Hei taas, kanssa kuumeilijat! (;
bumpy Itsellänikin on tarkoitus lähteä kokeilemaan tuota karppausta heti ensikuun alusta. Huomenna olisi tarkoitus aloittaa nutrilett- kuuri siihen saakka, eli loppu kuukaudeksi. Tiedän ettei tämmöiset pussikuurit pidemmänpäälle ole hyvä juttu, mutta mukavan motivaation ne antavat aluksi, ja poistuupahan ylimääräiset nesteet kehosta. Ja juu kyllä mulla on clomifemit. Itseasiassa nyt seuraavasta kierrosta aloitan, kunhan ensin saan seuraavan kierron käyntiin. Mullahan tosiaan kierrot on venyny välillä todella pitkiksi, ja siihen sain nyt terolutit kaveriksi.
ON: Omista taustoista tosiaan voin kertoa sen verran että mulla on ollut ylipainoa aika kauan, itseasiassa niin pitkään kuin vain voin muistaa. Ollaan oltu tässä miehen kanssa vuosi ihan ilman mitään ehkäisyä, periaattella tulee jos on tullakseen, ja nyt vasta päätettiin alkaa ihan aktiivisesti yrittämään. Viimeisen vuoden aikana en siis tosiaan ole tullut raskaaksi: kierrot on olleet erittäin epäsäännöllisiä, välillä kestää kierto sen 30kp, ja toisinaan on venynyt ihan yli 100kp.. Ja tuo PCO mulla tosiaan on myös riesana.
Mulla on kaapissa tällä hetkellä clomifenia ja teroluttia yhteen kiertoon, ja aion ne käyttää nyt seuraavassa kierrossa.
Aloitan terolutit huomenna, joten tätin odotan tulevan kylään n. 2vk kuluttua, siitä sitten kp 3-7 syön clomifenia. 29.4.2014 mulla on aika naistenlääkärille, jolta sitten aion pyytää clomifenia ja terolutteja vielä pariin lisäkertoonkin, siltä varalta ettei ensimmäisestä kierrosta tärppää..
Tilasin eilen netistä 50kpl erittäin herkkiä ovulaatiotestejä, ja 15kpl erittäin herkkiä raskaustestejä. Lisäksi ihan mielenkiinnosta tilasin miehelleni sellaisen miesten hedelmällisyys testin, tämä tosiaan oli miehelle ihan ok, vaikka nyt hänellä onkin melkoisia paineita että mitä testi näyttää. Mieheni ei käytä ollenkaan alkoholia, eikä ole koskaan edes maistanut tupakkaa, hän käy säännöllisesti töissä ja siellä tulee myös liikuntaa tarpeeksi, joten olettaisimme hänellä kaiken olevan kunnossa.
Itse olen vastikään lopettanut tupakoinnin, ja alkoholin käyttö on lähestulkoon minimissä. Painoa pudotan parhaillaan kokoajan vaikka viimeviikon aikana olenkin lipsunut pahasti. Tulevaisuudessa aion pyrkiä myös liikkumaan enemmän. Kuitenkin pääni sisällä tiedän että olemme olleet ilman ehkäisyä jo vuoden, ja harrastamme seksiä jopa useita kertoja viikossa, joten tavallaan pelottaa että onko minussa jotain vikaa, kun en tullut raskaaksi aiemmin.
Mulla mies kuuntelee tyynesti mun vauva hehkutuksia, mutta ei itse juurikaan hehkuttele. On sanonut että haluaa sen vauvan ja on valmis mutta häntä jännittää, kun se vauva arki on niin uutta, kuten varmaan jokaiselle esikoisen odottajalle. Mies ei onneksi kuitenkaan suhtaudu yhtään negatiivisesti minun innokkuuteeni, keskustellaan aiheesta jonkin verran ja hän ihan mielellään kuulemma katsoo minun "suloista hössötystäni". : D
Me muuten käytiin eilen tilaamassa sotkasta kokonaan uusi jenkkisänky! Se tulee ensiviikolla kotiinkuljetuksella, joten ehkäpä peitonheilutteluja tulee tapahtumaan tulevaisuudessa vielä enemmän, kun ei kolisevalla sängyllä tarvitse häiritä naapureiden rauhaa! (;
Lohdullista huomata ettei ole ainut joka stressaa näitä asioita aika paljon!