Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Voi Heilanga miten kauniita viivoja sulla siellä on:heart:.
Lisää, lisää tuollaisia ;)...
Mä voin ainakin luvata kuvia nyt melkein joka aamu kun vihdoinkin opin miten se homma hoidetaan :D ! Tosin haluisin vielä oppia miten kuvia pystyy lähettää kännykästä, ettei aina tarvis räpeltää järkkärin kans :/...

On niin hyvä olo, ihanaa kun voin ihan luvan kanssa todeta olevani raskaana, nautin vielä ainakin hetken tästä onnesta, surraan sitten jos jotain surtavaa on :).

Ajattelin venata sen digin kanssa vk-loppuun. Sit olis 4vk täynnä. :)
Kyllä tää alkaa niin uskomattomalta tuntumaan....kunpa se nyt liimaantuisi kunnolla. :D
Miettisin sitäkin, et aikas vahvat on mun viivaset dpo11 kuitenkin vasta. Olikohan mun ovis sitten jo aikasemmin...noh, ihan sama ku tulos on tämä. :)

• Tykkää
Reactions: Fenix-78
Fenix Se vaikuttaa joillakin onko aamu vai iltapissa. Sitä paitsi sulla oli cb:ssa niin nätti plussa että älä noista nyt välitä! Vaikka tiedän että testaaminen kun on päällä niin sitä ressaa noista vahvuuksista seuraavaks sen plussatestin jälkeen. Halit!

Anteeksi ku tuppaan tuolta lapsettomuuspuolelta mut oon taustalla jännittänyt Fenixin tilannetta.
Yksi ainoa hcg luku ei kerro paljon mutta nousu kertoo (eli tosiaan mitä se on perjantaina) Mulla nousi raskaudessa hcg hitaasti. Pp12 se oli joku 100 (monella jo monta sataa). Viiva oli pp18 päivään saakka tollanen (silloin hcg eeilu 800) ku sun PC testissä (testasin niillä)... silti digi näytti raskaana 2-3. Joten vielä on toivoa. Mun ystävälle siirrettiin 2 alkiota. Toinen muodosti hematooman kohtuun joka vuosi isoilla hyytymillä ja kivuilla ja enemmän ja vähemmän 12 saakka. Vauva syntyi 40+1 :). Jiten vaikka nää sanat ei ehkä lohudta eikä lisää raskauden todennäkösyyttä niin muista että hoitoalkuisissa vuodot on todella yleisiä!! Peukkuja.

SeaWindilla näen haamun! Itse oon saanut tuolla testillä kyllä valitettavasti lähes joka kerta jonkinsortin haamun negakierroissa. :( Ei vissiin kovin luotettava testi, mutta viiva siellä on! :)

Auttaakee! Tein iltapissasta pc:n ja tietty päivän haamun vuoksi odotin näkevinäni siinä jotain. Heti pissan jälkeen siinä joku vilahti ja heti hävisi, mutta sinne värityynyyn jäi hirveä määrä sitä väriainetta. En jaksanut enää päivystää että se lähtis sieltä kulkemaan, kun ei puolessa tunnissa liikkunut ja tungin tikun siihen omaan pussiinsa. Otin sitten pari tuntia tämän jälkeen tikun sieltä pois katsoakseni jäikö se väri siihen ja vasta silloin se lähti liikkeelle ja jäi tahraksi testiin. Kuitenkin näen livenä aika selvästi viivaa sen värikertymän alta, mutta ei tohon varmaan luottakaan voi?

Tässä kuvassa ylhäällä se eka tilanne, jossa se väriaine jumitti siellä alussa ja kaks vimppaa sitten parin tunnin päästä kun otin tikun ulos pussista.

dpo10 kp25/28 ja sofi r-testi nega, korkeintaan viivanpaikan aamupissasta sain näkyviin :ashamed: että höh... vielä ei menetetä toivoa. (km;ta plussasin vasta dpo22)
No mutta nyt on uus tatska :D eilen kävin sen ottamassa vihdoin ja viimein :)

siis eilen illalla tein sofi testin se plussaviiva jäi jumiin vähän niinku mullinmallin testissä siinä oli se plussa ja siitä lähti vaaleanpunainen väriaine kontrollia kohti. Ja tein toisen perään kun aattelin olevan viallinen ja toinen testi teki samanlailla :headwall:
Tän aamun testi oli lommonen mutten nähny siinä kun viivanpaikan.. :stick:..paskat..

Yhteistyössä