Kokemuksia kaivataan!

Nyt olisi viikkoja 40+5, eikä vauva ota syntyäkseen. Eilen tuli aika paljon kivuttomia suppareita n.5min välein monta tuntia. Loppuvat kuitenki ku nukkumaan menin eikä siis tuntunu kipua :/ Nyt on nivuset ja alakerta ihan tuhottoman kipeenä. Siis sattuu kunnolla ku kävelee... Limatulppaa ei oo tullu, tai ainakaan en oo huomannu. Valkovuoto on kyllä lisääntyny, kun sitä mulla ei oo muuten ollukkaa raskausaikana oikeestaan ollenkaan...
Niin että kuulostaako tää jonku mielestä tutulta, et vieläköhän tässä kauan odotellaan vauvan syntymistä?

Tai miten on muuten käyny noiden harjotussuppareiden muuttuminen oikeiksi? et onko tullu montaki päivää just tolleen, et pitkin päivää tulee kivuttomia säännöllisiä suppareita?

Kyllä tämä odottavan aika on liian pitkä... Saa nähä meneekö nyt käynnistykseen asti sitten.. :headwall:
 
no, sen verran osaan vastata,että mulla yhdessä raskaudessa tuli ekaks koko päivän 5min välein kivuttomia supistuksia, ja seuraavana päivänä syntyi vauva.

limaista vuotoa tullut jo pari viikkoa, ja täällä ollaan edelleen, joten kaikki aika yksilöllistä.sulla on viikkoja kuitenkin jo ihan hyvin,eli kovin kauaa ei voi enää mennä.mutta tiedän,odottavan aika on pitkä.
 
Niinpä
En osaa sun kysymykseen vastata.

Mutta koko viimeyön valvoin kivuliaitten suppareitten takia ja jo aattelin että taitaa tulla lähtö mutta sitten ne harveni ja harveni nyt satunnaisesti pitkin päivää. Limatulppaa on irronnu jo kolmatta päivää. Saa nähdä koska me vihdoin saatais vauva sykkyyn.

Että sitä minäkin tässä vaan itsekseni utelen että vieläköhän tämä kauan mahtaa kestää?

Toivottavasti meidät jo kohta päästettäis vauvoja hoitelemaan vko 40+4

:)
 
Heippa! Mulla tuli limatulppa 2vko aiemmin ja viikon verran oli säännöllisiä supistuksia (välillä kivuttomia välillä tuntuivat ilkeiltä). Tyttö syntyi lopulta kolmen käynnistys päivän jälkeen rv41+5. Odottele, älä stressaa. Kyllä se pieni sieltä pois tulee ;)
 
Niin vaikea sanoa, todella yksilöllisiä käynnistymiset ym. Mutta ainahan on kiva lukea miten muilla :)
Mulla toinen lapsi mahassa ja rv 39+0. Pari viikkoa ollut kiinnittyneenä todella alas ja edelleen laskeutuu vaan alemmas. Pari viikkoa tullut keltasta limatulppalurausta 1-2 kertaa/pvä housuihin. Valkovuotoa ei ole tässä raskaudessa ollut lähes yhtään joten nää luraukset (keltaiset) täytyy olla tulppaa.
Kipeitä ja tiuhaan säännöllisiäkin suppeja on ollut jo aiemmilla viikoilla ja juuri niitä millä esikoinen syntyi...mutta kohdunkaula kii ja pinkee niiden jälkeen tarkastuksessa rv 36.
Nyt ollut taukoa suppareissa, että vain harvoin jomottaa tai sitten tulee paljon kivuttomia. Mutta yöllä taas alkoi tuleen hiukan kivuliaita suppareita kovan puristuksen kera. Aamulla jomotti menkkamaisesti.
On ollut noiden lisäksi viikkojen ajan aina joskus salaman iskun tyylisiä ristiselässä ja hirveitäkin vihlontoja kohdunkaulan suunnalla.
Ja vauva vaan porskuttaa sisällä vielä :whistle:
On jo aika synnytystapa-arvioon ja siis kokoarvioon ym kun meille ei ihan pieniä vauvoja tuu ja esikoinen suuruudessaan tuotti ongelmia :/ , joten todella täällä toivotaan että syntyis jo....
Tsemppiä ap:lle :hug: :hug: :hug:
 
En ole vielä synnyttänyt, mutta viikolla 32 oli neljä tai viisi tuntia kivuttomia supistuksia 4min välein. Käytiin polilla tarkastuksessa, eivätkä nämä kivuttomat olleet tehneet kohdunsuulla yhtään mitään. Eli eivät ainakaan välttämättä ennakoi synnytystä.

nyt 36+4
 
Kuusenkerkkä
Moikka!

Esikoinen saatettiin maailmaan rv 42+5, kolmen päivän käynnistelyn jälkeen. Hermoja raastavaa koko touhu, mutta kun saimme nyytin syliimme haihtui tuo turhautuneisuus savuna ilmaan. Nyt rv 34 ja ajattelen että pikkuinen syntyy, kun syntyy. Stressaamalla se ei ainakaan sieltä tule.

Kaveripariskunnalla lähti vyöhyketerapiakäynnin jälkeen synnytys käyntiin, tuolloin uusi tulokas yliaikainen olisikohan rv ollut jotakin 42 pintaan....
 
tässä meidän stoori... Synnytystä yritettiin käynistää 10päivää geelillä sekä tipalla, mutta ei mitään tapahtunu, hermot meni, itkin,itkin ja tuntui että maailma kaatuisi niskaani... sitten mulla oli välipäivä ja 7.12.06 kello 10 oli aika, laitettiin tippa ja supistukset tulivat, sitten puhkaisivat kalvot,mieheni istui silloin sängyssä eikä tajunnu että sitä vettä tulee enemmänkuin 1litra,joten housut sillä kastui,hehe
ja supistuksia rupes tulemaan aika usein, ja kipu rupes olemaan aika kova, keinutin vaan lantiota koko ajan. Aika meni ja ei mitään oikein tapahdu, lääkäri kävi välillä kattomas ja illalla 18:00 aikaa,olin VASTA 4cm auki, ja sit olikin epiduraalin paikka :D
Kivut olivat kyllä tosi kovat, kello 21.00 aikaa lääkäri kävi ja totesi että olet jo 6cm auki,mä sillä lääkärille suutuin kun sanoi että jo, ja mun mielestä että vasta,joten kiroilin sillekin ohimennen :D
Mieheni kävi tupakalla puolen tunnin välein,sillä meni hermot mun kanssa. No niin ja yhtäkkiä mulle tuli tarve ponnistaa (vähän kuin isompi-hätä), kello oli 22:00 ja olin 10cm auki ja nyt vaan töitä tekemään sanoi mies, mä sit vedin paidasta, melkein kuristin sen :D

Sitten 50min yritin ponnistaa,mutta ei synny,ja napanuora oli menny kaulan ympäri ja äkkiä imukuppi apuun,ja sitten yhdellä ja viimeisellä voimilla ponnistin ihanan pikku jätkän ja kivut unohtuivat SAMANTIEN!!

Eli oli ihana synnytys,taisi mieheni kuitenkin enemmän kärsiä kun minä,hehe :LOL: Ja sitten pitelin vauvaa sylissä kun mua paikatiin, 14tikkiä,repesin pahasti :kieh:

Tsemppiä sulle :flower:
 

Yhteistyössä