Hakutulokset

1. L

Esikoinen vuodelle 2015

Meilläkään miestä ei oo tarvinnu houkutella sänkytouhuihin, varsinkaan kun mä oon aina ennen (e-pillereiden aikaan) ollu se joka harvemmin haluaa. Nyt menee tekee mullakin muutenkin mieli parin päivän välein ja varsinkin ovulaation aikaan. :D Mun painoindeksi on normaali mutta syömiset kyllä...
  2. L

Esikoinen vuodelle 2015

Ihana kun monien miehet on niin täysillä mukana! :) meistä mä oon se hullumpi kuumeilija. Mies on myös sitä sorttia ettei se puhu helposti tunteistaan, mutta oon silti saanu siitä kiskottua irti että kyllä sekin lapsen haluaa. Se kyllä totes että ei kai miehillä oikein vauvakuumetta oo kun...
  3. L

Esikoinen vuodelle 2015

Tervetuloa Boni! :) Toivottavasti tää olis nyt se kierto jossa meillä monella tärppäis :) varsinkin pidempään yrittäneillä! Olisi sit uutukainen elämä käsivarsilla uuden vuoden alussa. Ei nyt sit miehen kanssa eilen enää varmisteltukaan ovulaation hyödyntämistä. Jos se dpo -1 touhu...
  4. L

Esikoinen vuodelle 2015

Pahoittelut onnenpisara :S Ja piretti mäkin ensin ajattelin et en halu tikutella just siks ettei se veis tunnelmaa. Mutta sit heti yk 2 halusinkin kun on niin epäsäännöllinen kierto. Eikä eilisestä touhuilusta ainakaan romantiikkaa viä puuttunu vaikka olikin ovisplussa käsillä :D Ja...
  5. L

Esikoinen vuodelle 2015

Mutku halun nähdä kuinka se viiva alkaa haaleneen, jotta uskon ovulaation tapahtuneen :D ja olis kiva tietää katooko testiviiva kokonaan vai onko hailurana loppukierron. Ihan tulevienkin testailujen varalta.
  6. L

Esikoinen vuodelle 2015

Puutarhassa miten pystyt oleen tekemättä r-testiä?! Mä olisin jo tehny :D uuu jännittävää! Tervetuloa uusille minunkin puolesta! :) vaikka aika uus oon itekkin.. on: No nyt tuli sit testiviiva yhtä vahvana kun kontrolli! :) illalla siis operaationa miehen kaato makkariin tai miksei vaikka...
  7. L

Esikoinen vuodelle 2015

Kiitos vastauksesta bumpy! :) Joo, eiköhän se kerta päivään riitä, vaikken tiedäkään ovisoireitani. Ja luulisi parin päivän välein touhuilu toimivan jos on toimiakseen :D
  8. L

Esikoinen vuodelle 2015

Ohoo onnenpisara, ettei vain olisi raskausoiretta tuo pahoinvointi! :) jännätään ja toivotaan parasta! ON: täällä edelleen ovista tikutan. On niin jännää tää kun ekaa kertaa koitan niin pakko tännekin aina raportoida :) tän päivän testiviiva on tummentunut eiliseen verrattuna! Mutta ei vielä...
  9. L

Esikoinen vuodelle 2015

Santrana: Voi kurjuutta jos on noin välinpitämättömät ajatukset nyt miehelläs.. Jos höntä nyt ressaa joku ihan muu asia. Kannattaisi vielä yrittää puhua tuntemuksista. Puhuminen helpottaa aina edes vähäsen, vaikkakin itse puhumisen aloitus tietyissä asioissa tuntuu niin jumalattoman vaikeelta...
  10. L

Esikoinen vuodelle 2015

Oviskeskusteluun: mulla on odottamassa rfsu:n ovisliuskat ja siellä ohjeissa kehotetaan välttään aamupissasta testin tekemistä ja suositellaan klo 10-20 välistä aikaa sillä silloin LH:ta erittyy eniten.. Alotan ite tiistaina oviksen tikuttamisen. Tulee kyllä oleen vaikeeta ajoittaa testailu...

Yhteistyössä