Fenix hieno plussa. jospa siellä on kaikki hyvin kuitenkin :heart:
Annikaeveliina Mä en erota tossa kun sen perinteisen viivanpaikan/haamun, mikä aina tulee, en väriä olleskaan
Heilanga Hienot viivat nuo on :heart:. ja varmasti siitä vahvistuvat. Vielä pienet dpo:t. Ei kaikki saa mitään vielä noilla dpo:lla.
HooKoo Vitsi sulla tärppäs heti. Onnea! Toivotaan, että pieni pysyy nyt kyydissä!!
Mulla dpo3, paitsi olen melko varma että ovis tapahtui ovisplussapäivän iltana.. eli vois olla dpo4 kans
. ei oikeestaan mitään erikoisia oloja.. eilen vähän sivuilta repi ja sillo sunnuntaina tuli se sellanen vanha veri/rusehtava limaklöntti. Mutta mikä ei ole yhtään normaalia normikierrossa, niin mä oon todella märkä! Siis sekstaillessa paikat lotis enemmän kun koskaan oviksenkaan aikana.. mieskin tämän huomioi ja sangen tyytyväinen
. sellanen turpeinen olo tuolta sisältä kans ja kohdunsuu todella erikoisen kova ja pieni :O. Se on sellanen nappula eikä mikään lörttö niin kuin neljän synnytyksen jälkeen vois kuvitella
. Saapahan nähdä kuin käy!? Kauheesti en jouda tässä tästä tärpistä ressaamaan onneksi, mun vauva täyttää huomenna 1v :O:O. On tätä hommaa tässä, kun bileitä järkkäilen. Testejä mulla on odottamassa Innovaconeita muutama ja noita perhoselta tilattuja 10mlU liuskoja jokunen ja pistin vielä parit 25mlU testit tilaukseen raskauskeijulta. Onko niistä kokemuksia? Ainoastaan davidin 10mlU liuskoja sieltä aiemmin tilannut. Olenkin ens viikolla tuon taaperon kanssa kaksin, kun isot lähtee heti kesälaitumelle reissaamaan koulujen loputtua, saan rauhassa testailla täällä
JOS muuten tärppi kävis, laskettu sattus ihan ton kolmannen kaa samoihin. Mut eipäs mennä asioiden edelle. Toivon kyllä kovasti.