästi haaleampi, kuten aina.

befuliini älä testaile tuolla rfsu:n testillä. Siihen tulee aina väärä haamuviiva. :/ Ihan surkea testi monessakin mielessä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä