Esikoinen vuodelle 2015

Mun miehellä on yksi vakavempi suhde takana. Olivat näisystävänsä kanssa lasten tekoa alottanut kunnes nainen petti (ja sai lapsen toiselle miehelle) mies vasta lapsen synnyttyä sai tietää ettei lapsi ole hänen.
Nyt mies pelkää ettei voi saada lapsia kun minä taikka entinen nainen ei kumpikaan olla tullu raskaaksi.

Mut eiköhän tämä tästä :) Minä en ole menettänyt toivoa.

Suppeli: Voi kamala, mitä miehesi on joutunut kokemaan! Menee ihan kylmänväreet, kun mietin, millaisia tunteita on hänellä mahtanut pyöriä päässä.. Ihmiset on kamalan petollisia! Ja kyllä, nyt annat hänelle hänen kaipaamaan lapsen tänä vuonna. Tiedän sen. :)

• Tykkää
Reactions: Spukka
Suppeli, ihan hirveää tuollainen! Pettäminen parisuhteessa on muutenkin mielestäni todella raukkamaista ja tuomittavaa, mutta että nainen on saanut miehesi kuvittelemaan koko raskauden ajan, että hänestä tulee isä ja sitten selviääkin tällaista! Todellakin, erikoissuperhyperkovaplussatuulipuhuri sinnepäin!!

Ja omaa napaa, minulla on pienen pieni paniikki päällä. Kävin täällä loppuviikosta valittamassa ovulaation puuttumista, tuolloin tosiaan oli kp 18 ja ovuloin yleensä kp 14-15 paikkeilla. Päättelin fiksuna tyttönä, että tuolloin perjantai aamuna tuntemani pienet nipistykset olisi sittenkin olleet ovulaatio ja pidin viikonlopun varmuuden vuoksi jalat tiukasti ristissä. Eilen aamulla vasta kellistin miehen, kun arvelin sen riittävän, ei koskaan ole tullut kp 20 päälle ovulaatio. Eilen illalla riisuutuessa huomasin rintojen kipuilevan ja tänä amuna on sitten ollut alavatsakipuja, ei kylläkään sellaisia vihlaisuja kuin oviksessa yleensä, vaan enemmänkin sellaista jomotusta kuin menkkojen aikaan, mutta nyt on vasta kp 22. Nyt vaan on ihan hirveä huoli, että jos ovis onkin tänään ja minä pöljä sen ukon kanssa vehtasin eilen ja apuaapuaapua mun tuurilla pärähdin tottahantoki raskaaksi heti nyt ja lääkärit antaa mulle sapiskaa ja minä saan syövän ja kuolen pois ja siinäpä sitten haudan pohjalta raskaaksi haaveillaan..

Joo, no niin. Anteeksi kaikille, kun käyn täällä teidän vauvahaaveilijoiden keskuudessa märehtimässä, eipä ole parempaakaan paikkaa purkaa aivojen saastetta. Ja toisekseen, mä olen ihan samalla tavalla vauvahaaveilija, minut on vaan pistetty muutamaksi kuukaudeksi jäähylle.

Niin ja näin viime yönä ihan hirveän unen, jossa mulle tuli taas keskenmeno. Se oli kyllä ihan hirveää ja pisti taas miettimään.

Viimeksi muokattu:
Suppeli Mulla aina nousee karvat pystyyn kun kuulen näitä, että on petetty ja sitten se lapsi onkin ollu jonkun toisen ja se kerrotaan vasta myöhemmin... Siiis argh! Mikä saa ihmisen tekemään niin, mä en vaan voi käsittää...
Enkä nyt ketään halua tuomita tietenkään :D Mutta siis jos on tiedossa, että lapsen isä on tai saattaa olla joku toinen, niin kyllä silloin pitäisi kantaa itse vastuu ja kertoa siitä mahdollisuudesta.

Meillä on miehellä yks vakava suhde ennen tätä, mulla ei ihan niin vakavaa suhdetta ookaan ollu, oikeastaan yhtään joka ois kestäny puolta vuotta pidempään.. Siis mulla oli sellanen maaginen puolen vuoden raja, jonka jälkeen miehet jätti mut o_0

Tää työviikko alkaa kyllä mielenkiintoisesti kun mulle tuli työtarjous työstä, jota en oo ees hakenu :D Niillä oli järjestelmässä mun joku ikivanha hakemus ja aatteli pistää viestiä josko vaikka kiinnostais :D Työ ois vakituinen ja paremmalla palkalla, mutta pidemmän matkan päässä, huomenna meen kalastelee lisää tietoa, että saas nähä kuinka käy, mulla kun on vielä koeaikaa jäljellä, niin pääsee nopeastikin vaihtamaan työpaikkaa tarvittaessa. Olin kyllä jo niin asennoitunu jäämään tonne ehkä jopa loppuiäkseni (ja aina vaan määräaikaisella sopparilla...)
Tää työ uutinen oli kyllä niin mahti juttu, että saatan jopa alkaa suunnittelemaan häitä, sillä vakkari soppari tietäis, että rahantulo ei loppuis heti syksyllä ja tadaa, voisin suunnitella ne mun upeat talvihäät! Joko tälle tai ens vuodelle, riippuen kuinka tän kierron kanssa käy (en nyt haluais olla viimeisilläni raskaana omissa häissäni :D)

Nyt ois vissiinkin dpo 7, oloja ei oo mihinkään suuntaan.
Viime yönä näin "painajaisia" r-testeistä ja pitihän se ihan vaan sen takia testata aamulla, ettei laatikossa oo yhtäkään odottamassa sitten (joo... Siis pakko hakea tänään lisää testejä...heh...) Ja negaahan se näytti niin kuin oletinkin,
näin vaan sellasta unta jossa testasin päivä toisensa perään haamuja, kunnes ne haamutkin katos testistä, että eiköhän tää kierto ollut sitten tässä (pessimisti ei pety...)
Kaikki noi testi unet on kyllä tähän mennessä ollu niin paikkaansa pitäviä ja hei, ainahan tulee se seuraava kierto, tosin jos syksyyn mennessä ei tärppää niin alan soittelee yksityiselle (tai ehkä jo kesän loppuun mennessä jos ei tärppiä näy...) Marraskuussahan (oikeastaan lokakuussa, mutta silloin ei tullut ovista..) se alkaa vuos tulla täyteen yrittämistä, vaikka tossa oli toi plussa, niin oli siinä myös se km... Joten... Ajatuksia löytyy taas niin moneen suuntaan...

Ei se auta, kotityöt hoitamaan vielä ennen töihin lähtöä, kun kone tilttas eilen ja jätti linkouksen väliin, tietty kellokin oli sit jo niin paljon, että ei tarvinnu kauheesti yrittää pelkkää linkousta ja tänäänhän se oli pakko pestä kahessa osassa uudelleen ne samat pyykit (tahdon uuden koneen, tai sen omakotitalon jossa sitä pyykkiä voi pestä kellonaikoihin katsomatta...)...

Mä käyn kyllä niin kierroksilla, voi kunpa saisin sen työpaikan! Jos saan, niin vuoden päästä saatan hakea mökkilainaa ja ostaa meille kesämökin! (oon unelmoinu nyt niin pitkään siitä mökistä...)

Okei, nyt meen oikeasti hoitamaan ne kotityöt :D

• Tykkää
Reactions: MooiMama ja SinSin
SinSin: Mä luin varmaan seitsemän kertaan tuon, että "oli ovis, niin pidin tiukasti jalat kiinni". Mietin, että mitä ihmettä, eiköös oviksen aikaan kannattaisi pitää puutarhan portit sepposen selällään :)

Hmm.. Erikoista. Pidän peukkuja, että et ole raskaana. Tuntuupa jotenkin vaikealta tällaista toivoa :)

• Tykkää
Reactions: SinSin
Suppeli ihan aanuksesta tommonen mitä miehes on saanut kokea! Onneksi ei mennyt usko naisiin kokonaan kun sinut on löytänyt :) Tiedän vähän samanlaisen tapauksen, jossa lasta yritettiin ja sit mies jäi kiinni siitä, että oli pettänyt oman veljensä tyttöystävän kanssa. Hrrr... mä varmaan sekoaisin!

Mappis mulla kans kp 25 ja alkaa jänskättää!! Viime kierrossa alkoi tuhruttelu heti pari päivää terojen loppumisesta, nyt kauhulla odotan että alkaako taas tuhruttelemaan vai pysyiskö vuodot poissa.

Meillä minä olen se, joka aloitti jo 15 vuotiaana sen "rellestämisen" kun taas mies oli sellainen joka teininäkin vietti aikansa tietokoneen ja pleikkarin seurassa. Itse seurustelin yli 6 vuotta ensimmäisen poikaystäväni kanssa. Tavattiin kun oli 14, muutettiin sitten yhteen heti lukion jälkeen ja siitä se alamäki alkoikin... pari vuotta silti vielä soudettiin ja huovattiin, ennen kuin tajuttiin lopullisesti erota. Kakarana sitä on niin helppo rakastua, mutta kummasti se aikuistuminen ja arjen jakaminen vasta paljastaa yhteensopivuuden. Olen jälkikäteen ajatellut että voi kauhea kun oltais päädytty naimisiin tai saatu lapsia. Olisin joko YH tai onnettomassa liitossa. Sen suhteen jälkeen otin elämästä ja opiskeluajoista kaiken huvin irti ja vietin ne "bilevuoteni" :D ja olen iloinen että tein sen. Ei tartte sit myöhemmin miettiä että miksei mulla ollut mitään menovuosia. Nykyään "tylsä" kotielämä on paljon ihanampaa kun biletys! Ja mieheni ei koskaan ole välittänyt baareilusta tms. Sen verran kauan oli töissä baarissa, ettei niihin meno houkuta. Olen mieheni ensimmäinen suhde. Minua ennen hänellä oli muutama yhden yön juttu eikä muuta. Aika erilainen nuoruus meillä on siis ollut =)

SinSin toivotaan, ettei nyt ole vahinko päässyt tapahtumaan. Pidän sulle peukkuja!!

Santrana tsemppiä uuteen työhön, saat sen varmasti! :) Me myös haaveillaan sekä omakotitalosta että mökistä. Ai että kun olis sellanen pieni pakopaikka kesäksi meren rannalla ihan omassa rauhassa. Sellasista on turha haaveilla vielä koska minä vasta valmistun ja olen toistaiseksi työtön. Mutta ehkä jonain päivänä!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Santrana
Kiva kun on taas paljon luettavaa :)

Halusin tulla tännekin viä raportoimaan että kyllä se verinen limavuoto täällä yhä jatkuu. Siteeseen asti ei tuu kun jotain aavistusta mutta paperiin kyllä selkeesti. Jatkuukohan tää nyt sit menkkoihin asti..

Santrana: sun viesti oli mennytkin multa ohi suun, kun kirjoitin jo omaa vastausta aiempiin viesteihin. Aivan uskomaton tuuri sulla! Onnea! Aika melkoinen piristysruiske! Ja mökki. Mikä on sen ihanampaa kuin mökkeily aivan rauhassa. Voisi sitten vauvan jalkoja uitella rantavedessä, koiran kirmatessa vieressä ja miehen naureskellessa aurinkopatjaltaan. *haaveilee* ja hei, musta täälläkin dpo 7! Otetaan yhteisplussat!

• Tykkää
Nyt kovasti plussatuulia kaikille! :) Meillä on enää alle 2vkkoa ehkäisykapseleiden poistoon ja sitten päästäänkin tositoimiin ;p <3 jännittää kovasti, että mitäs tunteita sitä sit herää ku oikeasti harrasteleekin ilman ehkäisyä :D hih :) Ihanan lämmin ilma pihalla! <3 Nauttikaa!! :)

• Tykkää
Suppeli kamala sentään! Mäkin toivon oikeen supererikoisplussat teille :)

Me ollaan oltu tänävuonna 6v yhdessä, joista 3v saman katon alla. Ei olla kihloissakaan, näin on hyvä :) Kasvettu yhdessä aikuisiksi. Alkoholinkäytöstä on ollut täällä puhetta; täysikäisyyden kynnyksellä ja silloin tuli rymyttyä ja silloin tällöin vieläkin bailattua, kuitenkin huomattavasti harvemmin. Tän lapsenteon myötä oon jättänyt alkoholin aika pitkälti pois, voi mennä pari kk etten juo tippaakaan eikä kyllä tee tiukkaakaan, ollaan molemmat opittu arvostamaan rauhallisia koti-iltoja ja aikaisia viikonloppuaamuja, kun herää ilman kelloa yhdeksältä on koko päivä vielä edessä :) Eli eipä olla kumpikaan mitään alkoholin suurkuluttajia koskaan oltu.

ON: Kävin gynellä, ja taas asiat liikahti eteenpäin. Epäilee endometrioosia, ja sain julkiselle lähetteen vatsaontelon tähystykseen ja munatorvien aukiolotutkimukseen, jotka tehdään nukutuksessa samalla kertaa. Lisäksi miehelle sain tuliaispaketin, tadaa, siemennesteanalyysi! Gyne sanoi, että mua on turha ronkkia ennenku siemennesteanalyysi on tullut, koska jos siittiöt on huonot niin sit pitää tehdä hoitoja. Oon vähän itkunen mut silti helpottunut kun joku ottaa mut vakavasti vaikka oon nuori ja yritystä vasta 9kk, mut kuulemma koventuneet kivut, pidentyneet kierrot ja maitovuoto on asioita jotka pitää tutkia. Ihana tyyppi se gynekologi, hauska mut tosi ammattitaitonen.

Viimeksi muokattu:
Mä menetin mökin silloin, ku sen päätyivät vaari ja sen sisarukset myymään sen, mutta sain uuden mökin miehen myötä. Siis miehen isän mökki se on, mutta viime kesän viikonloput siellä tuli vietettyä. :)

Ja meillä molemmat ollaan vietetty rauhallista teini-ikää, lähinnä siis oltu kotona ja pelattu koneella. :D
Mua ei ole koskaan kiinnostanut mikään bilehile-elämä, paljolti sen takia, että siihen liittyy kuitenkin vahvasti alkoholi. Oon lapsesta saakka saanut seurata eri tavoin ja läheltä miten viina tekee ihmisestä idiootin, joten olen päättänyt, etten koskaan juo itseäni humalaan. Ihan täysi absolutisti en oo, mutta se tölkki siideriä/lonkeroa tulee juotua ehkä kaksi-kolme kertaa vuodessa. Ja oon muutenkin enemmän kodin rauhasta ja yksinkertaisuudesta kiinnostunut kuin joka paikkaan huitelija.
Mies taas on ollut nuorempana sitä ujompaa, nörttityyppistä lajia (iha ku ei olis vieläkin...siis nörtti :D). Se on itsekin sanonut, että oikeastaan vasta nyt, ku se on mut tavannut niin se on oppinut sosiaallisemmaksi ja rohkeammaksi.

Molemmat ollaan siis tällaisia rauhallisia kotihiiriä, mutta koetetaan aina välillä keksiä jotain kivaa tekemistä kodin ulkopuoleltakin.

Niin ja Suppelille tosiaan isoja plussatuulia sinne. Miehelles kyllä käynyt erittäin pashasti. :(

Viimeksi muokattu:
Ehkä tästä viimein plussa tulisi.

Lämpö koholla, pahoinvointia, mielialanvaihtelua (paljon. Ainakin miehen mielestä), seksiä ei tee yhtään mieli ja rinnat on arat. Toivottavasti ei ole kuviteltuja/ menkka oireita :)

Ja kiitoksia kaikille plussatuulista!

• Tykkää
Reactions: MooiMama
Hui tsemppiä kaikille piinailijoille!! On tää kyl todella jännittävää ja pitkästä aikaa on vahva tunne siitä, että tää vois olla se meidän kierto. Ei kyllä pitäisi ajatella näin, koska se pettymys on jotain niin kamalaa, jos ja kun ne menkat alkaakin.

Mun oli pakko mitata lämpö tänään ja mittari näytti 37.1. KÄÄK :D Jos ovulaatio on ollut silloin kun ajattelin, olisi tänään meneillään DPO 12 eli testit vois kohta jo näyttääkin jotain..

Jaaha. Mulle voi päivittää kp 1/23-30 ja yk 3. Tää kierto olikin sit lyhin jälkeen hormoniehkäisyn. Mutta tosiaan ennen ehkäisyn aloitusta teininä oli kierto säännöllisen lyhyt 21 päivää, joista vuotoo 3 päivää. Tunnelma ei oo niin epätoivoinen kun luulin, sillä oli joku aavistus taas ettei voi tästä kierrosta tärpätä. Tää kierto olis vaan aikataulullisesti sopinu toooosi hyvin :D mutta ei ne vauvat kello kaulassa synny. Uutta matoa koukkuun!

Tsemppiä piinailijoille!! Päräyttäkää nyt joku se plussa! Ja mieluiten useampi! :)

Bumpy, mulle gyne kirjoitti tuon mfo:n paperille ylös kun halusin tarkalleen tietää mikä on diagnoosi. :)
Yritin saada tk-lääkärille ajan, jotta oisin saanu teroja tms käynnistämään menkat mut vapaan ajan saaminen mulle sopivaan aikaan osoittautui haastavaksi, joten päätin koittaa eka josko saisin puhelinajan siltä yksityiseltä, jolla kävin helmikuussa. Se soittaa mulle huomenna ja puhelimeen vastannut virkailija sanoi, että reseptin saaminen puhelimitse on mahdollista. Pidetään siis peukkuja, että saan jonkun kuurin tähän kohtaan, uuteen kiertoon mulla onkin ja resepti siihen, että kroppa heräis tuottamaan ovulaation riittävän ajoissa. Raskaustestin tein tänä aamuna, joten ihmeplussan mahdollisuus on nyt poissuljettu. :)

pahoittelut uudesta kierrosta Lumikko, mutta tosiaan uutta ovista päin sitten vaan! ;)

Mappis vitsit jännää! Kyllä sä nyt varmaan oot raskaana!! Annappa meille eka plussa listalle!! ja huom. eka monista!

Suppeli sulla myös jännät paikat! Peukkuja! Tuo sinäkin se kaivattu plussaus tähän ketjuun :)

Minisport musta tuntuu etten viitsi edes vahdata kaikenmaailman muutoksia ja oireita ku on teroa ja sen jälkee tullut clomia ja aina jotain tapahtuu kropassa. Mutta täytyy sanoa että olen kiinnittänyt huomiota siihen, että nykyään valkkaria tulee aika runsaasti. En sit tiiä johtuuko teroista mut aika todennäköistä varmaankin.

Mooimama kyllä se on jotenkin kovin "Jänskää" aluksi kun sekstailee ilman ehkäisyä :) Ja siis hyvällä tavalla jänskää ainakin meillä. Kumman nopeasti totuttiin ajatukseen, joten nautihan sitten jänskäseksistä niin kauan kun se vielä on jänskää! :D

puutarhassa pahoittelut huonoista uutisista! :( Toivotaan ettei sulla ole endoa ja jos on, että ois tosi lievää. Mulla on kolme tuttua, joista yksi tosi läheinen ystävä, joita kiusaa vaikea endo. Lohdutuksena voin sanoa, että vaikka se vei vähän aikaa ja vaati hoitoa, niin kahdella heistä on molemmilla kaksi lasta, ja tää kolmas ei niitä ole vielä yrittänytkään tehdä :) Eli ei se endo mitään estä, vaikka ehkä hiukan hidastaa! Hyvä kuitenkin, että saat asioihin selvyyttä ja homma etenee! Tsemppiä!

Intopiukka hyvä että homma etenee. Toivotaan että terot auttaa! Mulla ne lyhensi kiertoa 38-40:stä 30-31:een.

ON: Jänskättää... toiveet pilvissä vaikka kuinka yritän hillitä itseäni. On ollut ennenkin ja sieltä korkealta ei ole kiva pudota. Nyt dpo 9. Miehellä on synttärit ylihuomenna ja ajattelin sinä aamuna tehdä yhden testin vaikka se aikaista onkin. Jos vaikka sais annettua miehelle mukavan synttärilahjan =)
Kaikenmaailman pieniä oireita on, mutta siis what else is new... ainahan niitä on kokevinaan ku kovasti toivoo. Mutta siis oon ollut tosi väsynyt viime päivät. Mies on ihmetellyt ku tää yökyöpeli pilkkii sohvalla yhdeksältä illalla. Lisäks olen aivastellut joka aamu nyt joitain päiviä. Valkovuotoa tulee nyt paljon ja se on semmosta oaksua ja sameaa. Närästystä on myös ollut, mutta oon herkkävatsainen ja mulla on myös ollut vatsahaavaa, joten se ei mitään kerro. Vatsa ei selkeästi tykännyt clomeista!! Pötsi kipuili tosi ilkeästi ne päivät kun sitä piti ottaa.

Viime raskaudesta muistan selvästi päällimmäisinä oireina väsymyksen ja närästyksen. Vaikkei se raskaus ehtinyt pitkälle, niin olin ihan kuolemanväsynyt joka päivä. Yhtenä päivänä tein kouluhommia ja klo 14 mennessä olin käynyt jo kaksilla päikkäreillä :D Nyt on väsyttänyt lähinnä iltaisin vaan.
Jos ei tosta maailman hirveimmästä superovulaatiosta mitään seurannut ni mä en ala!! En pelaa en leiki!! :kieh:

Viimeksi muokattu:
TERVETULOA KAIKKI ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!

Ilmoita muutokset ja lisäykset listalle PUNAISENA, kiitos!

Muistathan ilmoitella itsestäsi, jos kuukautiskiertosi venyy yli 50 päivään.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan pois listalta.

KESKIVIIKKO 23.4.2014

KP: Kiertopäivä xx/xx (kiertopäivä/kierron normaali pituus)
YK: Yrityskierto
TJOT: Tulee jos on tullakseen (ei aktiivinen yritys)

KM: keskenmeno, KU: Kohdunulkoinen raskaus, Kilppari: kilpirauhasen vajaatoiminta, PCO: polycystic ovaries, MFO: multifollikulaarinen ovario (lievempi pco) TM: tuulimunaraskaus

NimimerkkiIkäKPYKYATJOTTaustalla
anzkuliini19/28-29X
bumpy2926/31131/20131 Ku, mfo
diadora2531/29-3113
hopess2229/286/2013
Iiida2224/18-4269/2013
ilokilo2923/2715
Iituli8628?/281/2014
Intopiukka2867/24-4859/2013mfo
Jofa3044/2913/2014
Lumikko89241/23-3032/2014
Mappis_882527/28108/2013
Merope2926/28-3188/2013kilppari
MiiSa-80345/28-35148/2012
Mingala2444/3214/2014
Minisport2730/3388/2013pco
MooiMama2515/3305/2014X
Nosugar2516/30-3114/2014
Onnenpisara2314/31-385/20131 km
Oodikas3612/2887/2013
piretti2213/371710/2012X1 km
puutarhassa2112/3399/2013
Puteri23?/3012/2013
Santrana2624/23-3010/20132 km
~SeaWind~20?/?14/2014
Sirppanainen243/30612/2013X
Suppeli21?/25-30512/2013
taikakai3312/2714/2014X
Tikru-783623/29-3223/2014
vauvatoiveilija2236/22-32210/20131 tm
valonkantaja2333/?22/2014X1 km

HILJAISET HAAVEILIJAT:

Boni
Evaparadise
_Lilja_
SinSin

ONNELLISET ODOTTAJAT:

YK: Yrityskerta/-kierto, jolloin tullut raskaaksi

NimimerkkiYKPositiivinen tulos

Menkat päivän (!) periaatteessa myöhässä kun usein on nyt tullut kellolleen. Menkkoja odotellessa, tosin toivottavasti eivät ala. =) Jostain tuli toivon pilkahdus, tähän asti useampi kk mennyt että ei ole ollut odotukset korkealla vauva-asian suhteen. Miehen kanssa eilen juteltiin meidän yhteisestä elämästä, parisuhteesta ja toivosta saada lapsi. :heart: Oon kyllä niin onnellinen. Reilu kuukausi vielä aikaa lääkärikäynnille.

• Tykkää
Reactions: Merope
Tuun nopeasti vaan päivittämään kuulumiset, sillä oon juuri lähdössä yöksi töihin. Tein tänä aamuna testin ja siinä näkyy hyvinhyvin hailakka viiva. Ja mieskin jopa bongasi sen ;) Joten nyt vaan toivon, että viiva siitä vahvistuisi ja meidän pitkäaikainen toive vihdoinkin toteutuisi! <3 Vielä ei passaa kuitenkaan liikaa innostua!

Heippa! Täältä tulis uusi osallinen joukkoon iloiseen :D oon jo pitkään tätä ketjua (ja 2014-ketjua) seuraillut, mutta en oo kirjoitellut mitään. Nyt alkaa olla kuuppa niin jumissa, että tarvin vertaistukea ! Tai itseasiassa nyt ei ihan niin jumissa, kun sain tikutettua ekaa kertaa ikinä oviksen kp10 :)

Jätettiin 8/2013 ehkäsy pois ja tuli normaalisti tyhjennysvuoto, mutta siihen ne menkat sit jäi. Sain ajan terveyskeskukseen 2/2014 ja tammikuun lopussa tuli jotkin wannabemenkat. Terkkarista sitten sanottiin, että voin pyytää terolutteja seuraavalla kontrollikäynnillä sairaalan naistentautienpoliklinikalta (mulla on ollu solumuutoksia useita vuosia, joita on leikattukin) ja niitä sain sitten 3/2014. Terot sai menkat alkamaan ja nyt niitä on napsittu 2 x 10. Terot siis sai mun menkat tasaantumaan niin, että sain tuon oviksenkin, jota ei lääkärin mukaan tapahtunut tuona menkkasekoiluaikana ollenkaan.

Nyt on sitte otettu ilo irti makkarin puolella tästä oviksesta, katotaan kuinka käy :D olisko tää nyt sitten eka yrityskierto kuitenkin todellisuudessa :) ihanaa kun on tällainen palsta, jossa voidaan hajoilla yhdessä ! :) hei ja btw, mitä täällä ollaan mieltä, kannattaako peittoja heilutella aina joka toinen pvä oviksen aikana vai joka päivä?

• Tykkää
Reactions: Merope

Yhteistyössä