Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Fenix, kyllä se pieni teillekin vielä tulee. Nämä kipeät hetket ovat jonain päivänä muistoja vain. Jaksamista, toivottavasti syksyllä saadaan iloisia uutisia!

Mulla oli pc kaapissa ja kun avasin sen, niin siitä puuttui vallan se osa, mihin pitäisi viivojen tulla. Eli roskiin jouti. Tein uudestaan Davidin ja nega oli. Dpo 12, joten eiköhän tämä kierto ollut tässä.
 
one step 25mlU - Aijaa.com
Taas piti sellainen one step tehdä vaikka päätin etten tee ennen dpo10. Tuossa kuvat testiajan alkupuolelta eli (3min about) ja testiajan lopussa. Viivanpaikka taas. Ärsyttäviä testejä. Innovaconeita 2kpl.. ne säästän myöhemmäksi.

Neiti Näpsän äiti Mä sain viime kierrossa vielä selvemmän viivan noilla ja tollasiakin useamman.. menkat alkoivat mutta ehkä oli kemiallinen kun niin moni muukin testi haamus. Eikös tuo ole sulla vahvistunut? =)

Kesäheluna Jännä on tuo sun tilanne :O. Tuuhan kertoo jos vielä plussailet tmv. =). Selkiytymistä tilanteeseesi.

DronttiEdvard älä heitä kirvestä vielä kaivoon!

HooKoo Toivotaan nyt että pysys kyydissä!
 
http://aijaa.com/ELAQVp Toi on 45min kohdalta about.. löytyy samasta linkistä vielä testiajalta 5min kohdilta yks kuva jos selaa niitä.
Mä en haluu pyykinpesuun niin kulutan aikaani muulla tavoin ;):D. Aamulla en saanu oikeestaan mitään tähän tikkuun mutta eilen illasta mielestäni viivanpaikka vähintään. . Ja nyt taas. Millanenhan tällä on oikea haamuplussa? Ja onks nää tällasia rfsu:n kaltaisia vikahaamuja/viivanpaikkoja? Oisko jollai oikeesta haamuplussasta kokemusta ja vaik kuvaa :D? :
 
Viimeksi muokattu:
NelHM: Mä en tiiä, onks tää ihan sama testi kuin sulla mutta extraherkkä (10 yksikköä) One Step

kp 28 märkä


kp28 kuiva testiajan jälkeen (väriä hyvin hyvin vähän erotettavissa paljain silmin ja kännykästä, ajattelin että se on jotain epäpuhtauksista johtuvaa värjäymää vaan)


Sitten uusintamittaus kun menkkoja ei kuulunut kp30 Clearblue herkkä testi päiväpissasta


ja tänään kp32 Clearblue digi päiväpissasta


Vahvistuu kyllä niin railakkaasti, että huhhuh, neljässä päivässä jotakuinkin negasta viidennelle raskausviikolle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
http://aijaa.com/NYBxZ0
Tässä vielä ihan kuivana. Ja lupaan että vika kuva!!
Pippurihäntä Kiitos ja onnea hurrrrjasti =). Samalta näyttää tuo pakkaus mutta mulla vaan 25mlU tuo herkkyys. En tiiä.. aamutestiin ei tullu kuivuttuakaan yhtään mitään.. ei niin mitään. Että onko noissa susia joukossa sit? Joku kyllä lyttäs on än testin ihan kokonaan kun antaa kuivuttuaan viivasta. Mut mä olin näkevinäni kans jotain ihan pientä viivantynkää kyl testiajalla jo. Nyt testi kokonaan kuiva ja siinä se edelleen on. Pitäs malttaa odottaa.. dpo:t pienet. Jos noi nyt antas selkeempää niin sit vasta testaan Innovaconilla.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos joukkoonne hyväksymisestä! Täällähän on taas jänniä tilanteita meneillään! Pippurihännälle paljon onnea!!! :)

Tänään oli omassa o-testissä (pc) tasavahvat viivat vaikka eilen illalla ihan hailukka. Onko se nyt siis ovisplussa jos viivat tasavahvat? Vai pitääkö saada tummempi viiva kuin kontrolliviiva? Yleensä mulla ovis tuntuu tosi selkeesti, kuvittelen tuntevani kun munadolu irtoaa... niin kovat mynasarjan seutuun paikallistuvat kivut ainakin on. No nyt ei viel tuntemuksia mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
neiti Näpsän äiti kyllä siellä testeissä ehkä jotain pilkottaa. :)
neIHM Sulla näen viivanpaikan, mut etkös sä ooki taas ajoissa liikkeellä? :) mulla ainakin tässä kierrossa aluks tuli selkeempiä viivanpaikkoja kun ikuna ennen ja sittenhän siihen alko sitä väriäkin kertymään. Jos sullakin se enteilee plussaa. :)

Enhän mä täältä osaa poissa pysyä. Sitäpaitsi näillä juilimisilla voipi olla, että saan taas kohta teidän kanssa piinailla noita omiakin testejä.
Digi on kyllä outo. Ihan pölö ja ihmisiä hämäävä kapistus. Mulla tosiaan eilen oli vasta se dpo14 jollei 13. Oon noista laskuista aivan sekasin. :D
Jos raaskin niin huomenna vois käydä ostamassa toisen ja ehkä maanantaina kattoa mitä sanoo.
Mä oon nyt testaillu myös noilla ovistesteillä se pitää mieltä vähän rauhallisempena. Ne kun on nyt jo iha kontrolliviivan vahvusia. :D
Mä oon pölö, tiedetään.
 
Heilanga Alkuraskaudessa on iha tyypillistä kovatkin mahakrampit yms.juilinnat. säikäyttäähän ne aina mutta kohtu alkaa kasvamaan heti ja ne kiinnikkeet ym.siellä kans venyy. Eiköhän kaikki ole kunnossa =).
Ja toivottavasti mulla enteilis nuo samaa kun sulla siis. Tänään dpo7/8.. simlon tiistaina oli isot limat ja kovat kivut jonki aikss.. sillo kirjotinki niistä tänne. Oli tosin vaa dpo3/4.. että tuskin se kiinnittymistä pysty olee. Sen jälkeen ei ole limavuotoja ollu :(. R-testihän reagoi ovikseen ennen ku ovisplussa tuli.. että oisko se voinu olla aiemmin nii ois tuo kiinnittyminenkin EHKÄ mahdollista. Aina tää sama arpominen ja aina sama tulos: menkat :(. Täytyy vaa ootella..
 
NelHM: mulla dpo9 tai dpo10 tehty iltapissasta ja sanoin sillo miehelle tässä varmasti joku virhe kun aampäivästä olin tehny negan/viivanpaikan, ja tämän testin tein samana iltana :) Testi one step 25miu:ta.. ootahan kun aijaa pelittäs nii laitan kuvan..
 
mullinmallin mikäs dpo sulla olikaan meneillään? Koitas ny viiva vahvistua siellä! Mää puhaltelen punaista täältä sinne, että saatais sutkin tonne helmikuisiin. :)
neIHM Kiitos, lohduttavista sanoista. :heart: tää on vaan niin vaikeaa, kun ei meinaa oikein todeks uskoa... :)
Mä täällä koitan pidätellä oksua ja istua kun huimailee sen verran paljon. Noh, kivuista johtuen menin tekemään pc:n noh, sehän perkele kerkes säikäyttää oikein kunnolla, ku lähti niin hitaasti tummumaan, et oli sit pakko tuhlata apteekin oman puolikas. :ashamed:
Noh, lähtihän se pc siitä tummumaan, mutta aikaa se otti. Täsä nyt voi kattoa mimmonen ero noilla kahdella testillä o. Dpo15 - Aijaa.com
Apteekin oma on tehty muutama minuutti jäljessä ja se tummu paljo nopeammin.

Mä oon nauranu itteäni, et mä varmaan testailen vielä rv12. Pirulainen kun o koukussa noihin testeihin. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Pippurihäntä
Heilanga mullakin on tänään DPO 15, eikä viiva ole lähellekkään noin tumma. Tuli vähän hätäinen olo, kun nyt näki miten hyvät viivat oot saanut. Mä tein pc:n torstaina ja tänään, viiva ei näkynyt ensimmäiseen minuuttiin ollenkaan, vasta kolmen minuutin kohdalla tihrustaen erotti ja 5min jälkeen näytti tältä:

image - Aijaa.com

Ylhäällä torstain testi ja alhaalla tämänpäiväinen.
 
seawind älä murehdi, toi hcg on tosiaan niin yksilöllistä...
Mulla on sellanen pöllö fiilis, et siellä saattais olla kaks. Meillä kun se on sukuvika, oon syönyt letrotzolia ja mulla on pco.
Luin just mitä varhaisia oireita kahdesta on ja melkein joka kohta osus ja uppos. Esim. Lihaa kohtaan ällötys. Pahemmat krampit ilman vuotoa ja sit noi testiviivat, mut ihan huuhaata noi oireiden juttu on...mut mun fiilis on vaan hassu. :)
 
Heilanga, kysyit dpo:sta. Mun kierto on nyt kp22/22-28 ja koska en oo tikuttanut ovista, en oo siitä varma mut luulin, et nyt ois dpo14. Menkat ei oo kuitenkaan tullut, että kierron vaihtelun vuoksi se voi siis olla mitä tahansa dpo8-14 välillä.

Mulla lähtee järki näiden haamujen kanssa. Testiajalla ei taaskaan juuri mitään, mut testiajan jälkeen tämä:


Muoks. Kontrastilla saa ehkä just ja just näkymään testiajalla.
http://aijaa.com/Nyro1H
 
Viimeksi muokattu:
Mullinmalli Taas näkyy ekassa se haamu. Mulla sellasia tunteita satojen testien jälkeen tässä tän vuoden alusta asti että on jo niin turtunut.. en tiiä lähteekö järki vai menikö se jo ajat sitten :D? Jokseenkaan ei nuo omat haamut heilauta mihinkään. Viime kierrossa sai sydämen paristi tykyttää mut siinäpä se. Mä niin odotan että sais kaksi oikeaa viivaa. Kyllä tässä muuten pitää jo luovuttaa tää harrastus ja keksiä uus.

Sori purkaus.
 
mullinmallin: oisko kumminki kyse kemiallisesta? kun välillä oli selvä haamu paitsi nyt viime aikoina ollu tollaset haaleat sinulla.. tai sitte dpo vielä "liian pienet".

nelHM: aatella että luulin one stepiäni virheelliseks :LOL: miehelleki sillo illalla näytin ja sanoin ettei intoo vielä tää kumminki viallinen testi ja seuraava plussa tuli 29.5. se innovacon :D kaikkee sitä kuvitteleeki kun plussan vihdoinkin sitten saa :stick:
 
Viimeksi muokattu:
MollyS Nyt pistit pahan. Ylemmässähän on ihan pinkki viiva! Etten kyllä sitä pitäs sellasena. Mutta nuo nyt on tuntunu antavan kaikenlaisia porukalle täällä tarkoittamatta mitään. Mut tuo ylempi kyllä melko varmasti vois olla ihteään. Alemmassa en oikein näe mitään. Tekisin kyllä toisen merkkisen testin. Peukut pystyssä sulle että ois raskaus kyseessä <3. Tuukin sit kertoo =)!
 
Dpo8/9. One step oli susi. Oli niin lommolla just se testiviivan kohta että jaksoin vajaa 5min sitä kattoo ja painuin nukkuu takas. Kun heräsin niin ne lommokohdat oli värjääntyneet. Pasha mikä pasha. Pitää ehkä toinen tuhlata viel tänään. Mut ärsyttää pilalla olevat testit.

Nyt jännään Mullinmallin testiä ja ketäs muita olikaan. Kaikkien :D
 

Yhteistyössä