Tein eilen kaksi pc-raskaustestiliuskaa, toisen aamupisusta ja toisen illalla. Ne näyttivät negaa. Jälkeenpäinkään kuivuttuaan niihin ei ole tullut mitään haamuja/viivanpaikkoja.
Tänä aamuna sitten dippailin vielä yhden. Siinä reilussa viidessä minuutissa en huomannut mitään erikoista ja unenpöpperössäkin olin kaiken lisäksi. Takaisin nukkumaan ja herätessä sitten vilkaisin uudestaan testiä. Siinä olikin yllätykseksi testiviivakin näkyvillä! Erittäin haaleahan se on, mutta tihrustaa ei tarvitse. Näkyy hiukan hämärämmässä ja ulkovalossa.
Pitihän siitä räpsäistä kuva teidän analysoitavaksi!
Tässä muutama otos. Kuvissa viiva ei näköjään näy yhtä hyvin kuin luonnossa:
Haamutikku yksinään muokkaamattomana:
Kp 21a - Aijaa.com
Haamutikku muokattuna:
Kp 21a - Aijaa.com
Tämän aamuinen tikku ja eilisiltainen:
Oisko sitä ihteään?!? (kp 20i ja kp 21a) - Aijaa.com
Samat muokattuna:
Muokattuna (kp20i ja kp21a) - Aijaa.com
Onkos muilla millaisia kokemuksia näistä pc-liuskoista? Ootteko saaneet turhia haamua/roskishaamuja? Itse oon joskus aiemmin vauvakuumeessa yrittänyt tihrustaa edes pientä viivanpoikasta, mutta en ole niitä saanut metsästettyä. Siks oonkin nyt vähän hämillään. Tuohon hämillään oloon liittyy myös se, että en ole saanut tikutettua edes LH-huippua tässä kierrossa! Nyt siis menossa kp 21(24)/28-34. En siis tiedä edes, mikä dpo voi olla kyseessä! :O
Niin ja samasta aamupisusta, mistä tein tuon roskishaamun/viivanpaikan, niin tikutin o-testin, joka oli nega (melko vahva lopulta kuitenkin). Että ei pitäisi olla reagointia LH-hormoniin.
Ihme oireita on ollut reilun viikon verran. Niistä olen kertonut tuolla "kesän 2014 plussahaaveilijat" -ketjussa.
Suski90, haamulaista näkyy! :heart:
NelHM, sulla kanssa näkyy viivasta siellä! :heart: