Heinäkuiset 2025🌼

Meillä on yksi lapsi entuudestaan. Hänen raskausaikana olin heti plussasta lähtien aika pahoinvoiva aina viikolle 15 asti (välissä kyllä helpompiakin päiviä). Nyt ei oo pahoinvointia tai muitakaan oireita juurikaan, niin huolettaa ja on epäuskoinen olo voiko oikeasti olla raskaana. 🥺 Jos tietäiskin että kaikki on hyvin, niin nauttisin tästä oireettomuudesta, mutta nyt se aiheuttaa lähinnä epävarmuutta. Onneksi varhaisultra on varattuna parin viikon päähän. 🤗 Tänään tein ensimmäisen viikkodigin johon tuli "raskaana 2-3 viikkoa" niinkuin tässä vaiheessa pitääkin. 🙏🏻 Samalla se sai olla viimeinen raskaustesti tässä raskaudessa, olen tehnyt testejä kaikenkaikkiaan aivan liikaa ja yrittänyt seurailla viivan vahvistumista, melkein hulluuteen asti. 😂 Miten teillä muilla on mennyt? Kiva kun on nyt oma ryhmä johon voi kirjoitella tuntemuksia, vain mies ja yksi siskoista tietää tällä hetkellä raskaudesta.

• Tykkää
Reactions: kolmattakertaa
Meillä on yksi lapsi entuudestaan. Hänen raskausaikana olin heti plussasta lähtien aika pahoinvoiva aina viikolle 15 asti (välissä kyllä helpompiakin päiviä). Nyt ei oo pahoinvointia tai muitakaan oireita juurikaan, niin huolettaa ja on epäuskoinen olo voiko oikeasti olla raskaana. Jos tietäiskin että kaikki on hyvin, niin nauttisin tästä oireettomuudesta, mutta nyt se aiheuttaa lähinnä epävarmuutta. Onneksi varhaisultra on varattuna parin viikon päähän. Tänään tein ensimmäisen viikkodigin johon tuli "raskaana 2-3 viikkoa" niinkuin tässä vaiheessa pitääkin. Samalla se sai olla viimeinen raskaustesti tässä raskaudessa, olen tehnyt testejä kaikenkaikkiaan aivan liikaa ja yrittänyt seurailla viivan vahvistumista, melkein hulluuteen asti. Miten teillä muilla on mennyt? Kiva kun on nyt oma ryhmä johon voi kirjoitella tuntemuksia, vain mies ja yksi siskoista tietää tällä hetkellä raskaudesta.
Ymmärrän tuon pohdinnan! Mulla on kaikki raskaudet olleet tosi oireettomia ja siksi monta kertaa joutunut pohtimaan, et onko siellä mitään. Kuitenkin 2/3 näistä raskauksista on päättynyt vauvan syntymään <3 Tällä hetkellä on lähinnä menkkamaisia jomotuksia, lievää väsymystä ja välillä vähän huono olo. Muuten ei mitään.
Mä sain tänään "leffaviivat" ja päätin myös, että eiköhän se ole siinä. Ehkä ostan digin ensi viikolla, tai sitten en... Varhaisultraan meillä on varattu aika 3 viikon päähän, et silloin viimeistään sitten näkee, onko tällä kertaa joku kyydissä.

Mulla on 3 lasta entuudestaan. Eka raskaus mulla oli täysin oireeton alusta loppuun, paitsi et kärsin matka pahoinvoinnista. Tokan kohdalla alko pahoinvointi jo ennen plussaa ja kestikin aika lailla sinne puoleen väliin saakka 🤢 Kolmannen kohdalla oli menkka jomotusta ja kans pahoinvointia mut alko vasta myöhemmillä viikoilla.

Nyt sit tässä ollu sellasta menkka jomotusta välillä ja parina iltana ny varsinki huono olo vaivannu 🙈

Ymmärrän tuon pohdinnan! Mulla on kaikki raskaudet olleet tosi oireettomia ja siksi monta kertaa joutunut pohtimaan, et onko siellä mitään. Kuitenkin 2/3 näistä raskauksista on päättynyt vauvan syntymään <3 Tällä hetkellä on lähinnä menkkamaisia jomotuksia, lievää väsymystä ja välillä vähän huono olo. Muuten ei mitään.
Mä sain tänään "leffaviivat" ja päätin myös, että eiköhän se ole siinä. Ehkä ostan digin ensi viikolla, tai sitten en... Varhaisultraan meillä on varattu aika 3 viikon päähän, et silloin viimeistään sitten näkee, onko tällä kertaa joku kyydissä.
Mä myös just tänään varasin ajan varhaisultraan 26.11 🥰

Kiva kuulla että pahoinvoinnin ja oireiden suhteen voi olla eroa saman ihmisen eri raskauksissa, ja silti kaikki päättyä hyvin. Tää on kyllä mun mielestä koko raskauden hankalinta aikaa, kun mistään ei voi tietää mitään... 🙈 Olisin itsekin mieluiten varannut varhaisultran vähän myöhemmin, mutta ollaan lähdössä parin viikon ulkomaanmatkalle niin pakko oli ottaa tuohon 6+6 viikoille että ehtii ennen reissua käydä. Esikoisesta kävin kyllä jo 6+3 ja näkyi syke hyvin, toivottavasti tästäkin jos siellä ylipäänsä on joku. 🥺🤎 Ei kait auta kuin luottaa ja toivoa parasta. 🙏🏻

Täällä alkanut jo nyt hengästyminen! ajattelin ensin, että onko kunto tosiaan mennyt näin huonoksi, mutta sitten yhdessä raskaus-apissa oli maininta, että nämä oireet voi alkaa jo nyt. Kiva juttu, enpä tiedä miten sitä sitten lyllertää ison vatsan kanssa.

Muuten aika oireetonta täällä edelleen niin kun edellisissä raskauksissa myös. Välilä tulee sellainen olo, etten voi olla raskaana! Olen vielä hiukan kahden vailla, että tekisikö sitä kuitenkin vielä digitestin.

Jatkan oireden parissa! Nyt on uutena tullut järkyttävä jano aamuisin. Suu on kuiva kun aavikko ja tuntuu, että kuolen janoon.
Varasin myös neuvola-aikaa ja vasta joulukuulle pääsin rv11. Aika myöhään menee, saa nähdä mihin kohti saa sitten ultra-ajan varattua... Mitäs muille? :)

vierailija
Minulla on myös sovelluksen mukaan la 5.7. kieppeillä. Olen 38 ja ensimmäinen raskaus kyseessä. Alkoi heti kun aloin syömään Letrozolia ja Terolutia, mutta mitään syytä lapsettomuuteen ei muuten ole löytynyt. Ehdittiin yrittää vajaa vuosi kylläkin vain. Syön Terolutia nyt varhaisultraan asti, joka on ensi viikon perjantaina.

Oireita on vain vähän. Silloin kun menkkojen piti alkaa oli tosi outo olo, hengästytti ja oli aina joko kuuma tai kylmä. Nyt väsyttää ja iltaisin kuuden jälkeen palelee, mutta se nyt ei ole mitenkään erikoista marraskuussa. Nännit on myös kipeät ja rinnat vähä normaalia isommat. Mulla ei ole mitään pahoinvointia, mutta makeaa en oikein siedä. Se onkin mulle epätavallista, koska yleensä voin syödä miten paljon vaan sokeria.

Hirveän hitaasti matelee päivät ultraa odottaessa. Saa nähdä löytyykö siellä mitään.

-S-

Yhteistyössä