Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

• Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
nelhm: mä en osaa laittaa kuvaa puhelimella ja kamera totaallisen mäsänä kerkesin siihen sen akun ostaa, muttei se toiminukkaan :| hittolainen oisin laittanu kuvan mun plussa r-testistäni (jonka tein 00.30-01.00 yöllä) siis se innovacon ja tänään tehty 2 rfsun ovis plussatestiä :D

seawind ei se alkion kiinnittyminen ja sitä kautta hgc:n nousu riipu edellisten kuukautisten alkamisesta vaan ovulaation ajankohdasta. Turha siis murehtia viivojen vahvistumista menkoista laskettujen raskausviikkojen perusteella, vaikka neuvolassa niin lasketaankin =)

seawind: Joo, kuukautisista ne neuvolassa lasketaan (IMHO ihan älytön juttu sinänsä), mutta todellisuudessahan raskaus alkaa vasta hedelmöittymisestä, jolloin tuo DPO-laskenta on tarkempi, kun miettii milloin kannattaa testata. Eihän sitä raskaushormonia voi alkaa edes erittyä kuin kiinnittymisen jälkeen eli 5-8 päivää hedelmöittymisestä. Mä sain kuopuksesta 14 DPO tollasen hailakan plussan kun sulla on jo nyt :) Ja sillon oli kp 42 eli viikot olis mekoista laskien jotain ihan muuta. Ei niitä rv:tä kannata tässä vaiheessa miettiä, jos on paikallistanut oviksen aiemmaksi tai myöhemmäksi kuin kp14, koska se neuvolan rv-laskenta menee tasan hypoteettisen 28 päivän kierron mukaan. Mitä mulla ja aika monella muullakaan ei tasan ole. Ne rv:t selviää sitten ultrissa myöhemmin. Hyvältä näyttää siis sulla!

Käkkärä kää.

Menkkoja odottelin alkavaksi tänään ja viimeistään huomenna eli about pari viikkoa sitten oli jotain ovisoireita. Pari päivää sitten testasin omasta mielestäni negan, jotain väriä oli erotettavissa, mutta vasta testiajan ulkopuolella. Se enteili nyt kuitenkin tuota :) Huhhuh.

Muoks: Tuossa siis kolmen tunnin pidätys, iltapissa. Kaks päivää sitten aamupissa ja extraherkkä testi (tosin se One Step -roisko, jolla tulee niitä roskisplussia helposti) eikä oikeen mitään meinannut näkyä.

Viimeksi muokattu:
pippurihäntä onnea! Hieno viiva. Tarrasukkia nyt roppakaupalla mukaan. :)

Mul onkin jo dpo14. En tiiä missä vaiheessa oon laskenut noi ihan pyllylleen. Viimekierrossa dpo14 alkoi menkat.
Tässä kuvat vielä aamun ja nyt illantestistä. :) okei, on se aamunen näköjään vahvistunut. :D sitä on vaan niin vainoharhainen. Anteeks. :ashamed:

Aamuntestit kuivana - Aijaa.com
Illan apteekinomat - Aijaa.com

Illantesti tehty parin tunnin pidätyksestä ja sekin oli melko laimeaa. Eli saakoon tuo viiva anteeksi haaleuttaan. :)
Huomenna teen enää aamulla apteekinoman sitten haen sen digin. Jokohan sitä uskaltais hieman hengähtää....
Onkohan joku jo pystyttänyt helmikuun 2015 ryhmän? Hui! Nyy mä sen sanoin.... Oon mä vaan niin taikauskoinen. :D

Yhteistyössä