Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti

Tossa nyt testiajalla ja kuivana. Erona eiliseen haamuun/viivanpaikkaan on, että nyt tuo "viiva" on miusta kontrollin vertainen leveydessä eikä ohut suikale. Voinhan mie kuvitella taas kaiken mutta ekaa kertaa alko vähän tykyttelee kun se alkoi siihen muodostumaan. Pittääpä huomenna tehdä taas. Millohan sitä uskaltais tuhlata Innovaconin :D. .
 
Tää on nyt vika. Lupaan ja tää pölö vetäytyy kuvinensa.

Vähän lisäsin kontrastia niin tuli väri paremmin esiin. Viivanpaikkaa en saa kontrastillakaan muokattua värilliseksi. (Elekee kysykö monestiko senki koittanu tehdä)!
 
mymosa
Kp 13.. eilen kramppas oikeaa niin että meinas jalan vetää alta.. ja välillä nipisteli vasemmalta.
Testit vaan negaa.. tänään en oo kyllä vielä testannut.. alkaa toivo mennä. Vaikka ei vielä pitäs..
 
ne|HM , kyllä minäkin näen viivan aivan selvästi, ja väriäkin näyttäis olevan ! Pidän peukkuja! :saint:

Täällä menkat alkoivat 26.5, kestivät 4 päivää ja loppuivat kuin seinään! o_O nyt sitten odotellaan ovista!

Ihana seurata muiden plussailuja, olen niin iloinen teidän puolesta. :)
..en malta odottaa milloin itsekkin saisin testitikkuihin tuollaista jälkeä.. *huokaus*
 
Heilaga murunen Ihan ne ovat miun silmään yhtä vahvoja <3. Kyllä mie ymmärrän sinua. Älä pyytele anteeksi. Juuri näitäkin tunteita varten me täällä ollan =). Anna tulla vain.

Ja ihan mahtavaa jos muutkin näkee sen mun rääpäleen!!

Kännyllä kuvien lataaminen: Free Image Hosting - Share Your Images - Aijaa.com - valitse tiedosto (etsit puhelimen muistista haluamasi kuvan ja klikkaat sitä - kirjoita kuvateksi jos haluat - aloita lataus - kopioi osoite jossa "keskutelupalstan kuva" (tjmv.siinä lukee) - tuu tänne - liitä. Ihan helppoa =)!
 
Heilanga mä ostin rfsu:n testejä ja niitä oli kolme pakkauksessa vielä olisi kaksi niitä. Jos parin päivän päästä yrittäisi aamulla testailla niillä jos viiva vahvistuisi. Ei viitsisi vielä ostaa muunlaista testiä.

Milloin kannattaa testata uudestaan? Eks raskaushormooni lisäänny kahden vai kolmen päivän päästä, jos sellaista on?
 
Minni Näen minäkin toisen viivan muttaen väriä. Onko kuvassa kuiva tikku? Jos tuo oli märkänä testiajalla pinkki niin todennäkösesti se vois olla plussahaamu =). Joka toinen päivä hcg tuplaantuu. Tiistai aamuna luulis että näkyy jo yvin jos raskaana olet ja tuo iha oikea haamu. Noi rfsu:t on saanu niin monen pettymään.. mutta plussattukin niillä on=)
 
Tein eilen kaksi pc-raskaustestiliuskaa, toisen aamupisusta ja toisen illalla. Ne näyttivät negaa. Jälkeenpäinkään kuivuttuaan niihin ei ole tullut mitään haamuja/viivanpaikkoja.

Tänä aamuna sitten dippailin vielä yhden. Siinä reilussa viidessä minuutissa en huomannut mitään erikoista ja unenpöpperössäkin olin kaiken lisäksi. Takaisin nukkumaan ja herätessä sitten vilkaisin uudestaan testiä. Siinä olikin yllätykseksi testiviivakin näkyvillä! Erittäin haaleahan se on, mutta tihrustaa ei tarvitse. Näkyy hiukan hämärämmässä ja ulkovalossa.

Pitihän siitä räpsäistä kuva teidän analysoitavaksi! ;) Tässä muutama otos. Kuvissa viiva ei näköjään näy yhtä hyvin kuin luonnossa:

Haamutikku yksinään muokkaamattomana:
Kp 21a - Aijaa.com

Haamutikku muokattuna:
Kp 21a - Aijaa.com

Tämän aamuinen tikku ja eilisiltainen:
Oisko sitä ihteään?!? (kp 20i ja kp 21a) - Aijaa.com

Samat muokattuna:
Muokattuna (kp20i ja kp21a) - Aijaa.com

Onkos muilla millaisia kokemuksia näistä pc-liuskoista? Ootteko saaneet turhia haamua/roskishaamuja? Itse oon joskus aiemmin vauvakuumeessa yrittänyt tihrustaa edes pientä viivanpoikasta, mutta en ole niitä saanut metsästettyä. Siks oonkin nyt vähän hämillään. Tuohon hämillään oloon liittyy myös se, että en ole saanut tikutettua edes LH-huippua tässä kierrossa! Nyt siis menossa kp 21(24)/28-34. En siis tiedä edes, mikä dpo voi olla kyseessä! :O

Niin ja samasta aamupisusta, mistä tein tuon roskishaamun/viivanpaikan, niin tikutin o-testin, joka oli nega (melko vahva lopulta kuitenkin). Että ei pitäisi olla reagointia LH-hormoniin.

Ihme oireita on ollut reilun viikon verran. Niistä olen kertonut tuolla "kesän 2014 plussahaaveilijat" -ketjussa.

Suski90, haamulaista näkyy! :heart:

NelHM
, sulla kanssa näkyy viivasta siellä! :heart:
 
Kiitos suski90 kommentistasi! =) Ootko millä dpo päivillä saanut ekoja haamulaisia pc-testeihin?

Tuommoinen haalea vaaleanlilaharmaa on nyt kuivana tuo haamulainen. Oon niin oottanut, et edes joskus saisin tiirata toista viivaa testissä lähes 10 vuoden jälkeen! Nyt jos tää enteilis sitä plussaa! :heart:

Valkkaria lorisee pöksyihin alati (nykyään oon melko kuivakka ovista lukuunottamatta), ihme jomotusta alavatsalla siellä jossain sisuksissa, alaselkääkin jomottelee välillä. Sit ai että, finnejä on putkahdellut kasvoihin! Toivon niin hartaasti, että tämä tosiaan enteilisi sitä oikeaa plussaa!! =)

Tai sitten mun kroppa ilmoittelee lähestyvistä menkoista kaikella tällä ja toi haamujenhaamu ei tarkoita mitään. Mut edes nyt hetken fiilistelen! :cool:
 
mymosa
Jokohan alkais olla lähellä meidän ovis+ vai saako tässä taas vaan pettyä..

Päivällä.. (wondfo)


Illalla..(wondfo)


illalla (perhonen)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minni, kun selaat muutaman päivän taaksepäin, näät mun RFSU postauksen, jossa yhtä vahvat viivat, mutta plussa se ei ollut. Lisäksi tuo on kovin ohut viiva. Toihan on täällä himotestaajien joukossa kirottu tikku, kun tuntuu antavan noita koko ajan.
Suosittelen myös toista merkkiä.
Toivottavasti tärppää! <3 :)

Muoks. Minnille vielä. Tässä tää kuva. Mulle ei tullut plussaa toisella merkillä. :(

http://aijaa.com/FXDxjg
 
Viimeksi muokattu:
tänään vahvemmin plussattu mutta äsken tuli pyyhkiessä kirkasta verta :'( houh..

no niin miehen kanssa sovittu että otetaan ehkäsy käyttöön toistaiseksi ja pelataan sillä nyt tovi.. Mä jättäydyn nyt taka alalle murehtimaan :ashamed:

nelHM sulla näkyy viiva :)



muoks. Onnea muille haamuilijoille ja tuleville testaajille :)
 
Viimeksi muokattu:
HooKoo-82, tuliko verta runsaastikin? Mä pelästyin ja heitin kirveen kaivoon esikon odotuksessa kun ihan ihan alussa just plussattuani jonkun lenkin jälkeen tuli housuihin isohko läntti verta. Mutta se ei ollutkaan onneksi mitään, neiti täytti juuri 9 v. :)

Sitten taas kyssäriä, jos tietoa/kokemusta teillä niin kertokaa pliis minulle! Ovistesteissä ollut eilen ja toissapäivänä tasavahvat viivat, tänään sitten jo haaleampi viiva ja ovisoireet nyt. Mitens mä nyt näitten tietojen mukaan alan laskee noitaa dpo:ta??

Te muuten jotka tunnette oviksen, tuntuuko se teillä aina vain yhdellä puolella vai molemmilla? Mulla yleensä aina tuntunut vain toisella puolella mutta nyt vihloo molempiin muniksiin. Eka kierto moneen vuoteen kun kierukan aikana en vuotanut niin ei ollut hajuakaan kierron vaiheista, nyt oon ihan pihalla taas kaikesta :D Tiedä edes kuinka pitkä voi kiertokaan nyt olla. Onko täällä muita joilla ollut kierukka ehkäisynä? Siis mirena? Palasko kierto heti normaalisti?

Ps. Pitänee opetella laittelee niitä kuvia tänne... :)

Muoks. Koko ajan tunne kuin menkat alkais ja jotain valuis... ja ovis siis joko just oli tai on..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä