Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Moi kaikille..
Kauheeta oma napailuja täältä nytten, mutta auttakaa siskoa mäessä kun ihmetyttää... sain antibioottikuurin pissatulehdukseen ja ajattelin tehdä raskaustestin ennen sen aloittamista ( en tajua MIKSI kun mahdollisuus muutenkin minimalistinen tässä kuussa!! ) ja sain tällaisen heti:

WP 20140530 008 - Aijaa.com
ja nyt kuivana siinä komeilee ihan komia pinkki viiva :O voiko toi pissatulehdus vaikuttaa jotenkin raskaustestin tulokseen?? tyhmä kysymys :ashamed: en usko todeksi ..
 
Napetin ja HooKoo Molemmilla ihan selvät viivat siellä!! Ja kiitos HooKoo tuosta innovacon kuvasta :D. . Mulla siis vielä matkaa tuollaseen mutta tänään oli kyllä himpun selvempi ku toissapäivänä.

Mullinmallilla ihan selvä haamu pc:ssä. Cb edellee mulle outous mutta siinöki n vois pientä haamua olla. =)

Ite tein sellasen paskaks haukutun Raskauskeijun one step 25mlU. . Tuli ihan testiajalla joku viivanpaikka varmaa..
 
Vielä pitää tota napetin pc:tä kommentoida. Tuo pc:n sielunmaailma taas osoittaa sen todeksi, että kun on alussa raskaanaa viiva on heikko mutta kuivuessaan ihan selvä ja tummempi. Jos se ois viivanpaikka/väärä hälytys , mitä antaa tuo myös, niin se ei kuivuessaan muuttus noin selväksi viivaksk. Ihan samalla tavalla mun teki mun ekat viivat kun plussasin viimeksi.
 
mymosa
Mä lopetin tänään greippimehun, kun epäilen sen vievän limat kokonaan.. Ja samalla mietin noita perhosia, että toimiikohan ne mulla yhtä hyvin kuin davidin ovistestit..

wondfo näytti alkuillasta tältä jo.. toki eipä se varmaan mulla mitään merkkaa, kun ovat läpi kierron vahvoja..

katso liitettä 19586
 
mymosa
On vahvistunut, tuolla jossain edellisellä sivulla oli ne muut kuvat.. Laskin, että jos folli kasvaa n.2mm vrk niin maanantaille sattus n.21mm ja niillämain vois irrota, jos tuuri kävis..
 
Heips!

Pakko myöntää, käytin tänään useamman tunnin lukiessani tän ketjun, lähes kokonaan :D Meillä sellainen tilanne, että olemme uusperhe, mulla tytöt 6 ja 9 ja miehellä poika 4 v. Nyt ajatuksissa ja toiveissa vielä yksi lapsi tähän perheeseen. Mirena poistettu 14.5 ja 17.5 alkoi jo menkat. Nyt menossa siis kp 14. Kierron pituudesta ei hajuakaan, vuosia sitten muistaakseni noin 28-30. No, tänään tein lähinnä huvikseni ovistestin kun oletin että eiköhän se ala olla lähellä mutta ööh, haalean haalea viiva.. jotain limoja tänään havaitsin kuitenkin.. kertokaas te kokeneemmat että jos ovis esim meni eilen tai aamulla, haaleneeko se viiva samantien ihan hailukaksi? Vai eikö ovis nyt oo vielä ollut muka..? Ei mun oikeesti pitänyt mitään testailla kun käytännössä ajateltiin et ei nyt vielä yrittämällä yritetä, päinvastoin toivottiin ettei tärppäis heti kun sain just duunipaikan alkaen elokuusta ->toukokuuhun.. mutta löysinkin itseni tilaamasta netistä r-testejä ja prismasta lähti mukaan ovistestit :D

Tätä ketjua on ollut mielenkiintoista lukea ja seurata teidän tilanteita! Nyt hyppään mukaan ja varmaan alan onnessani minäkin kohta kuvailla teille noita tikkuja ja ihmetellä oireita/oireettomuutta :) mutta kivempi olla seurassa pöpi kuin yksin ;)
 
Sandelma Mukaan vain joukkoon kirjavaan :D

Mullinmalli Näkyy taas joku hailura.. mut onks nuo nyt taas niitä pc:n vakiohaamuja vai ihteesä..? Höh sanon minä kans.

Mulla dpo7-8.. eipä mitään testissä. Vois suosiolla odottaa kymppipäivää ja säästää testit siitä ->
 
Hei!

En ehkä hyppää mukaan vakituiseksi (jos nyt huolisittekaan), sen verran randomia on meidän yritys miehen tehdessä töitä ulkomailla, mutta kysyisin onko jollain vastaavaa kokemusta tai tietoa mistä on kyse: Omien laskujeni mukaan nyt on dpo 8 menossa, en testannut koska tosiaan mies muissa maisemissa eikä yritystä tässä kierrossa. Sen sijaan edellisessä kierrossa testasin jne, mutta omien fiilisten ja etenkin normaalisti alkaneiden menkkojen takia en epäile tärppiä. Nyt viikon ajan oon kuitenkin huomannut tavallista poikkeavaa oloa mahassa (luulotauti? :D) ja oikeastaan hetken mielijohteesta kaivoin eilen illalla (tai oikeastaan yöllä) kaapista CB digin ja tulos: "Raskaana 1-2". Hämmästys oli suuri, mutta riemunkiljahdusia ei kuulunut johtuen noista viikoista, jotka eivät siis täsmää (pitäisi olla jotain rv 6-7 eli testiin se 3+). Järkeilin, että ehkäpä pissanpidätystä oli ollut liian lyhyt aika ja päätin mennä nukkumaan ja tehdä aamusta kaapissa olleen viimeisen testin. Se näytti "Ei raskaana". Mitähän ihmettä, osaisko joku valottaa mistä vois olla kyse? Eikö tuon CB digin pitäis olla varmaakin varmempi? Eikä nyt siis olla lähellä ovisaikaakaan...
 
kesäheluna jos sulla on dpo8 niin 1-2 vkoa on ihan oikein digiltä. Se meinaa "viikkoa hedelmöityksestä". Ja kun dpo on vasta 8, niin ihan hyvin voi hiemankin laimeampi pissa sitten antaa tulokseksi "ei raskaana".

Ja joku toinenkin, olikohan Heilanga kyseli kanssa digistä, että jos on dpo14, mutta menkoista laskettuna digin pitäisi näyttää enemmän viikkoja... Digi ei voi mitenkään tietää milloin menkat on alkaneet, eli digi olettaa dpo 14 tarkoittavan rv 4+0, jolloin tulos 1-2 on ihan täsmälleen oikea.

Ja digihän mittaa vain pissan hcg-arvoa, ei oikeasti siis mitään viikkoja, niin joillakin tulos 2-3 tai 3+ tulee tosi nopeaa, jos arvo kohoaa reilusti, ja jollakin näyttää 3+ vasta kun on rv6-7. Ihmisillä kun niin yksilöllistä vauhtia kohoaa se arvo. :)

Mulla digi näytti 2-3 muistaakseni dpo 15 mutta 3+ siitä sitten "vasta" 8 päivän päästä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
NaksuP - Olipas kertakaikkisen asiallinen ja selkeä vastaus :) Jotenkin tosi hyvin selitetty tuo, mitä digin suhteen monesti ihmetellään. Mulla olis kaapissa vielä yks digi, jota olen säästellyt. Vaikka plussasin torstaina CB:llä, niin en ole jotenkin taikauskossani uskaltanut katsoa niitä viikkoja... Just kun siinä raskaushormonitasojen nousussa voi olla tosi paljon heittoa ihan normaalitapauksissakin.

Viimeksi herkinkään raskaustesti ei antanut kontrolliviivan vahvuista plussaa edes 15 DPO ja onneksi lopetin testaamisen siihen, koska kaikki meni kuitenkin tosi hyvin ja LA itseasiassa aikaistui NP-ultrassa.
 
Hei vielä tuohon CB digin testituloksiin: Selitin varmasti hieman epäselvästi tai käytin vääriä "nimikkeitä". Nyt on menossa dpo 8, mutta tässä kierrossa ei ole MITÄÄN mahdollisuuksia, että olisin raskautunut. Mahdollisuus on siis jo edellisestä kierrosta, jonka testatusta ovulaatiosta on aikaa melkein 5 viikkoa. Menkat tässä välissä tulivat ihan normaalisti. Ja nyt siis eilen illalla digi plussa ja aamulla digi nega.
 
Kiitos teille kanssa-piinaileville kaikista kauniista lohdutuksen sanoista kun koimmemenetyksen, vaikkakin varhaisessa vaiheessa mutta selkeä keskenmenohan se oli.

Nyt alkaa olo helpottaan; ei enää kipuja ja vuoto on huomattavasti vähentyny. Mieli on rauhoittunut ja kyynel-varastot tyhjänä. Menetys oli suuri, mutta elämä voittaa.

Maanantaina soittelen vielä klinikallemme ja kyselen miten sitten syksyllä toimimme sen ainokaisen huurunenämme kanssa, millaisella aikataululla.

Hirmuisesti onnenkantamoisia plussanneille ja sellaista toivoville:kiss:!

Mä taustailen ja jännäilen täällä teidän puolesta nyt vähän sivummalla, keskityn toipumiseen, vahvistumiseen ja nauttimaan kesästä :).

Heippati ja kiitos:wave:!
 

Yhteistyössä