Hakutulokset

1. L

Esikoinen vuodelle 2015

nyt se on täällä! dpo 0! Ja halut on sen mukaiset :D eilinen päivä talletuksista jäi väliin mutta sitä ennen tuli peittoja heiluteltua 4 päivää putkeen.. Ehkä liiankin usein siis. Tänään pakko saada vielä mies kellistettyä niin jos sit olis tarpeeks uimareita paikalla :)
  2. L

Esikoinen vuodelle 2015

Yhdyn kaikkiin edellisiin onnenpisara. Täällä eletään vain sen kerran (noh, uskonnosta riippuen) ja tää lyhyt aika joka eletään olis hyvä käyttää siten että oltais onnellisia eikä sit tarvis jälkeenpäin ajatella että "entä jos". Mutta kannattaa tosiaan miettiä eroakin sillä ajatuksella että...
  3. L

Esikoinen vuodelle 2015

Katoin just YLE areenalta viimeisen jakson Toisen kanssa sarjasta. Kyllä tuli taas itku! Suosittelen teille nyyttihaaveilijoille ja plussanneille! :) ON: eipä vielä merkkejä oviksesta. Testiviiva oli tänään (kp 9) väritön kun taas viime kierrossa tähän aikaan siinä oli selvästi jo väriä. Eli...
  4. L

Esikoinen vuodelle 2015

Mutta mappis voihan olla että tuhru on nyt sit valekuukautiset. Mun nyt raskaanaolevalla työkaverilla tuli menkkojen aikaan vähän vuotoa, joka sit loppu ja viis päivää siitä vasta testas ekan kerran ja on edelleen raskaana :) toivon että siellä olis kyytiläinen sulla mukana! Mä tajusin tänään...
  5. L

Esikoinen vuodelle 2015

Tervetuloa uusille!! :) Mitä?! Eikö meidän ketjuun tullu vieläkään plussaa? Luulis että näillä meidän "raskausoireilla" nyt muutama saisi jo plussan :D Ostin jo valmiiks ovistikut ens viikkoa varten :) viikonloppuna silloin mennään mökille miehen porukoiden kans joten jotenkin mun siä...
  6. L

Esikoinen vuodelle 2015

Jaaha. Mulle voi päivittää kp 1/23-30 ja yk 3. Tää kierto olikin sit lyhin jälkeen hormoniehkäisyn. Mutta tosiaan ennen ehkäisyn aloitusta teininä oli kierto säännöllisen lyhyt 21 päivää, joista vuotoo 3 päivää. Tunnelma ei oo niin epätoivoinen kun luulin, sillä oli joku aavistus taas ettei voi...
  7. L

Esikoinen vuodelle 2015

Kiva kun on taas paljon luettavaa :) Halusin tulla tännekin viä raportoimaan että kyllä se verinen limavuoto täällä yhä jatkuu. Siteeseen asti ei tuu kun jotain aavistusta mutta paperiin kyllä selkeesti. Jatkuukohan tää nyt sit menkkoihin asti..
  8. L

Esikoinen vuodelle 2015

Toivotaan valonkantaja että torstaina näät viivoja! :) Testasin 10 mlU testillä ja ihan selvä nega tuli. Olisin niin halunnnu haamulaisen! Mutta en nyt viä lannistunu. Tädin pitäis tulla torstaina niin oottelenpa häntä kylään ja jos ei tuukkaan niin teen varmaan heti perjantaiaamuna uuden :D...
  9. L

Esikoinen vuodelle 2015

Kiitos tuesta ja neuvoista! :) Sirppanainen Mua ei itse oviksen tikutus niin ressannu vaan se oli jotenkin mielenkiintosta, ihan kun tekisin omaa tieteellistä koettani :D ja autto kyllä mua paljon kun ei ollu omista ovisoireista mitään käryä. Mutta on sitä vuosisatoja tosiaan raskauduttu...
  10. L

Esikoinen vuodelle 2015

Mä täällä pelkään jokaista vessakäyntiä et koska ne hanat aukeaa. Aamulla jäi paperiin vähän rusehtavaa limaa. Kyllähän tässä pieni mahdollisuus olis että se verilima eilen oli kiinnittymisvuotoo. Mittasin lämmöt heti kun nousin sängystä, mutta oli melkeinpä alilämpöö :/ Ei oo menkkamainen...
  11. L

Esikoinen vuodelle 2015

Mäkin oon nähny niin monia vauvaunia jo :) viime kertanen oli kaikkein oudoin :D Siinä tapasin mun ystävän joka ei ikinä halu lapsia (tai ainakin tällä hetkellä niin väittää) kaupungilla ja sillä oli iso maha. Mun ihmettelyihin se sano että Joo se synnytti jo ja tyttö tuli mutta et istukka...
  12. L

Esikoinen vuodelle 2015

Hyviä merkkejä valonkantaja! :) Mulla tuli äskön vähän limaista kirkasta verta paperiin :/ en millään usko että olis enää tähän kierron aikaan kiinnittymisestä johtuvaa.. Toiveet laski, mutta kumman ajoissa menkat sit alkais jos niitä veriä oli. No pitänee vaan odotella ja seurailla.
  13. L

Esikoinen vuodelle 2015

Tervetuloa uusille! :) Mä viime kierrosta pari kertaa testasin rfsu:n r-testeillä ja mun silmään ne oli molemmat ihan selviä negoja. Tosin en kuivaksi asti tiirannu. ON: viime yönä kahdelta heräsin kamalaan alavatsakipuun. Piti oikein kippuraan mennä. Ensin ajattelin että täytyykö vessaan...
  14. L

Esikoinen vuodelle 2015

Piretti, mäkin halun että porukoille olis raskausuutinen jymy-yllätys :) varsinkin miehen vanhempien kanssa ollaan paljon vietetty aikaa ja sen äiti onkin jo ääneen haaveillu lapsenlapsista ja varmasti olis ikionnellinen meidän tärpistä :) On kiva välillä pohtia miten niille sit uutisen...
  15. L

Esikoinen vuodelle 2015

Mä oon kertonu läheisimmille kavereille yrittämisestä, mutta aina sanonu myös että eihän sitä koskaan tiedä vaikka tässä menis vuosia tai jos ei saadakkaan ollenkaan. Ja aina kun ollaan tavattu niin kuulumisia kysyessä oon sanonu että ei oo vielä mitään mahassa kun kuitenkin niiden tekis mieli...
  16. L

Esikoinen vuodelle 2015

Apua! Miehen vanhemmat on ostanu kaks viinipulloo illaks :S en haluis millään herättää epäilyksiä enkä vahingoittaa mahdollista solurypästä.. Mutta voikohan "näin alkuvaiheessa" (ikäänkuin tietäisin että siellä masussa varmasti joku olisi) yhdestä viinilasillisesta olla haittaa. Toisaalta omakin...
  17. L

Esikoinen vuodelle 2015

Bumpy Olis kyllä hyvä että olis taustapykäläkin :) on niin paljon ihmisiä ettei muisti pysy perässä. Onnenpisara Ihan kamalaa kun on toi tilanne.. Puhuminen kannattaa aina! Ja tosiaan mieluummin sitten kannattaa miettiä erovaihtoehtoa jos ette ole onnellisia keskenänne. Ja jos eripura on...
  18. L

Esikoinen vuodelle 2015

Viimeistään se raskautuminen on kyllä todella hyvä motivaatio lopettaa sauhuttelu :) aika moni mun tutuista on kyllä sit lapsen tulon ja imetyksen jälkeen taas alottanu. Luulis että silloin olis helpompi lopettaa kokonaan kun on niinkin kauan ollu jo polttamatta. Mutta mitäpä mä siitä tiiän kun...
  19. L

Esikoinen vuodelle 2015

Intopiukalle siis menkkapuhuria täältä lähettelen :D harvoin näin voi sanoo. Bumby toivottavasti oli hyperovis nuo sinun tuntemukset! Mitä muutakaan se voisi olla! :) mä ilmeisesti itsekin tunsin sen selvän oviksen, mutta ei siitä varma voi olla kun aiemmin ei oo tullu ees etsineeks mitään...
  20. L

Esikoinen vuodelle 2015

En tiiä piretti onko greipin laadulla väliä mutta mä koitin myös greippi-verigreippi yhdistelmämehua. Meni se paremmin alas kuin pelkkä greippi. Ja hyvä tuo sinun lause "ei yhtä julma" :D nimen perusteella verigreippi kun olisi julmempi. En itse ihan tosissaan usko että mehun avulla raskaus...

Yhteistyössä