Suppeli Mulla aina nousee karvat pystyyn kun kuulen näitä, että on petetty ja sitten se lapsi onkin ollu jonkun toisen ja se kerrotaan vasta myöhemmin... Siiis argh! Mikä saa ihmisen tekemään niin, mä en vaan voi käsittää...
Enkä nyt ketään halua tuomita tietenkään
Mutta siis jos on tiedossa, että lapsen isä on tai saattaa olla joku toinen, niin kyllä silloin pitäisi kantaa itse vastuu ja kertoa siitä mahdollisuudesta.
Meillä on miehellä yks vakava suhde ennen tätä, mulla ei ihan niin vakavaa suhdetta ookaan ollu, oikeastaan yhtään joka ois kestäny puolta vuotta pidempään.. Siis mulla oli sellanen maaginen puolen vuoden raja, jonka jälkeen miehet jätti mut o_0
Tää työviikko alkaa kyllä mielenkiintoisesti kun mulle tuli työtarjous työstä, jota en oo ees hakenu
Niillä oli järjestelmässä mun joku ikivanha hakemus ja aatteli pistää viestiä josko vaikka kiinnostais
Työ ois vakituinen ja paremmalla palkalla, mutta pidemmän matkan päässä, huomenna meen kalastelee lisää tietoa, että saas nähä kuinka käy, mulla kun on vielä koeaikaa jäljellä, niin pääsee nopeastikin vaihtamaan työpaikkaa tarvittaessa. Olin kyllä jo niin asennoitunu jäämään tonne ehkä jopa loppuiäkseni (ja aina vaan määräaikaisella sopparilla...)
Tää työ uutinen oli kyllä niin mahti juttu, että saatan jopa alkaa suunnittelemaan häitä, sillä vakkari soppari tietäis, että rahantulo ei loppuis heti syksyllä ja tadaa, voisin suunnitella ne mun upeat talvihäät! Joko tälle tai ens vuodelle, riippuen kuinka tän kierron kanssa käy (en nyt haluais olla viimeisilläni raskaana omissa häissäni
)
Nyt ois vissiinkin dpo 7, oloja ei oo mihinkään suuntaan.
Viime yönä näin "painajaisia" r-testeistä ja pitihän se ihan vaan sen takia testata aamulla, ettei laatikossa oo yhtäkään odottamassa sitten (joo... Siis pakko hakea tänään lisää testejä...heh...) Ja negaahan se näytti niin kuin oletinkin,
näin vaan sellasta unta jossa testasin päivä toisensa perään haamuja, kunnes ne haamutkin katos testistä, että eiköhän tää kierto ollut sitten tässä (pessimisti ei pety...)
Kaikki noi testi unet on kyllä tähän mennessä ollu niin paikkaansa pitäviä ja hei, ainahan tulee se seuraava kierto, tosin jos syksyyn mennessä ei tärppää niin alan soittelee yksityiselle (tai ehkä jo kesän loppuun mennessä jos ei tärppiä näy...) Marraskuussahan (oikeastaan lokakuussa, mutta silloin ei tullut ovista..) se alkaa vuos tulla täyteen yrittämistä, vaikka tossa oli toi plussa, niin oli siinä myös se km... Joten... Ajatuksia löytyy taas niin moneen suuntaan...
Ei se auta, kotityöt hoitamaan vielä ennen töihin lähtöä, kun kone tilttas eilen ja jätti linkouksen väliin, tietty kellokin oli sit jo niin paljon, että ei tarvinnu kauheesti yrittää pelkkää linkousta ja tänäänhän se oli pakko pestä kahessa osassa uudelleen ne samat pyykit (tahdon uuden koneen, tai sen omakotitalon jossa sitä pyykkiä voi pestä kellonaikoihin katsomatta...)...
Mä käyn kyllä niin kierroksilla, voi kunpa saisin sen työpaikan! Jos saan, niin vuoden päästä saatan hakea mökkilainaa ja ostaa meille kesämökin! (oon unelmoinu nyt niin pitkään siitä mökistä...)
Okei, nyt meen oikeasti hoitamaan ne kotityöt