Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Uus käyttis puhelimessa niin en osaa linkittää kuvia hyvin vielä.. kommentoin eka ja sit lisään kuvat.. yksitellen varmaan.

Befuliini Hieno viiva. Ihanaa! !

Fenix Toivottavasti kaikki ois hyvin. Oisko mahdollista että toinen alkio menee kesken ja toinen koittaa siellä sinnitellä ja raskaus jatkuu? Tiedän taoauksen missä oli alkanut kolmosraskaus jossa yksi alkio vuoti pois ja syntyi kaksoset sit =)

HooKoo Mä kyllä luulen että olet raskaana. Ovisplussa ja haamut r testeissä.. toivottavasti vavistuuvat.

Mullinmallin tossa testissä en nyt näe mitään :( Höh!

Omaa napaa.. Tein Raskauskeijun one step 25mlU liuskan.. testiajalla ei paljoa mitään mutta hetken olleena joku haamu siihen tuli. Ovistesti vahvistunut. Koitan nyt räveltää kuvat näistä tänne.. mut yhden kerran meni jo pieleen. Ärsyttävä uus käyttis.

mymosa ja vastaus kysymykseesi: aion tehä myös digin taas jossain vaiheessa, viikonloppuna varmaan. Huomennahan pitäs laskelmien mukaan olla jo rv5 joten josko se jotenkin näkyin digissäkin... tai näkyyhän se mikäli hcg-pitoisuudet nousee.

nelHM: Se one step antaa helposti semmoista värjäytymää testiajan jälkeen vaikka olisi nega, kuten mulla oli nyt. Itse testissäkin sanotaan, että testiajan jälkeen antaa vääriä positiivisia. Sain noita kylkiäisinä joidenkin ovistestitilausten yhteydessä, rahaani en niihin kyllä laittaisi. Tylsä homma, mutta ohjeissakin sanottu tuosta, että elä katso enää testiajan jälkeen :)

Juu niin mä vähän arvelinkin että antaa. Kiitos. Ja eihän mitään testiä sais tulkita testiajan jälkeen. . Ja silti myö täällä kaikki ajankohdat ja tikut katellaan. Ja eihän siinä mitään. Miusta on aina kiva noita kuvia katella.. varsinkin plussatikkuja! Joten puhuria puhaltelen <3

heilanga minunkin mielestä viivasi ovat hyvät jopa paremmat mitä ittelläni tuolloin oli.. :heart: kyl sie taijat olla pieniinpäin :)

Fenix sinullakin on hyvät viivat siel... oikeesti.. mä en edes täysin tasavahvoi saanut pc ja silti todistettavasti masu kasvaa. ja digi mulla nousi viikot kans hitaasti.. :) lähemmäs 6+ sain vast sen 3+ testiin... :)

tsemppiä kaikille naisille jotka painii vuotojen ym kanssa ja onnea kaikille joilla vähäänkin testi näyttää plussaa... täällä ollaan hengessä mukana

• Tykkää
Reactions: Fenix-78
Hei,

Joku ehkä muistaa, kun kävin viime viikolla täällä omanapailemassa ja kerroin 4 roskishaamusta Apteekin omaan sekä Pregcheckin testeihin. Viime lauantaina kuitenkin hanat aukesivat (kp 32/32). Vuoto kesti 4 päivää, normaalin 7 päivän sijasta. Eilen olo oli todella huono, ja edellisestä raskaudesta oli vielä muistissa miltä raskauspahoinvointi ja järjetön väsymys tuntuvat. Epäilykset heräsivät.

Tein piruuttani Pregcheckin, siihen pärähti testiajalla 2 kirkkaanpunaista viivaa ja tänään Cleabluen digitestiin "Raskaana 2-3 viikkoa". Soitin eilen omalle lääkärilleni, joka vaan onnitteli ja vahvisti, että näin ne menkat joskus tulevat raskaudesta huolimatta. En voi uskoa tätä.

Toivon sydämeni pohjasta teille kaikille plussatuulia ja nyt näyttääkin monella haamuilevan, ihan mahtavaa! Muistakaa, ettei mikään ole mahdotonta!! :heart:

Pakko kysyä mielipidettänne, kun minua huolettaa pienen kyydissä pysyminen niin kovasti.. Tänään siis RV 4+1. 2-3 päivää sitten aloin saamaan toosi hailakoita haamuja, joita piti kauan tihrustaa että jotain näkyi. Toissa päivänä hitusen vahvempia haamulaisia mutta edelleen sai tihrustella. Eilen aamulla digiin tuli "raskaana 1-2", ja tänä aamuna tein neljä eri merkkistä testiä, predictor earlyn, mammaksin, apteekin oman, ja pregchekin.

Tässä tämän aamun tulokset;

Predictor early: image - Aijaa.com

Mammaksi: image - Aijaa.com

Apteekin oma: image - Aijaa.com

Pregchek: image - Aijaa.com

Mitä mieltä olette, onkohan viivat ihan liian haaleita.. Olenkohan sittenkään raskaana. Jos jokin on yrittänyt kiinnittyä muttei ole onnistunut? Pelottaa ja huolettaa! Oireita on, mutta ei vuotoja. Tänään siis DPO 13.

Viimeksi muokattu:
Seawind Hyvät on viivat sulla. Älä hätäile. Ja pääasia että on vahvistumaan päin. Varmasti olet raskaana! Toi taitaa olla se Apteq testi. . Se vihree? Apteekin oma on sininen ;). Mutta kaikissa hieno viiva. <3

Mymosa Mun kokemus perhosen ovistesteistä se että kun jotain alkaa näkymään niin siitä se alkaa sillo vahvistumaankin päivä päivältä plussaksi. Se antaa tosi heikkoa/ei mitään yleensä muulloin. Plussa kun tullut niillä se testiviiva on piirtynyt saman tein kun väri on noussut tikussa.. eli ennen kontrollia. Ja sillo ne viivat* on molemmat punertavia kun miusta se näyttää muulloin harmahtavalta. Toivotaan nyt että sä sen plussan siihen saat!

Mussukka Onpas iso heitto noissa testeissä. :O Onko alin pc vain wondfo?

Viimeksi muokattu:
Mussukka Niin ne toimii eri ihmisillä erilailla. Miulle tuo pc aina antanut vahvaa viivaa.. no paitsi nyt tässä kierrossa kun imetys jäänyt reilu kk sitten jo pois. MMikähän ton pc:n herkkyys on? Entäs rfsu:n ovistestin. . Tietoa kellään? Perhonen on muistaakseni 20mlU.

HooKoo Mie en Lumioista tiiä mut koitahan saada sitä kuvaa tulee :D. Minua kiinnostaa Innovacon haamut ja kaiki kokemukset. . Koska mä en niitä googlettamalla löytänyt yhtään :O. Mun kaveri ja jopa toi mun rakas puusilmä mieskii näki siinä mun Innovaconissa hennon haamun.. kiva ois nähdä sun, millainen on selvä haamu jo =)

Yhteistyössä