Heippa hei! Joko täällä on muita heinäkuisia odottavia?
Meillä sama!!Täällä Mahdollinen LA olis 5.7
Aika hauska OnneaMeillä sama!!
Täällä! Meillä la menkoista laskettuna 4.7.Heippa hei! Joko täällä on muita heinäkuisia odottavia?
Ymmärrän tuon pohdinnan! Mulla on kaikki raskaudet olleet tosi oireettomia ja siksi monta kertaa joutunut pohtimaan, et onko siellä mitään. Kuitenkin 2/3 näistä raskauksista on päättynyt vauvan syntymään <3 Tällä hetkellä on lähinnä menkkamaisia jomotuksia, lievää väsymystä ja välillä vähän huono olo. Muuten ei mitään.Meillä on yksi lapsi entuudestaan. Hänen raskausaikana olin heti plussasta lähtien aika pahoinvoiva aina viikolle 15 asti (välissä kyllä helpompiakin päiviä). Nyt ei oo pahoinvointia tai muitakaan oireita juurikaan, niin huolettaa ja on epäuskoinen olo voiko oikeasti olla raskaana. Jos tietäiskin että kaikki on hyvin, niin nauttisin tästä oireettomuudesta, mutta nyt se aiheuttaa lähinnä epävarmuutta. Onneksi varhaisultra on varattuna parin viikon päähän. Tänään tein ensimmäisen viikkodigin johon tuli "raskaana 2-3 viikkoa" niinkuin tässä vaiheessa pitääkin. Samalla se sai olla viimeinen raskaustesti tässä raskaudessa, olen tehnyt testejä kaikenkaikkiaan aivan liikaa ja yrittänyt seurailla viivan vahvistumista, melkein hulluuteen asti. Miten teillä muilla on mennyt? Kiva kun on nyt oma ryhmä johon voi kirjoitella tuntemuksia, vain mies ja yksi siskoista tietää tällä hetkellä raskaudesta.
Mä myös just tänään varasin ajan varhaisultraan 26.11Ymmärrän tuon pohdinnan! Mulla on kaikki raskaudet olleet tosi oireettomia ja siksi monta kertaa joutunut pohtimaan, et onko siellä mitään. Kuitenkin 2/3 näistä raskauksista on päättynyt vauvan syntymään <3 Tällä hetkellä on lähinnä menkkamaisia jomotuksia, lievää väsymystä ja välillä vähän huono olo. Muuten ei mitään.
Mä sain tänään "leffaviivat" ja päätin myös, että eiköhän se ole siinä. Ehkä ostan digin ensi viikolla, tai sitten en... Varhaisultraan meillä on varattu aika 3 viikon päähän, et silloin viimeistään sitten näkee, onko tällä kertaa joku kyydissä.