Miisa-80, tuo on juuri todella inhottavaa, että kysellään lapsen saamisesta.. Eikö ihmiset oikeasti osaa ajatella?? Multa kyseltiin, vitsailun varjolla, työpaikalla lapsen saamisesta ihan jatkuvasti, kunnes minulle tuli keskenmeno, kun olin töissä. Eivät ole kyselleet enää, kumma kyllä. Mutta mies ei halunnut kertoa äidilleen lapsen hankkimisesta tai keskenmenosta, niin anoppi muistaa ihan vissisti joka kerta kysellä, että milloinkas meille tulee pienokaisia.. Ja se todellakin sattuu ja suututtaa.
Onnenpisara, hyvä kuulla, että miehesi muutti käytöstään! Samaa muutostuulta tilaisin tänne, kiitos! =)
Ja pahoittelut
Mappis_88 uuteen kiertoon joutumisesta. Aina se on yhtä suuri pettymys, mutta eihän se auta kuin uudestaan yrittää.
Omaa napaa, kuten aina.. Mulla on ihan hirveä vimma päästä taas yrittämään! Tai siis pelkään kyllä edelleenkin raskautumista ennen sitä kesä-heinäkuuta, mutta silti. Tässä kierrossa ei ole edes mahdollista, että olisin raskaaksi tullut, mutta eipähän se estä haaveilemasta, ei. Vielä pitäisi ainakin ensi kuu jaksaa odottaa, kunhan nyt vain muistan tarkistaa lääkäriltä sen vihreällä valolla merkityn kuukauden, niin mahdollisesti jo kesäkuussa sais jo yrittää! En kyllä vaan yhtään tiedä, miten pahaksi tämä kuumeilu sitä ennen yltyy..
Mä olen muuten ihan ekasta yrityskerrasta ollut ihan täysin toivoton toivomisen kanssa.
Siis mä tein kymmeniä testejä ennen kuukautisia JA kuukautisten jälkeen, koska luin typeryyksissäni netistä juttuja naisista, jolla on raskaudesta huolimatta tullut menkat. Olin sit aina ihan satavarma, että mä olen yksi näistä naisista ja niinhän se selvis, että mä olen! Mulla oli joulu-tammikuun taitteessa tuhrutteluvuotoa 6 päivää, ja olin kuitenkin raskaana vielä 3 viikkoa tuon jälkeen. Eli tämä ei tiedä hyvää kuumeilulle... Mutta testifirmoille tietää äärimmäisen hyviä aikoja!
No jaa, tarttis varmaan tehdä tällekin päivälle jotain. Aurinkoista päivää kaikille!