Hakutulokset

  1. M

    Femeda vs. Felicitas ja millä rv:llä

    Heippa! :) Kävin esikoista odottaessa (2004) Brunolla Femedassa. Mielestäni oli kovin kiireisen oloinen, ultraus kesti n.20min ja dvd pätkää saatiin n.10min. niin ja rv:t oli sillon 25+6 Nyt käytiin helmikuussa rv 24 Felicitaksessa Tapio Kurjella. Aikaa oli varattu 1h ja melkein koko aika...
  2. M

    Femeda vs. Felicitas ja millä rv:llä

    Heippa! :) Kävin esikoista odottaessa (2004) Brunolla Femedassa. Mielestäni oli kovin kiireisen oloinen, ultraus kesti n.20min ja dvd pätkää saatiin n.10min. niin ja rv:t oli sillon 25+6 Nyt käytiin helmikuussa rv 24 Felicitaksessa Tapio Kurjella. Aikaa oli varattu 1h ja melkein koko aika...
  3. M

    Kokemuksia kaivataan!

    tässä meidän stoori... Synnytystä yritettiin käynistää 10päivää geelillä sekä tipalla, mutta ei mitään tapahtunu, hermot meni, itkin,itkin ja tuntui että maailma kaatuisi niskaani... sitten mulla oli välipäivä ja 7.12.06 kello 10 oli aika, laitettiin tippa ja supistukset tulivat, sitten...
  4. M

    Auttakaa laihduttamisessa!

    Kertokaa, mitä pitää tehdä, että laihdun? Ja kuinka nopeassa ajassa, jos tiputettavaa on 15kg? Haluaisin tietenkin niin nopeasti, kuin mahdollista, mutten kuitenkaan liian nopeasti... Tällä hetkellä käyn 3-4 kertaa viikossa salilla, joko jumpassa tai sitten vaan siinä salilla, eli liikuntapuoli...
  5. M

    ihme äitienpäivä...

    no on siellä menoa ja meininkiä! :D :laugh:
  6. M

    Lastenvaunujen nettikauppoja?

    Löytyykö lastenvaunuja myyviä nettikauppoja?? Kansainvälisetkin osoitteet tervetulleita.
  7. M

    G:montako lasta sinulla on? Iät?

    Tyttö 16kk Poika LA elokuussa
  8. M

    mites tän illan sais nyt kulumaan?

    Mies yövuorossa, laps nukkuu, vauva potkii mahassa. Ei vielä nukuta, mitä teen? :headwall:
  9. M

    vatsamakkaroille kyytiä..

    Antakaapas vinkkejä kuinka toi vatsan ja lantion seutu lähtis pienenemään!! Vaik kuinka lenkkeilee, hiihtelee, pyöräilee ja täs kotona jumppailee ei vatsamakkarat liikahda sitten mihinkään. Selkä on toinen paha ongelma. Ihan rintsikan rajat kiristää paidan alta läpi kun läskiä on niin paljon...
  10. M

    Odottajat, joiden BMI yli30 jo alussa

    Te, jotka olette jo käyneet RAKENNEULTRASSA, niin millainen oli näkyvyys? Ja millä viikoilla kävitte?
  11. M

    minkälaisia mielitekoja raskaana ollessa?

    alkuraskaudessa kalaa (en ole voinut sietää tähänastisen elämäni aikana...) ja tölkkipersikoita, sitten noin 14 viikosta eteenpäin piimää ja mansikkarahkaa... liha on tökkinyt koko raskausajan (kohta 29 viikkoa) ja suklaata en oo voinu syödä vaikka ennen söin päivittäin...
  12. M

    kokemuksia oriflame-tuotteista

    oriflamen herkän ihon tuotteet (swedish care tai jotain) on ihan ykkösiä, niille ei pärjää apteekin sarjat muista kaupan jutuista puhumattakaan :) olen saanut myös miehen käyttämään miesten naamarasvaa josta se tykännytkin kovasti, ei jää kuulemma samanlaista kalvoa kuin perusvoiteesta. shampoo...
  13. M

    Miten saada VATSAMAKKAROITA pienemmäksi

    Olen yhden lapsen äiti. Esikoinen täyttää kesällä 2 vuotta. Olen noin 164 cm ja tällähetkellä 70 kg :( Ennen raskautta paino oli noin 64 kg. Paino ei ole koskaan alkanut 7-numerolla... yhyy. Eli omasta mielestäni painoa on tällä hetkellä liikaa! Onko muilla jäänyt raskauden ja synnytyksen...
  14. M

    Hermostun pissavahingosta!

    Itse hermostun myös usein, kohtalotovereita olemme. lapsukaiseni on jo kuitenkin yli 2,5 vuotta, ja meillä menee tosi hyvin ko. asian suhteen; itse asiassa ei ole tarvinnut hermoilla pitkään aikaan, kun ei ole vahinkoja tullut. Mietin vain, onko lapsesi täyttänyt vasta sen kaksi vuotta, toisin...
  15. M

    Onko paikalla sellaisia joilla on häntäluu murtunut joskus..

    Minulle lääkäri sanoi samaisesta viastani, että haittaa hieman ensimmäistä synnytystä, mutta oikenee siitä sitten.
  16. M

    vauvanruokareseptejä?

    Kannattaa vähitellen siirtyä ns. tavallisempaan ruokaan, siis tarkoitan karkeampaan ruokaan. Ystäväni on liiaksi mössönnyt lapsensa ruokia ja nyt hänen puoltoistavuotias tyttärensä ei tahdo syödä kuin aivan pieneksi muussattua ruokaa. Vähitellen kannattaa ottaa sitä omaa ruokaa lapselle, mitä...
  17. M

    odottavia äitejä turusta?

    Olisi kiva saada uusia ystäviä turusta tai täältä läheltä. Vanhat ystävät vähän jääneet ja olisi kiva jutustella muiden samassa elämänvaiheessa olevien kanssa. Perheenlisäystä odotellaan saapuvaksi helmikuussa.
  18. M

    LÖYTYISKÖ -77 ÄITEJÄ

    Turun suunnalta ollaan, lapset 6v ja 4v ja kolmas tulollaan helmikuussa.
  19. M

    VOIKO PAINO VAIHDella päivissä kiloja?

    Kyseessä virallinen vaaka ja useita ihmisiä todistamassa. Olo ei kylläkään hyvä mutta ei sairaalaa kuitenkaan tarvinnut :/
  20. M

    VOIKO PAINO VAIHDella päivissä kiloja?

    ... lähti teksti liian aikaisin. Nestehukan ja ravinnottomuuden seurauksena elimistö varastoi 3vrk kaiken minkä suuhuni pisti eikä mitään antanut ulos. Olisi tietysti tilanteessa pitänyt syödä varovaisesti ja vähän kerrallaan mutta ahmin kaikkea eteen sattunutta kyseisin seurauksin. Vaarallista...

Yhteistyössä