Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Seawind: Sullakin näkyy selkeä viiva testissä! Paljon tarrasukkia pikkuiselle! :heart: Mullakin alkuraskaudessa (lähes 10v sitten) oli veristä tuhruvuotoa, joka oli harmitonta. Jokainen on tietysti yksilö, mutta sillai mulla, eli hyvin mallikkaasti kaikki voi silti sujua. Vahvistumista!!

Seawind ja Heilanga molemmilla näkyy selkeästi viivat. :) Ei tarvii ees tihrustaa vaiks on haaleita.

Mullinmallin, jotain hyvin hyvin hentoa siinä näkyy. :) Toivottavasti vahvistuu!

Fenix, suuret pahoittelut. :( :hug:

Täällä testasin tänä aamuna RFSU:n testillä tämmöisen: 20140526 050621 - Aijaa.com

Ehdin jo innostua kunnes luin ihmisten kokemuksia noista testeistä ja tipuin taas korkealta. Pitikin mennä ostamaan noita epäluotettavia. Tietääpähän välttää noita jatkossa. Menkka kipuja täällä. Tänään dpo 13 eli huomenna pitäisi alkaa vuotaminen.

Viimeksi muokattu:
Rouva kampiakseli: Tuo on kyllä jo tosi vahva viiva!! Plussaksi heti kyllä sanoisin! :heart: Minä olen itse testannut viivanpaikkoja. Ne on harmaita, eikä niitä saa kameran kuvaan vangittua sitten millään. Vahvistumista sille ja varovaiset onnittelut! :heart: :)

dpo9 ja viiva vahvistumaan päin :heart: kumpa kestäs nyt kyydissä tällä kertaa.. hittolainen en osaa tänne laittaa kuvia :ashamed: yritin jo äsken.. en saa ees omaan kansioon ladattua.. Miten se tehdään?? auttakee tyhmää :headwall:

Oli pakko ostaa eilen rfsu:ita, näkyy paremmin kuvassa ku tuolla pimeessä vessassa, salamalla otettu.. oireet lisääntyy mut eilen ei pc antanu juur mitään, mahtaako olla niin et jotain yritystä on ollut ja siihen se on sit jåäny..
Nolottaapa pistää omaa testiä kun rouva kampiakselilla selkee plussa samassa testissä, onnea :D

Onnea plussasta kampiakseli! Heilangankin testi on ihan selvä :flower: Vahvistumista! Seawingilläkin oli selvä haamu, toivottavasti seuraava näkyisi testiajalla :heart:

Täällä dpo 8 ja nega. Hitto, kun ärsyttää oma hoppuilu. Seuraavan teen perjantaina.

HooKoo-82 Kuvien lisääminen on helppoa hommaa kun eka tietää mitä tehdä eli tässäpä ohjeet:

1. Avaa selaimella toinen välilehti ja mene osoitteeseen aijaa.com
2. Painikkeesta "selaa..." pääset valitsemaan työasemaltasi/kännykältäsi lisättävän kuvan
3. paina "aloita lataus"
4. kun kuva on latautunut niin kopioi linkki kohdasta "BBCODE1 (keskustelupalstat kuva)"

HooKoo82 menepä sellasille sivuille kuin aijaa, sitten lataat ne kuvat sinne. Tänne saat ne helpoiten kun käytät tota maapallo linkkiä tästä kirjotusjutusta. Siihen sitten se osote ja kuvat o täällä. :)
annikaeveliina mä näen kans haamulaisen sun testissä. :heart:
mullinmallin sitten heti kuvaa kehiin. :)

Dpo11
Täällä eilen ehtoosti kun meni nukkumaan niin repi tuolta vasemmalta alamahasta ihan mukavasti. Se tuntu vähän niinkuin jokin olis puristellu sisältä. Olin varma, et aamul o veret housuis, mut ei ollu.
Nytkin särkee tonne vasemmalle alaselkään. Mä täällä kasvatan kauhukuvia kohdunulkoisesta.:stick:
Muutaman kuvankin voisin laittaa. Apteekin oma ei oo mun mielestä paljoo iltaa vahvempi, mut illalla tuhlattu wonfo oli aamua hieman ehkä vahvempi niin ja ovistesti on eilisestä aamusta vahvistunu. But see for yourself. :)
Wondfot - Aijaa.com
Kuvasaaste2 - Aijaa.com

Eiks toi apteekinoman kuuluis olla jo vahvempi? Mä oon niin sekasin, et ei oo tosikaan. :ashamed:
Muokkasin vielä kuvaa. Eilinen ilta ja tää aamu..ehkä se on vahvistunu.
Muokattu - Aijaa.com

Viimeksi muokattu:
OneStep extraherkällä testillä testailin mielestäni negan, mutta DPO:t voi olla mitä tahansa 10-14 välillä. Eikös se silloin ole nega, jos ei kosteana näy mitään (joskus 5-7min kohdalla)? Väriä nimittäin tuli paljain silmin ja kännykkäkuvankin mukaan, niin että viivankohdan erotti, mutta vasta kun testi oli kunnolla kuiva ja oli varmaan yli 10min mennyt testistä.

Nyt kun yritin tässä tietokoneen ruudulla tihrustaa, niin mitään ei kuvassa näkynyt, joten en kehtaa sitä tänne edes laittaa. Omissa silmissä ja kännyssä on selkeesti parempi resoluutio.... ;D (seliseliseli) Puhukaa mulle nyt järkeä.

MUOKS: Testimerkki korjattu.

Viimeksi muokattu:
:D ! Pullea on vatsanikin! Niin turvoksissa näistä "kuukautisista" tai mitä tämä nyt onkaan ettei kaapista tarpeeksi väljiä housuja meinaa löytyä...
Suonissani virtaa selkeesti masokismia kun rääkkään itseäni tuommoisilla testeillä!
Verikokeiden tuloksista soitin klinikalle aamusta ja silloin ei vielä tuloksia ollut.
Pyysivät soittamaan 13.-14.00 aikaan uudestaan, sit pitäs olla jo jotain kerrottavaa.

Olen tämän päivän töistä pois tämän runsaan vuodon ja kipujen vuoksi. Suurin poissaolonsyy on oikeesti tää jatkuva itkeskely, mutta sitä en toki pomolleni voinut kertoa, hän kun ei meidän hoidoista tiedä mitään...

Fenix hieno plussa. jospa siellä on kaikki hyvin kuitenkin :heart:

Annikaeveliina Mä en erota tossa kun sen perinteisen viivanpaikan/haamun, mikä aina tulee, en väriä olleskaan :(

Heilanga
Hienot viivat nuo on :heart:. ja varmasti siitä vahvistuvat. Vielä pienet dpo:t. Ei kaikki saa mitään vielä noilla dpo:lla.

HooKoo Vitsi sulla tärppäs heti. Onnea! Toivotaan, että pieni pysyy nyt kyydissä!!

Mulla dpo3, paitsi olen melko varma että ovis tapahtui ovisplussapäivän iltana.. eli vois olla dpo4 kans :confused:. ei oikeestaan mitään erikoisia oloja.. eilen vähän sivuilta repi ja sillo sunnuntaina tuli se sellanen vanha veri/rusehtava limaklöntti. Mutta mikä ei ole yhtään normaalia normikierrossa, niin mä oon todella märkä! Siis sekstaillessa paikat lotis enemmän kun koskaan oviksenkaan aikana.. mieskin tämän huomioi ja sangen tyytyväinen :D. sellanen turpeinen olo tuolta sisältä kans ja kohdunsuu todella erikoisen kova ja pieni :O. Se on sellanen nappula eikä mikään lörttö niin kuin neljän synnytyksen jälkeen vois kuvitella :LOL:. Saapahan nähdä kuin käy!? Kauheesti en jouda tässä tästä tärpistä ressaamaan onneksi, mun vauva täyttää huomenna 1v :O:O. On tätä hommaa tässä, kun bileitä järkkäilen. Testejä mulla on odottamassa Innovaconeita muutama ja noita perhoselta tilattuja 10mlU liuskoja jokunen ja pistin vielä parit 25mlU testit tilaukseen raskauskeijulta. Onko niistä kokemuksia? Ainoastaan davidin 10mlU liuskoja sieltä aiemmin tilannut. Olenkin ens viikolla tuon taaperon kanssa kaksin, kun isot lähtee heti kesälaitumelle reissaamaan koulujen loputtua, saan rauhassa testailla täällä :LOL: JOS muuten tärppi kävis, laskettu sattus ihan ton kolmannen kaa samoihin. Mut eipäs mennä asioiden edelle. Toivon kyllä kovasti.

• Tykkää
Reactions: ~SeaWind~
mymosa
Täällä malttamattomana ootellaan Fenixin verikoetuloksia.. Kyllä toi plussa niin vahva on, että aika outoa olisi jos alkuraskauden km olisi. Luulisi, että muuttuisi negaksi hyvinkin pian..

Tuo epätieto on niin kamalaa :(

• Tykkää
Reactions: Fenix-78
Peesaan mymosaa. Mulla sinä km:ssä alkoi viiva haalistumaan ja se haalistuikin sitten todella nopeesti negaksi, ja ennen vuotoa jo, vai olikohan samana päivänä, en muista. verikoekin jo negaa vuodon alettua. Oli siis varhainen km. Että ei kait km.ssa noin vahvaa plussaa voi tulla, varsinkin, kun sulla vissiin vahvistuu viivat koko ajan. Minäkin odotan verikoetuloksia. Tule Fenix heti kertoon!

Yhteistyössä