Vappu tuli ja meni ihan kotosalla rauhassa. Liikaa tuli kyllä syötyä, eli nyt on food-baby mahassa. Pitänee vetästä pari salaattipäivää, että laskeutuu..
En oo kuullutkaan tommosesta sarjasta. Pitääpäs katsastaa sieltä areenasta!
Onnenpisara, meillä mies ennen aina pilkkas mua kun katsoin kaikenmaailman hömppää, mutta sit kerran tokaisin vähän painokkaammin ettei herran tartte niitä katsella, eikä se kuulu hänelle mitä sontaa tykkään telkusta katsella. En mäkään mene pilkkaamaan jos tyyppi toljottaa jotain painia tai muuta, joka mun mielestä on ihan tyhmää. Sen jälkeen ei oo ukko enää pilkannut, lähtee vaan kiltisti koneelle puuhailemaan tms. kun kuulee inhokkisarjojensa tunnarin
Sunkin pitää vaan sanoa, että herra on hyvä ja sulkee silmänsä jos niin ärsyttää
Lilja kysymykseesi clomeista, mulla viime kierrossa kipuili tosi paljon se puoli, jolta oletin munan irtoilevan, mutta hiukan kyllä toiseltakin puolelta kipuili.
Mulle ei oo ehkä tullut niin tuommoista, että kaikki pienetkin vastoinkäymiset pistäis itkettämään, mutta tää vauvayritys kyllä pyörii ajatuksissa nyt ihan nonstoppina ja aina kun nään raskausmahoja tai söpöjä vauvatavaroita niin tulen surulliseksi ja ajattelen, että mahtaako meille tuota tilannetta tulla koskaan... Kyllä surettaa, pelottaa ja turhauttaa!
Puutarhassa, kuten huomaat niin et ole ainoa jota veeituttaa, eli anna tulla vaan
sitä varten me täällä ollaan! Olin myös niin pohjamudissa kun kuukautiset taas alkoi. Eka clomikierto oli niin kivulias ja inhottava, että otti tosissaan päähän se ettei siitä sitten ollut mitään hyötyä
ilokilo hirveästi tsemppiä!! Toivotaan, että saatte näillä konsteilla pienokaisen tuloilleen ja pian!!
MooiMama niinhän sä nyt sanot, ettei tikkuja ostella. Hehe...
tosta muiden lapsista ja vauvakuumeesta. Mä oon ehkä vähiten lapsirakas kaikista kavereista
Kaverit on useaan otteeseen päivitelly sitä, et miten MULLA voi olla vauvakuume... Nykyään kun itse toivon lasta, niin huomaan pitäväni muidenkin lapsista vähän enemmän (ennen en tykännyt lasista en sit yhtään), mutta en kyllä edelleenkään hirveästi innostu muiden lapsista. Ihan pienistä vauvoista joo, mutta muuten en. En oo koskaan oikein ymmärtänyt sitä sanontaa, että "lapset on ihania niin kauan kun eivät ole omia". Siis häh... kyllä mä nimenomaan omaani rakastaisin yli kaiken, mutta ei mua muiden lapset kiinnosta
Täällä alkoi tänään taas clomien napsiminen. Hiukan epäröiden sen otin... viime kierto kun oli niin inhottavan kivulias, että mietin onko se normaalia ja tuleeko tästäkin kierrosta samanlainen inhotus. Noh, tässä kierrossa ois tarkotus mennä gynelle taas tsekattavaksi joten ehkä sieltä saa vähän mielenrauhaa. Ja lähetteenkin lupasi laittaa vihdoin sinne tutkimuksiin julkiselle puolelle.
P.S. Huomasin tuolta yhdestä toisesta ketjusta, että
Jofa on vissiinkin myös plussannut. Hän vain ei kirjoittanut tänne ketjuun kun muistaakseni ihan kerran pari, joten poistettiin listoilta. Onnea Jofalle myös!