Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa
mymosa? joko sä sait jotain uutisia vai miksi haluat vapaaehtoisesti "yhtyä kanssani" epätietoisuuden syviin syövereihin :D ?
Joo, kun se perhanan neuvolan gyne mulle niin painotti, että varaat ajan kp9-11, noh, tää päivä on kp9 ja ens maanantai ois ollut jo kp14.. Tämänkin ajan sain äitiys- ja naistentautien polin puolelle.. Siellä Gyne oli ensimmäisenä, että näin aikasin on kyllä vähän turhan kanssa ultrata. Ja niin olikin..

Tulos, oikealla 9mm ja vasemmalla 11mm isoimmat follit.. voi olla että kasvaa, voi olla ettei kasva.. :(
Sain kuitenkin progesteronikokeen 2vkon päähän. Sinne sitten ootellaan..
Ois vaan pitänyt taaskin kuunnella itteensä ja varata ultra vastoin lääkäriä vasta ens viikolle.

Hei kysyn nyt täälläkin. Yritän kartottaa kiertoa imetyksen myllerryksessä. Oon tkuttanu ovista ja yleensä saan haaluja viivoja. Sit yks pv se haalulta näyttäny oli kuivuttuaan yhtä tumma ku kontrolli. Onko se siis silti nega?? Muut on pysynyt haaluina kuivuttuaankin. Lämmöt ei nouse jote ilm.ovista ei tuu?? Sori virheet. .Kirjoitan kännyllä.
muoks kierto kuitenkin toimii ja on normi 26-29pv

Viimeksi muokattu:
mymosa
Ja toi perhanan wondfokin antaa taas näitä.. joo pco tän tekee eikä toi oo ees plussa, mutta ärsyttää silti. Kun tänään ärsyttää kaik-ki.

Noh, laskin että jos folli kasvaa 2mm vrk niin kp 14 pitäis olla n.20mm folli ja ovis käsillä.

befuliini eikös tuo jo lasketa kunnon haamuksi. :heart:
fenixmä kyllä niin toivon, että perjantaina saat kuulla hcg:n nousseen. :)

Mähän täällä taas pessimistinä olen varma, että kesken menee. Mä oon niin pökö, että jos se viiva ei heti ala ilmestyä siihen testiin kun oon sen kastanu niin hermostun jo totaalisesti. :D
Jotenkin silti, mulla on sellainen tunne, että tämä kappale irtoaa just. Sellainen samanlainen tunne mulla oli sillon kun epäilin, että oisko sitä kuitenkin tärpännyt. Intuitio vai mikä lie tää on. Jotenkin sitä vaan tietää.. :(

Tein siis taas läjän testejä. :D mammaksi herkän ja apteekin oman. Mammaksi testeistä huomaa ehkä parhaiten, että hcg on noussut joka toinen päivä. Ehkä mä sit huomenna saisin taas vahvempia viivasia. Sitä digiä en kerinnytkään hakemaan kun kaupassa meni niin pirun kauan.
Apteekin oma oli outo tälläkertaa. Ei meinannut se väri lähteä nousemaan sieltä lainkaan...toivon, että siksi viiva on haaleampi kuin eilen illal. Jos siin olis joku vika. :D [URL=http://aijaa.com/Vim5lT]
[IMG]http://i6.aijaa.com/t/00461/13296652.t.jpg[/URL][/IMG]

[/URL][/IMG]
Laitan vielä noi ovistestien tuloksetkin. :) anteeksi taas tää kuvasaastutus. Alin on uusin.
[/URL][/IMG]

Heilangalla aivan ihania viivasia!!! <3 Oon tosi onnellinen sun puolesta!! :)

Seawindille onnentoivotuksia myös!

Omanapainen kuvasaastutus tulossa. Mulla ei haamu vahvistu. Paskalla kännykkäkameralla koitan saada noista jotakin lähiotoksia ja mössöks menee. Ärsyttää. Täällä kotona kuitenkin näen noissa haaleaa viivaa, mutta se ei siis eilisestä ole muuttunut miksikään.

Tämä on päivän tikku, heti-vartti-kuiva:

Ja tämä illasta sama juttu, paitsi alin on 30min kohilta kun ei ole vielä kuiva.

Kuivahko

Päivän testi näkyi kuivana paljaalle silmälle aika hyvin.
Miksiköhän mä haamuilen aina??

Viimeksi muokattu:
Tein huvikseen ovis testin (2tunnin pidätyksestä) ja kontrolliviivaa vahvempi viiva kyllä tuli :D oon niitä frsu:n ovistestejä käyttäny :) Että kaitpa se jotain meinais tai sitten ei :stick: ..
Noh mulla digi r-testi oottamassa menkkojen alkupäivälle että sen teen sitten kun sen aika on :D

befuliini Kyllä tuo minustakin on jo plussahaamu. Varovainen onnittelu =)

Heilanga Ihania viivasia sulla. Eiköhän siel ole kaikki hyvin. Noilla dpo:lla noi on miusta hienoja viivoja jo!

Mullinmallilla näen kans haamun =).

HooKoo Mulla on kans nyt noita rfsu:n ovistestejä. . Jos sulla kontrollia vahvempi niin luulen kyllä että merkkais muuta kuin menkkoja.
Tein itekin äsken ja vahvistunut on . Ja ne perhosen erittäin herkät nyt haamuaa.. ja siinä Innovaconissakin oli toooodella hailu haamu pöovällä.. en tiiä välittykö se kuvaan asti kun kukaan ei ole kommentoinut. Sähän niitä oot käyttänyt.. eikös se sun kokemus ollut että ei ole turhia antanut?

Mulla vaan pienet dpo:t haamuiluun.. siksi mietinkin kun r-testi haamus ekaa kertaa jo pari päivää ennen ovisplussaa.. oisko se ovis voinu olla aiemmin?? Ja nyt tää pölö alotti nää testailut taas aivan liian aikaisin niin pakkohan se on jatkaa taas loppuun asti.. tulisps kunnon plussa eikä menkat!

http://aijaa.com/xDRfMy tossa vielä tuo ovistesti. (Kunhan nyt jotain taas pääsee saastuttaan :D )

Viimeksi muokattu:
No tosiaan nyt on joku haamuviivaputki päällä ja ihania plussia tullut myös!! <3

Jännittää huominen aamu. Se on aika informatiivinen, koska jos olen raskaana, pitäis noiden oikeesti olla sitten jo hiukan paremmin nähtävissä noi haamut. Hiukan se on ehkä vahvistunut, mutta vois mennä minusta vielä vaikka viivanpaikastakin, kun on niin haalea, ettei taho kunnolla kameraan saada.

Palaan aamulla asiaan! Hyvää yötä himotestaajille! :)

mymosa
Pitää katkerana ja kateellisena katella toisten plussatikkuja.. näyttävät hyvälle..

Itteä vituttaa tehä noita ovistestejä turhaan mutta mitäs ostin vkp-testejä.. eivät säily syksyyn.

Onnea befuliini :)

nelHM: No mulle ne innovaconit ei mitään ylimäärästä viivaa oo antanut ei niinku turhia viivoja/haamuja. että kaitpa ne ihan hyviä testejä on :D

OMANAPA: Mä muutes eilen ennen yöpuulle menoa tein innovaconin ja tuli testiajalla haalea+ silmillä (ilman siristystä) katottava viiva :LOL: aamulla katoin sitä niin kuivunu violetti toinen viiva siinä on :D että jospasittenkinjotain tapahtuu... Tänään testailut saa jäädä ja huomenna haen pc liuskoja/puikkoja kaupasta.

muoks. tänään siis dpo11 ja kp26/28

Viimeksi muokattu:
Befuliinille onnea!! <3

Mun aamutikku oli lähes blanko. :( Kävin yöllä vessassa eikä pidätysaika testiin ollut kovin pitkä, mut kyllä toi jo suuntaa antaa varsinkin kun eilen ja edellispäivänä tuli vaaleat viivat. Voi olla, että päivällä vielä koitan kun edellisinäkin päivinä iltapäivän testissä selvempi viiva.

Testiajalla
Kp20/22-28

Viimeksi muokattu:
Tein kaapin pohjalta viimeisen cb:n viikkonäyttöisen digin eilen joka näytti edelleen sitä samaa: raskaana 1-2.
Minusta tuo viiva on vaan niin selkeesti haalistunu eilisaamun tulokseen verrattuna... No en tiedä.

Onko sillä muuten jotain merkitystä jos se testiliuska uppoaa syvemmälle pissaan kuin se viiva minkä yli ei saisi mennä? Mä siis pissin aina semmoseen kuppiin johon sit upotan liuskan/testin määrättyjen sekuntien ajaksi...

Yhteistyössä