Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos teille ihanat:kiss:! Parasta toivotaan ja pahinta pelätään...
Reilu tunti pitäs vielä jaksaa odotella :(.

En näin ensikertalaisena osaa sanoa mitään noista plussista, mutta tuntuu TODELLA oudolta että ainakin viivat vahvistuu (ei se cb:n viikkonäyttöinen kuitenkaan, ainakaan vielä) vaikka vuodan ja kipuilen näin voimakkaasti jo neljättä päivää:O.

Kerron heti kun vastauksia saan:wave:!

Viimeksi muokattu:
mymosa
Mullahan vahvistu hcg vaikka oli km.. mutta olin jo arviolta rv7+2 ja sitten kun kaikki raskausmateriaali oli ulkona niin hcg laski tosi nopeesti alle 5.

Pitää jännätä muiden puolesta, että voisi täksi päiväksi unohtaa huomisen folliultran ees hetkeksi..

Fenix, toivottavasti kaikki on hyvin, ja mainosti voikin olla!

Mulla ei valitettavasti ollut. Huomenna tulee tasan kaksi viikkoa, kun vuoto alkoi. Pidin ensin keskenmenoa varmana, kunnes ihmettelin miksi raskaustestin viivat vain vahvistuivat, ja viikkotestillisen tulos nousi 2-3 -> 3+. Verikokeet kuitenkin kertoi, että hcg oli aivan liian alhainen. Raskaustesti näyttää vieläkin vahvaa plussaa :(.

Inhottavaa kertoa tälläistä, kun katsot kuumeisesti kelloa. Toivon todella, että kaikki on hyvin! <3

Huh! Mulla huomenna hcg mitataan verestä. Todella pitkin hampain kirjotti lähetteen se neuvolan akka, kun ensin kysy lääkäriltä. Sitä ennne sano et odotellaan 3kk ennenku edes suunnitellaan mitään.. onneks lääkäri sille sano.. kumpi vaan tulos on toivottu,koska en jaksa tätä epätietoisuutta kestä! Saa sitten ainakin varmuuden ja voi alkaa odotella menkkoja (ja reklamoimaan testeistä :D) jos on nega.. ja mireelle pahoittelut :(

Mä täällä töissä käyn tiirailemassa, että jokos ne Fenixin tulokset o tullut! Vahva plussahan sulla siellä on. :) Uskon, että olet vuodosta huolimatta vahvasti raskaana! :heart:

Mullinmallin Haamuhan se sulla siellä! Hienoa!

On tää semmosta jännitysnäytelmää, että ei oo tosikaan. :)

Hei vielä, mulla on kauhea painontunne alavatsalla vasemmalla puolella. Voiko ovis tulla, vaikka hcg on vielä koholla? Siltä se meinaan tuntuu, ja ovislaskurin mukaan, jos km katsottaisiin kp 1:ksi, olisi mulla ovis huomenna :D. Hui!!

Fenixille isot tsempit! <3 Voisko kuitenkin olla alkuraskauden vuotoa. Voi olisipa. Odottelen täällä sun uutisia.

Päiväpissasta aamuista vahvempi. Alko hiukka jännittämään. Alaselkää vihloo ja nyt on tissit kipeät. Eilen illalla pisteli tosi kovin keskelle alavatsaa.
Tässä 10min, 20min ja 30min

Muoks. Kuivana yllä aamun ja alla päivän. :)

http://aijaa.com/Ruu5Ie

Viimeksi muokattu:
Mullinmalli Kyllä siellä jotain todella hentoa näkyy. Erona aiemiin on se että se haolura on tasapaksu kontrollin kanssa. Todella haaleesta se mullakin sillo aloitti. Mut kyl sen himotedtaajana tietää millo on tosi kyseessä. Kyllä sitä on nii tuhat tikkua tiirannut että jos yhtää alkaa pumppu hakkaamaan niin ;)

Heartlove Mä en näe mitään, pimeä kuva :(

Omanapaista nyt.. mulla nous semisti nyt toiveet kun ip:llä alkoi pistämään vasemmalle alas tosi kovaa, pienen hetken oli ihan viiltävää ja nyt enää repii välillä jännästi. Sen kovimman kivun jälkeen tuli älytön satsi kellertävää limaa.. vähön kun ovislimaa mut ei kirkasta. Kiinnittymistä? Oi ku ois!!! Limasena mulla on kiinnittymisvuoto aiemmissa raskauksissa tullut..

Noniin! Viitearvojen ollessa 120-580 oli mun hcg-lukemat 176 (eilen).
Tämä tarkoittaa sitä että toistaiseksi voin sanoa olevani raskaana:heart:.
Lukemat ei päätä huimaa mutta kaikki on vielä mahdollista.
Kävin äsken kaupassa hakemassa niitä pregchekin liuskoja peräti 6kpl, joten joka-aamuiset kotitutkimukset jatkuu :).

Niin ja seuraava hcg-labra mulla on perjantaina, se kertoo sitten sen lopullisen tuloksen tämän alkaneen raskauden tilasta.

Ällötys-varoitus: luget ei meinaa runsaan vuodon vuoksi pysyä sisällä niin sain luvan ottaa ne suun kautta tai peräaukon kautta:x... YÄKHYI! Mutta suun kautta aion ottaa ne nyt sillä näin voin maksimoida niiden tehon tässä tilanteessani.

Anteeksi että jouduitte odottelemaan näitä tuloksiani:ashamed:...

Yhteistyössä